روند افزایشی قیمت نفت ازسر گرفته شد

روند افزایشی قیمت نفت ازسر گرفته شد

قیمت نفت روز پنجشنبه به دلیل رشد کمتر از حد انتظار در موجودی ایالات متحده و بهبود واردات نفت چین افزایش یافت ، اما ناظران بازار پیش بینی کردند که رشد قیمت با عرضه موجودی و تقاضای ضعیف محدود خواهد شد.

به گزارش شبکه ، معاملات آتی وست تگزاس میانجی 4 سنت یا 0.2 درصد افزایش یافت. بعد از سقوط بیش از 2 درصد در روز چهارشنبه ، به 24/33 دلار در هر بشکه رسید.

معاملات آتی نفت برنت با 0.1 درصد افزایش به 29.75 دلار در هر بشکه رسید که دیروز 4 درصد کاهش یافت و از 0.1 درصد سه سنت افزایش یافت.

براساس برآوردهای رویترز ، بر اساس آمار گمرک از چین در چهار ماهه نخست امسال ، واردات نفت چین در ماه آوریل به 10.42 میلیون بشکه در روز افزایش یافته است که از ماه مارس 9.68 میلیون بشکه در روز است. همچنین این افزایش را نشان داد ، اگرچه پیش بینی می شد صادرات چین به شدت کاهش یابد.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده در گزارش هفتگی خود اعلام كرد كه ذخایر نفت آمریكا برای 15مین هفته متوالی هفته گذشته به 4.6 میلیون بشكه افزایش یافته است. تحلیلگران پیش بینی کردند که این نظرسنجی در نظرسنجی رویترز کمتر از 7.8 میلیون بشکه ذخایر نفت است. با این حال ، موجودی بنزین به دلیل محدودیت های قرنطینه در برخی ایالات ایالات متحده و افزایش ترافیک خودرو کاهش یافته است.

اقتصاد سرمایه در بیانیه ای گفت: “داده های موجودی موجودی ایالات متحده نشان می دهد که فشارها بر روی بازارهای نفتی آمریکا پس از چند هفته فاجعه کاهش می یابد ، اما ما در هفته های آینده مشکلات بیشتری را منتفی نمی کنیم.”

به گزارش رویترز ، اگرچه قیمت ها از ماه آوریل به شدت افزایش یافته است ، هنگامی که برخی از کشورها محدودیت های قرنطینه در گسترش coronavirus را کاهش می دهند ، هنوز هم مقدار زیادی روغن در مخازن وجود دارد و این به معنای عدم تطابق بین عرضه و تقاضا است.

در همین حال ، عراق ، دومین تولید کننده بزرگ اوپک ، هنوز به مشتریان خود از محدودیت های صادرات نفت اطلاع نداده است ، این می تواند به معنای آن باشد که عراق هنوز در تلاش است تا تولیدی را که طبق توافق اوپک پلاس وعده داده شده کاهش دهد. ، درگیری

اوپک و متحدانش که از اول ماه مه به عنوان اوپک پلاس معروف هستند. موافقت کردند که در پاسخ به کاهش شدید تقاضا و تثبیت قیمت ، تقاضا برای koruna را کاهش دهند و برای تثبیت قیمت ها ، روزانه 9.7 میلیون دلار در روز کاهش دهند. بشکه.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا