کاشت مو به روش FUE چیست و چقدر هزینه دارد ؟

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست ؟

البته استفاده از امکانات پیشرفته به تنهایی برای حصول نتیجه مطلوب از کاشت مو کافی نیست. تجربه و مهارت پزشک در استفاده از این امکانات نیز بسیار مهم است. در کلینیک خانه سفید، به عنوان ، علاوه بر اینکه از امکانات مدرن و مجهز استفاده می شود، پزشکان مجرب و کارآزموده ای نیز در حال همکاری با این مرکز هستند. بنابراین تمامی شرایط فراهم است که شما از داشتن موهایی پرپشت و زیبا لذت ببرید. جهت آگاهی از قیمت کاشت هر تار مو کلیک کنید.

روش هایی که برای کاشت مو در افراد مختلف استفاده می شوند، متفاوت می باشند. پزشک با توجه به نیاز فرد، بهترین و موثرترین روش کاشت مو را برای او انتخاب می کند. شما به عنوان فرد متقاضی کاشت مو این امکان را دارید که روش کاشت مو را برای خود را انتخاب کنید؛ اما بهتر است که انتخاب روش مناسب را به پزشک واگذار کنید.

کاشت مو به روش Super FUE برای تمامی افرادی که علاقه مند به استفاده از این روش هستند، قابل استفاده است. تمام افرادی که موهای کم پشتی دارند، کاندیدای مناسب کاشت مو با این روش هستند؛ اما استفاده از این روش در افراد زیر توصیه می شود:

  • اشخاصی که دارای پوست سر سفت هستند و امکان استفاده از در آن ها امکان پذیر نیست. سفتی پوست سر گاهی به دلایل ژنتیکی است. در برخی مواقع انجام ورزش های سنگین یا کاشت موهای قبلی عامل سفت شدن پوست سر هستند؛
  • افرادی که به دلیل ضربه یا سوختگی دچار ریزش مو شده اند؛
  • افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی شده اند.

با مشورت پزشک و بررسی های اولیه مشخص می شود که شما کاندید مناسبی برای کاشت مو به روش Super FUE هستید یا خیر.

مزایای کاشت مو به روش Super FUE

برخی مزایای این روش کاشت مو به صورت زیر فهرست می شوند:

  • این روش کاشت مو درد و خونریزی را در پی ندارد؛
  • بی حسی در این روش کاشت مو با استفاده از دستگاه های مخصوص بی حسی و بدون سوزن انجام می شود؛
  • خط مو در این روش بسیار طبیعی به نظر می رسد و موها ظاهری بسیار طبیعی دارند؛
  • تراکم موها در این روش حدود ۴ الی ۵ برابر روش های قدیمی تر است؛
  • در این روش کاشت مو، در یک دوره حداکثر ۶ الی ۹ ماهه، نتیجه کاشت مو را می بینید. در صورتی که در روش های قدیمی تر، پس از طی یک دوره ۱۲ الی ۱۴ ماهه، حداکثر تراکم موها مشخص می شود؛
  • با توجه به اینکه پانچ و قلم دستگاه یک بار مصرف هستند، احتمال انتقال بیماری در این روش، تقریبا صفر است؛
  • امکان برداشت مو از سایر قسمت های بدن، از دیگر مزایای این روش است؛
  • با توجه به اینکه از لیزرتراپی در منطقه کاشت استفاده می شود، ضمن اینکه التهابات منطقه کاشت کمتر می شود، ترمیم سریع تر صورت می گیرد و سرعت رشد موها نیز بیشتر می شود؛
  • در این روش جای زخم و اسکار روی سر، به کمترین مقدار می رسد؛
  • با توجه به غیرتهاجمی بودن کاشت مو به روش Super FUE و عوارض بسیار کم آن، دوران نقاهت در این روش بسیار کوتاه است؛
  • در کاشت مو به روش Super FUE امکان کاشت مو در ابرو، ریش و سبیل نیز وجود دارد.

معایب کاشت مو به روش Super FUE

معایبی که برای کاشت مو به روش Super FUE ذکر می شود، در مقایسه با مزایای این روش قابل چشم پوشی است؛ اما به هرحال هر روش کاشت مو به صورت تهاجمی یا غیرتهاجمی معایب و عوارضی نیز دارد. برخی از معایب کاشت مو به روش Super FUE عبارتند از:

  • در این روش کاشت مو نیز لازم است که موهای سر کوتاه شوند که شاید این نکته برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد.
  • در این روش نیز از مواد بی حس کننده برای ایجاد بی حسی در سر استفاده می شود. در برخی افراد استفاده از مواد بی حسی سبب ایجاد واکنش های آلرژیک می شود.
  • عوارضی از قبیل بی حسی، تورم و کبودی معمولا در تمام روش های کاشت مو مشاهده می شود؛ البته شدت این عوارض در روش های مختلف متفاوت است. در روش Super FUE عوارض بعد از کاشت مو بسیار کم و دوران نقاهت کوتاه است؛ اما به هرحال عوارض با شدت کم در این روش نیز مشاهده می شوند.
  • احتمال عفونت با درصد بسیار پایین (کمتر از ۱ درصد) در این روش نیز وجود دارد.

مراقبت‌های بعد از کاشت مو

مراقبت از موها بعد از کاشت مو بسیار ضروری است. بنابراین لازم است که بیمار با حوصله و دقت کافی به تمامی مراقبت های بعد از کاشت مو نیز توجه داشته باشد.

برخی از مهم ترین نکات مراقبتی مربوط به بعد از فرآیند کاشت مو عبارتند از:

  • در صورتی که پزشک به منظور کاهش درد، مسکن تجویز کرده است، باید به موقع و سرساعت مصرف شود؛
  • مصرف آنتی بیوتیک ها به منظور جلوگیری از عفونت، باید در فاصله های زمانی کاملا دقیق باشد. در غیر این صورت تاثیر لازم را نخواهند داشت؛
  • جلسات معاینه بعد از کاشت مو اهمیت زیادی دارد. در این جلسات پزشک کیفیت رشد موها را بررسی و در صورت وجود مشکل از روش های درمانی دیگر یا داروها برای تکمیل درمان استفاده می کند. علاوه بر این در صورت وجود التهابات پوستی یا عفونت ها، تجویز دارو و اقدامات درمانی توسط پزشک انجام می شود. بنابراین در مراقبت های بعد از کاشت مو، جلسات معاینه اهمیت زیادی دارند؛
  • در رابطه با شروع فعالیت های ورزشی و فیزیکی سنگین با پزشک مشورت شود، شروع زود هنگام فعالیت های فیزیکی سبب تاخیر در درمان زخم های احتمالی و آسیب رسیدن به فولیکول های تازه کاشته شده می شود؛
  • تنها از مواد شوینده ای باید استفاده شود که پزشک استفاده از آن ها را مجاز می داند؛

به طور کلی مدت زمان لازم برای کاشت مو علاوه بر روش انتخابی به ویژگی های فردی از قبیل وسعت منطقه طاسی نیز بستگی دارد. معمولا کاشت مو به روش Super FUE طی ۱ الی ۲ جلسه انجام می شود. در صورتی که فرد دچار طاسی شدید باشد، کاشت مو ممکن است در دو مرحله به فاصله ۸ الی ۱۲ ماهه انجام شود.

هزینه کاشت مو در روش های مختلف

آگاهی پیش نیاز مهم‌ترین قدم‌هایی است در زندگی بر‌می‌دارید، کاشت مو یکی از این قدم‌های مهم است. اگر می‌خواهید بهترین نتایج ممکن را از عمل کاشت موی خود کسب کنید، باید به خوبی تکنیک‌های کاشت مو را بشناسید. روش کاشت مو یکی از اصلی‌ترین عواملی است که روی هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارد.

# روش کاشت مو هزینه (میلیون تومان)
۱ روش FUE ۱۲ تا ۱۵
۲ روش SFUE و SFUEplus ۲۰ تا ۳۰
۳ روش MICRO FIT ۱۵ تا ۲۰
۴ روش میکروگرافت ۱۵ تا ۲۰
۵ روش ترکیبی و سوپرترکیبی ۱۲ تا ۱۵
۶ روش SUT ۱۲ تا ۱۵
۷ روش DHI ۲۵ تا ۳۰
۸ روش Sapphire FUE ۵۰ تا ۶۵
۹ روش ARTAS ۳۰۰ تا ۳۵۰

هزینه کاشت مو به روش FUE

از دیگر کاربردهایی که این روش دارد ، سیبیل و ابرو است. ابزارهایی که در این تکنیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا سوراخ‌هایی را با قطر 1 میلی‌متر ایجاد می‌کنند، به همین دلیل می‌توان از این ابزارها برای نیز استفاده کرد.

هزینه کاشت مو به روش FUE با در نظر گرفتن تمامی عوامل تعیین‌کننده، حدودا ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه کاشت مو به روش Super FUE

اساس کار این روش دقیقا شبیه روش FUE است، ولی با این تفاوت که تمامی مراحل با استفاده از دستگاه‌های هوشمند و به‌روز دنیا انجام می‌شود. طبیعتا استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند و درجه یک بسیاری از مشکلات و خطاها را از بین می‌برد و عمل را به بهترین نحو انجام می‌دهد. جالب است بدانید که ، به عنوان یکی از پربازده‌ترین روش‌های کاشت مو شناخته می‌شود، اما صرفا استفاده از تجهیزات به‌روز نمی‌تواند تضمین مناسبی برای کیفیت بالای عمل باشد، چون کار کردن با این دستگاه‌ها نیازمند سال‌ها تجربه، تخصص و مهارت است.

به طور کلی این روش کاشت مو برای تمامی افرادی که قصد انجام این عمل را دارند، امکان‌پذیر است؛ اما به برخی افراد توصیه می‌شود که حتما از این روش استفاده کنند. افرادی که پوست سر سفتی دارند، این سفتی گاهی ممکن است ژنتیکی باشد یا به دلیل ورزش‌های سنگینی باشد که فرد انجام داده است. در برخی مواقع تجربه کاشت مو در گذشته هم می‌تواند باعث سفتی پوست سر شود.

هزینه کاشت مو در روش Super FUE با در نظر گرفتن عوامل تعیین‌کننده حدودا ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا