اقتصادی

آخرین تغییرات سهمیه بنزین وانت‌بارها اعلام شد

تغییرات اخیر در سهمیه بندی بنزین و کامیون توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام شده است.

به گزارش شبکه ، آخرین تغییرات سهمیه بارهای قابل احتراق بنزین و بنزین (کم مصرف و پرمصرف) تحت آخرین تصویب کارگروه مدیریت مصرف سوخت شامل موارد زیر است: کارت عضو شبکه شتاب).

بر اساس این دو سهمیه مذکور در بند 1 ، کل سهمیه اختصاص یافته به خدمات حمل و نقل عمومی ارائه شده توسط مقامات (ادارات محلی و روستایی ، سازمان های سازمان حمل و نقل جاده ای و وزارت صمت مصوب وزارت کشور) اختصاص می یابد ) تفکیک ون های یک نفره کم مصرف از 120 به 400 لیتر و ون های یک نفره با مصرف زیاد از 200 به 600 لیتر متناسب با عملکرد خودرو است.

برای همه وانت ها ، چه وانت های خدمات عمومی و چه به صورت جداگانه ، سهمیه های اختصاص داده شده به صورت اندازه گیری شده به صورت یکنواخت و یکنواخت در ابتدای هر ماه به کارت هوشمند سوخت ارسال می شود. بدیهی است ، ون هایی که در بخش دولتی فعالیت می کنند سهمیه ای متناسب با عملکرد خود در قالب سهمیه اعتباری با کارت بانکی دریافت می کنند.

از ابتدای مارس سال جاری ، از ابتدای مارس سال جاری ، از 250 تا 200 لیتر و ریال معادل آن ، با در نظر گرفتن رویکرد کارگروه مدیریت مصرف سوخت برای توزیع عادلانه سوخت های کمکی و حمایت از مشاغل تأمین کننده عمومی خدمات در خدمات عمومی ، به ویژه در بخش ون. این تغییرات تا سقف پرداخت فعلی برای وسایل نقلیه سازمان یافته به صورت سهمیه اعتباری (کارت بانکی صاحب یا نماینده قانونی وی) جبران می شود و هیچ کاهش در سهمیه، سهم. درخواست دادن.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا