آغاز فرایند مزایده خودروهای خارجی از فردا

آغاز فرایند مزایده خودروهای خارجی از فردا

مراحل حراج خودروهای وارداتی از فردا (هفتم) آغاز می شود.

به گزارش شبکه، از مجموع بیش از ۲۲۴۹ خودروی وارداتی که سال‌ها در انبارهای گمرک شهرهای مختلف رها شده‌اند، ۱۰۶۲ دستگاه به حراج گذاشته می‌شود.

این خودروها به عنوان پرونده «ثبت سفارش» شناخته می‌شوند و کمیته جمع‌آوری اموال می‌گوید: «در این خصوص اعلام برائت نشده و مسترد می‌شود».

سازمان های جمع آوری و فروش دارایی های تملک قصد دارند از سامانه حراج الکترونیکی دولت برای فروش خودروهای تحت کنترل خود استفاده کنند. بدین ترتیب متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از لیست و شرایط خودروها و همچنین اطلاع از خودروهای مندرج به آدرس اینترنتی از ساعت 8 صبح روز 7 آنلاین تا ساعت 24 روز سه شنبه (12 آنلاین) به سایت حراج الکترونیکی euc.setadiran.ir مراجعه کنند. حراج مشاهده اتومبیل ها و ارائه پیشنهادات.

شرکت کنندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به اداره ثبت اسناد عمومی کشور مراجعه کنند.

مزایده فقط از طریق سامانه حراج الکترونیکی دولت به نشانی فوق انجام می شود و پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام می شود. لذا از تاریخ فوق کلیه شرکت کنندگان در مزایده می توانند به euc.setadiran.ir مراجعه و از طریق امضای الکترونیکی در مناقصه ثبت نام کنند.

البته امکان ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه ذکر شده تا ساعت 24 روز سه شنبه 21 مهرماه امکان پذیر است.

نوع ماشین عدد

Lexus (NX200، NX300، RX)

62

پورشه ماکان

40

کیا (سراتو، سورنتو، اپتیما)

182

BMW (530, 730, x4)

152

بنز (E200 و مرسدس بنز)

8

هیوندای (توسان، سانتافه، سوناتا، سوناتا هیبریدی)

459

تویوتا (کمری، لیور، کمری هیبریدی)

154
ولوو یکی

پورشه باکستر

سه

بی نام

یکی

کد کشوری شخص حقیقی و کد اقتصادی شخص حقوقی به همراه شماره حساب موجود از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

خودروهای مذکور در روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 14 قابل بازدید می باشد.

پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیکی ساعت 12 روز شنبه 25 مهرماه در محل مرجعیت مرکزی رمزگشایی شده و برنده مزایده در همان روز اعلام می شود.

توجه داشته باشید شرکت کنندگان در مزایده در صورت ارائه درخواست ثبت نام و انصراف می توانند تا ساعت 14 روز چهارشنبه 22 مهرماه با انتخاب گزینه انصراف در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا