اقتصادی

۷ طرح حوزه علوم زمین رونمایی شد

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری علوم زمین ، از هفت پروژه مرتبط با این حوزه رونمایی شد.

به گزارش شبکه همزمان با افتتاح مرکز نوآوری علوم زمین توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ، از هفت پروژه ابتکاری در این زمینه رونمایی شد.

طرح به شرح زیر است.

جزر و مد دستگاه / مدیر پروژه محمد بیات

این دستگاه ابتدا در ایران برای اندازه گیری و ثبت تغییرات سطح دریا (امواج جزر و مدی) طراحی و ساخته شده است و برای مطالعه ، نظارت و تهیه جداول پیش بینی و همچنین کاربردهای مختلف در آبراهه ها ، سواحل و بخش های دریایی در نظر گرفته شده است. طرح توسعه. .

طراحی فیلتر زئولیت برای کاهش گازهای خروجی خودرو / ناظر پروژه ساحل شریفی

با توجه به آلودگی زیاد هوای داخلی ، چالش های موجود در زمینه واردات کاتالیزورهای مناسب خودرو و منابع گسترده زئولیت داخلی ، می توان یک فیلتر جاذب زئولیت مناسب با کیفیت جذب خوب ساخت. ساختار قوی و قیمت مناسب.

استفاده از زئولیت برای بهبود بهره وری دام / ناظر پروژه مصلا

یکی از دستاوردهای این پروژه مطالعه استفاده علمی و صنعتی از انواع زئولیت به عنوان مکمل در خوراک دام و طیور جهت تسریع رشد دام و بهبود سلامت و در نتیجه افزایش کیفیت محصول و در نهایت کاهش زمان است. ما محصولات دامی را به بازار عرضه می کنیم.

طراحی صابون با مواد افزودنی معدنی / مجری یاسمن مومنی

فرمولاسیون و تولید صابونهای پایه معدنی و مواد افزودنی معدنی با خاصیت درمانی و جذب پوشش کنترل شده با استفاده از پایه های صابون طبیعی و در نتیجه استفاده کمتر از مواد شیمیایی ، م moreثرتر هستند.

طراحی سایت فروش و تهیه و فروش مواد و تجهیزات مواد معدنی و شیمیایی / مجری طرح طناز محمودی

برنامه اصلی و هدف از طراحی سایت و نرم افزار ، دسترسی آسان متقاضیان به مواد و تجهیزات معدنی و شیمیایی است. در بارگذاری شده است

توسعه ژئوتوریسم / اجرای پروژه مهرداد سرهنگی

ژئوتوریسم رشته جدیدی در صنعت گردشگری است که طی دو دهه گذشته مورد توجه فعالان صنعت گردشگری و حمایت ویژه ای از یونسکو قرار گرفته است.

با این نگرش ، علاقه به ژئوتوریسم داخلی بیش از هر زمان دیگری در حال رشد است و گسترش آن مستلزم تهیه و تولید اسناد ، نقشه ها و کتاب های مصور در مورد سایت های ژئوتوریسم است که نقش مهمی در توسعه اقتصاد محلی و در نهایت کشور دارند. .

دستگاه CTD

این دستگاه برای تعیین صدا در لایه های مختلف آب با اندازه گیری پارامترهای فیزیکی آب ، از جمله دما ، هدایت الکتریکی و فشار و برای کاربردها در کارهای آبراهه و مطالعات اقیانوس شناسی طراحی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا