علمی و پزشکی

اخبار آنلاین – تصاویر انواع شگفت انگیز هیوندای الانترا 2021

معرفی Hyundai Elantra 2021 با بسیاری از ویژگی های جدید

Hyundai Elantra 2021 جدید چند هفته پیش با طراحی کاملاً جدید و متفاوت ، فناوری ها و فناوری های پیشرفته و برای اولین بار با پیشرانه هیبریدی معرفی شد. این سدان جدید دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به سوناتا 2020 است و کمی بزرگتر از آن است.
معرفی هیوندای الانترا 2021

حتی با وجود بیشتر مشتریانی که به دنبال گذرگاه های جمع و جور مانند Venue هستند ، Hyundai همچنان به تولید سدان پرفروش ادامه می دهد. هیوندای ویژگی های بیشتری به خودروهای کم هزینه و پرطرفدار خود مانند Hyundai مانند Android Auto و Carplay اضافه کرده است و یکی از ویژگی های مهم جدید این خودرو نمای هیبریدی از نمای استثنایی است.

معرفی هیوندای الانترا 2021

سال 2020 ظاهراً این مدل قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. به همین دلیل است که این بار ، هیوندای الانترا چهره جدیدی به بازار آورده است. این شرکت با از بین بردن ظاهر عجیب و افزودن زیبایی و ظرافت ، الهام بخش سونات ها کار فوق العاده ای را برای بازآفرینی طراحی خود انجام داده است. به گفته هیوندای ، الانترا جدید به اندازه کوپه چهار درب زیبا است. شیشه جلو اتومبیل کوچکتر ، خطوط جدید و چراغهای جلو بهبود یافته به زیبایی این خودرو می افزاید.

معرفی هیوندای الانترا 2021

احتمالاً بزرگترین جهش برای Elantra ، فناوری آن است. مدل های پایه و معمولی دارای صفحه نمایش 8 اینچی با استانداردهای Apple Carplay و Android Auto هستند. مدل های دیگر دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی با قابلیت اتصال دو گوشی به طور همزمان از طریق بلوتوث هستند که زیر یک تکه شیشه است.

معرفی هیوندای الانترا 2021

علاوه بر تغییرات داخلی ، می توان از فناوری های رانندگی مانند سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک ، نگه داری خط و سیستم هشدار دهنده راننده نیز نام برد. یکی دیگر از ویژگی های Elantra ، کلید دیجیتال است که در سوناتا نیز وجود دارد و بسیاری از کارکردهای این خودرو را می توان از طریق تلفن همراه کنترل کرد.

مدل ماشین هیبریدی از یک موتور 1.6 لیتری استفاده می کند که با موتور الکتریکی جفت می شود و 139 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هیوندای پیش بینی کرده است که Elantra قادر است 50 مایل در هر گالن را در حالت سوخت ترکیبی هدایت کند.

motor1.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا