اقتصادی

۱۱ پروژه‌ جهاد کشاورزی در بیجار افتتاح شد

شبکه / کردستان مدیر شهر بیجار جهاد کشاورزی از راه اندازی 11 پروژه با هزینه 40 میلیارد تومان خبر داد.

پیمان قمری ، مدیر شهر بیجار ، جهاد کشاورزی ، صبح پنجشنبه (25 سپتامبر) در مورد پروژه ای که در هفته دولت آغاز شد ، گفت. سیستم های آبیاری ، آبزی پروری آب سرد ، آسیاب سیلو ، پرواربندی گوسفند ، پرورش گوسفند ، پروژه های آبخیزداری ، برق چاه ، خوراک دام و طیور و بسته بندی غلات ، غلات و گیاهان دارویی در شهرهای شهرستان بیجار و شهر صنعتی افتتاح می شود. 51 اشتغال و اشتغال.

“یکی از این پروژه ها فرآوری و بسته بندی غلات ، غلات و گیاهان دارویی با هزینه خود سرمایه گذار است ، از حدود 4.08 میلیارد تومان ، 200 میلیون تومان به سرمایه گذاران کار تعلق گرفت. جهاد کشا سرمایه جهاد کشاورزی ؛” این پروژه امسال با ایجاد 10 شغل با ظرفیت بسته بندی 15 تن گیاه ، دارو و 1200 تن غلات آغاز شد. شهر بازار به دلیل شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ، محل زندگی انواع گیاهان دارویی است و پتانسیل شهر امکان کشت و تولید گیاهان دارویی را فراهم می کند.

قمری به نقش مهم صنعت تبدیلی در رونق کشاورزی اشاره کرد و گفت:

مهدی قهرمانی ، سرمایه گذار این پروژه به تشریح فعالیت های این مجموعه پرداخت و گفت: با بسته بندی غلات ، برنج و حبوبات ، امروز ما زنجیره تولید گیاهان دارویی را از کشت تا بسته بندی انجام می دهیم. یکی از محصولات ما چاشنی سالاد است که با مشورت اساتید دانشگاه ساخته شده است ، که برای اولین بار در ایران با استفاده از گیاهان دارویی و معطر بدون افزودنی تولید می شود و امیدواریم در حل مشکلات و موانع موجود به کسانی که درگیر آن هستند کمک کند.

وی همزمان با مراسم افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور گفت: “یکی دیگر از پروژه هایی که در هفته دولت راه اندازی شد ، تولید و تولید خوراک دام و طیور با هزینه خصوصی سرمایه گذار 8 میلیارد تنمان است. استخدام 8 نفر با ظرفیت 20000 تن ؛ ” فرآوری خوراک دام بهره وری تولید را افزایش می دهد و سلامت دام و جامعه انسانی را تضمین می کند.

سرمایه گذار این پروژه این پروژه را تشریح کرد و گفت: این پروژه یکی از صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی است و در مرحله اول خوراک دام تولید می کند. ما نهاده های دام مانند جو ، ذرت و کنجاله سویا را پردازش می کنیم و محصولاتی مانند پرواربندی ، شیر و کنسانتره را به دامداری ها می چسبانیم. بهداشت دام در شهرها و استانها تولید می شود.

سرانجام گفت: 70 درصد از تولید توسط Visa به دامهای شهر و مابقی به استانها توزیع می شود. در مرحله دوم امیدواریم بتوانیم طرح خوراک طیور را برای مرغداران ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا