علمی و پزشکی

آمادگی تامین اجتماعی برای حذف نسخ کاغذی از فردا/ امکان نسخه نویسی کاغذی در صورت بروز مشکل

مدیر درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از فردا اول دی ماه با بیان اینکه نسخه الکترونیکی طبق قانون اجباری است اما برای تامین اجتماعی و کل کشور اجباری نیست، گفت: به نظر ما همه چیز برای حذف نسخه های کاغذی از فردا مهیا است. ” .

به گزارش شبکه، شهرام غفاری از فردا 10 آذرماه درباره حذف نسخه های کاغذی و جایگزینی نسخه های الکترونیکی گفت.

وی افزود: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی تجربیات خوبی در این زمینه دارد و سه تا چهار سال است که در حال توسعه نسخه های الکترونیکی به ویژه در مراکز مدنی است.

مدیر درمان غیرمستقیم تامین اجتماعی گفت: از نظر ما همه چیز برای حذف نسخه های کاغذی از فردا آماده است. البته ممکن است برخی از دولت ها، مراکز دانشگاهی و پزشکان در انجام اقدامات لازم دچار مشکل شوند و اگر خدا بخواهد مشکلی برای مردم پیش نمی آید و بیمه شدگان همچنان می توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. .

غفاری ادامه داد: از پزشکان و ارگان ها می خواهیم با هم همکاری کنند و مراقب نیروی انتظامی باشند. خواه قطعی برق، اینترنت، پزشک، بیمه شده باشد، نگران نباشید، نسخه کاغذی برای هر مشکلی موجود است.

وی در خصوص راهکار پیشنهادی برای جلوگیری از سوء استفاده از کپی رایتینگ الکترونیکی گفت: سوء استفاده از سیستم های کپی رایتینگ مانند هر زمینه دیگری می تواند روی کاغذ یا در سیستم های مکانیزه وجود داشته باشد. خوشبختانه نظارت بر روی یک سیستم الکترونیکی آسان تر است.

رئیس درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: در این زمینه آمادگی داریم اما هنوز کامل نشده و در آینده کاملتر خواهد شد. امروزه اگر کد کشوری بیمه شده در هر دو استان به طور همزمان استفاده شود، به سرعت پیدا می شود، اما با رونویسی کاغذی این امکان وجود ندارد. فرآیندها از نظر نظارت هوشمندتر هستند، اما سیستم ها باید توسعه یابند.

غفاری در شبکه ادامه داد. سیستم کپی رایتینگ در دنیا چند دهه است که شروع به کار کرد، اما در کشور ما سه چهار سالی است که به طور جدی شروع به کار کرد و از فردا اول ژانویه به طور کامل در سطح جهانی توسعه پیدا می کند. ما می خواهیم همه با هم همکاری کنند تا رزمندگان مکانیزه به خوبی کار کنند، سوابق الکترونیکی درمان و سیستم های نظارتی را تکمیل کنند و دسترسی مردم به خدمات را آسان تر کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا