علمی و پزشکی

۷۹میلیون تن در وضعیت هشدار ۱ تا ۳ کرونا / توزیع تست‌های سریع از امروز

چرخه خانوادگی در حال حاضر مهمترین علت عفونت است

آفتاب‌‌نیوز:

دکتر علیرضا لیسی با اشاره به آیین نامه جدید مربوط به تاج از امروز ، گفت: “همانطور که توسط ستاد ملی تاج تعیین شده ، از امروز مقررات جدیدی اجرا شده است و بر این اساس جلسه ستاد امروز با 15 نفر و بقیه اعضا برگزار شد. در جلسه امروز گزارشی از وضعیت بیماری ها و روندها در سراسر کشور ارائه شد و عناوین کلیدی مورد بحث در مورد امروز بسیج و برنامه های بسیج محله محور بود که امروز با کمک مردم در سراسر کشور و پاسخ به اپیدمی کرونا آغاز شد.

او اضافه کرد. “همچنین گزارش شده است که فرایندهای بیماری در 43 شهر که قبلا محدودیت هایی داشتیم.” خبر خوب این است که محدودیت های اعمال شده برای این شهرها که در وضعیت قرمز قرار داشتند ، در حال اجرا است و 41 شهر روند نزولی را طی می کنند. شروع کنید

رییسی گفت: “به طور كلی ، این مسئله نشان می دهد كه طرحی كه ما در تاریخ 26 نوامبر آغاز كردیم كاملاً م wasثر بود و ایجاد محدودیتهایی بر اساس شواهد می تواند مثر باشد.”

سخنگوی ستاد ملی تاج افزود: امروز محدودیت 160 شهر با رنگ قرمز ، 208 شهر با نارنجی و 80 شهر با زرد آغاز شده است. جمعیت تحت پوشش این طرح شامل 53 میلیون نفر در شهر سرخ است. در کل ، حدود 79 میلیون نفر در حالت هشدار 3 ، 2 و 1 هستند. یعنی شهرهای قرمز ، نارنجی و زرد. ما امیدواریم که رعایت افراد و همکاری دستگاه بتواند تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان را کاهش دهد ، میزان بروز را کاهش دهد و در نهایت پس از 4 تا 5 هفته تعداد مرگ و میر را کاهش دهد.

او اضافه کرد. “از همه کسانی که صبر و شکیبایی دارند متشکرم ، و متأسفانه کسانی هستند که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و امیدوارند که این افراد بتوانند زحمات همه را هدر دهند.”

چرخه خانوادگی در حال حاضر مهمترین علت عفونت است

رییسی گفت: “امروزه تحقیقات علمی نشان می دهد كه 10٪ از بیماران می توانند 80٪ از عفونتها را در جامعه ایجاد كنند و مهمترین علت عفونت چرخه خانواده است.” متأسفانه ، درست است که مشاغل در حال تعطیل شدن هستند ، اما از طرف دیگر ، اگر این پروتکل ها به درستی اجرا نشوند ، تمام تلاش ها به هدر می رود ، بنابراین بسیار مراقب باشید. بنابراین ما از مردم می خواهیم پروتکل را جدی بگیرند.

امروز اعزام سریع تست تاج را شروع کنید

طی دو هفته آینده ، آزمایش های تاج خود را به 100000 آزمایش در روز می رسانیم.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: وی افزود: “ما هفت برنامه خاص داریم كه یكی از آنها محدودیت هوشمند است اما بقیه برنامه باید اجرا شود. از امروز ، آزمایش تولید داخلی آزمایش سریع آنرا (آنتی ژن) آغاز می شود ، از امروز 100000 مورد برای توزیع به مراكز بهداشتی در سراسر كشور آغاز می شود. من 10 آزمایش انجام داده ام و مشتاقانه منتظر افزایش تعداد آزمایشات این هفته و هفته آینده به حدود 70،000 به 80 آزمایش هستم. بیایید هر روز در طی دو هفته به 100000 آزمایش برسیم. در کنترل و شکستن زنجیره بیماری بسیار مثر است.

تصویب بسته کمک اقتصادی

وی در خاتمه گفت: “امروز با حمایت از این پروژه ، بسته حمایتی اقتصادی بسیار خوبی تأیید شده ام كه ​​می توانم درخواست كنم.” این مصوبات مربوط به بحث پرداخت مالیات ، چک های قبولی ، کمک هزینه های معیشت و غیره خواهد بود که دکتر نهاوندیان آن را برای عموم توضیح خواهد داد و کمیته اقتصادی در ستاد ملی تصمیم بسیار خوبی برای حمایت از این طرح گرفته است. باشد که ما این مسئله را جدی بگیریم و بر وضعیت موجود در یک کشور محروم غلبه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا