علمی و پزشکی

آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام برای تولید ماهیانه 1.5 میلیون دوز واکسن کرونا از 40 روز دیگر

مدیریت فرمان امام از آماده سازی این ستاد برای تولید 12 میلیون دوز واکسن طی شش ماه پس از تأیید نهایی خبر داده است.

به گزارش شبکه ، محمد مخبر ، مدیر عامل امام امام ، صبح امروز در بازدید از یک سایت آماده شده برای تولید واکسن کرونا ایرانی ، گفت: “در این شهرک ما یک مرکز تولید واکسن جامع ایجاد خواهیم کرد که 90٪ واکسن ملی در آن تهیه شود.” . .

وی در مورد آزمایشات انسانی واکسن کرونا گفت: “علی رغم تبلیغات شبکه مخالف و رسانه های ضدانقلاب ، تاکنون 60 هزار نفر برای درخواست واکسن با سامانه 4030 تماس گرفته اند و 36000 نفر نیز شرایط لازم را فرا گرفته و ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.” با این وجود بیش از 56 نفر پذیرفته نمی شوند.

این منبع افزود: “این 56 نفر از یک منطقه ، جنس و سن نیستند و به صورت متنوع و پراکنده انتخاب می شوند و تزریقات به طور همزمان انجام نمی شود و در مدت زمان مشخصی انجام می شود.”

در مورد شروع معاینه انسانی ، مدیر اجرایی امام خمینی گفت: “اولین تزریق طی دو یا سه روز آینده انجام می شود. زندگی انسان یک اولویت اصلی ، یک کار پیچیده و حساس است. بنابراین ، این بسیار دقیق تر از استانداردهای سازمان بهداشت جهانی است.” گفت ما اصراری نداریم که به جلو برویم.

وی گفت: واکسن کرونا ایرانی فقط واکسنی است که در سایر نقاط دنیا ساخته شده است و واکسن تولید شده توسط دانشمندان ستاد کمترین عوارض را به همراه خواهد داشت. مخبر در مورد ظرفیت تولید واکسن در این مجموعه گفت: در 40 روز آینده به 1.5 میلیون دوز در ماه می رسیم و در 6 ماه آینده این دوز به 12 میلیون دوز در ماه می رسد. بله ، واکسن ها را به خارج از کشور صادر کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا