برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

گن بعد از عمل لیپوماتیک

به طبع همه افراد دوست دارند که اندامی متناسب و جذاب داشته باشند. ممکن است شما هم تمرینات ورزشی سخت بسیاری را امتحان کرده و بعد از عدم نتیجه مطلوب آن را رها کرده باشید و یا اینکه رژیم‌های غذایی سختی انتخاب کرده و بعد جوابی نگرفته باشید. شما می‌توانید با انجام عمل لیپوماتیک خیلی ساده این مشکل را رفع کنید. بعد از انجام جراحی لیپوماتیک لازم است که برای بهبود سریع‌ تر در پوشیدن گن به صورت مرتب کم کاری نکنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی گن‌های طبی و قیمت گن فرم ایزی و بررسی و مزایای آن بعد از عمل لیپوماتیک بپردازیم.

گن طبی چیست؟

گن طبی یا گن مخصوص یک لباس فشرده الاستیکی است که پس از جراحی‌های متعددی مانند ، ، یا  مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای فشرده سازی ناحیه جراحی شده به منظور کاهش عوارضات پس از جراحی باید به دستور پزشک از این گن طبی استفاده کنید. پس از حذف چربی‌های اضافی به وسیله عمل لیپوماتیک، تجمع مایع لنفاوی باعث ایجاد تورم در سطح جراحی و سایر قسمت های شما می‌شود. این امر کاملا طبیعی است و نباید نگران باشید. برای اینکه بهبودی سریع تر حاصل شود و بدن به شکل طبیعی خود بازگردد، بعد از جراحی لیپوماتیک جراح پوشیدن گن های خاص و طبی را برای شما تجویز می‌کند. پوشیدن گن طبی بعد از  عمل لیپوماتیک باعث ایجاد فشار به بدن شما شده و با خارج کردن مایعات لنفاوی از زیر پوست تورم را به سرعت کاهش می‌دهد.

تا چه مدت باید گن طبی را پوشید؟

معمولاً زیباجویان به مدت سه تا پنج هفته از گن مخصوص استفاده می‌کنند. بعد از گذشت چند روز از جراحی می‌توانید گن فشرده را به مدت یک ساعت در طول روز از تن دربیاورید. در صورتی که توانایی تحمل آن را دارید بهتر است در طول شب نیز این گن را از تن خارج نکنید. هر چه پوشیدن آن را جدی تر بگیرید همانقدر زودتر به زندگی عادی خود باز خواهید گشت. معیار انتخاب یک گن طبی مناسب بعد از جراحی لیپوماتیک مهم ترین فایده گن فشاری است که به بدن منتقل می‌کند. بنابراین در زمان انتخاب گن حتما به اندازه و فشار آن توجه لازم را داشته باشید. هدف از پوشیدن گن طبی بعد از لیپوماتیک وارد شدن فشار به بدن است؛ پس کاملاً طبیعی است که رد زمان پوشیدن آن احساس تنگنا داشته باشید. با این حال، به دلیل این که شما دائماً می‌خواهید از این گن طبی استفاده کنید، لازم است این گن حداکثر راحتی ممکن را هم داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم گن از جنس پارچه الاستین یا شبیه به آن انتخاب کنید همچنین اطمینان حاصل کنید که تسمه های آن قابل تنظیم است تا بتوانید فشار را تنظیم کنید. هنگام خرید گن لاغری آناماری حتما معیار های اشاره شده را در نظر داشته باشید: توصیه می‌شود اندازه گن را یک سایز کوچکتر از سایز لباس معمولی خود انتخاب کنید. از گرفتن گن با سایز خیلی کوچک یا خیلی بزرگ خودداری کنید. از آنجایی که نتایج عمل بلافاصله بعد از آن قابل مشاهده نیست، بدن شما در طول دوره نقاهت کاملاً شکل خواهد گرفت. می‌توانید قبل از جراحی اندازه‌گیری‌های خود را انجام دهید تا تهیه گن بعد از عمل برای شما ساده تر باشد.

داشتن پارچه ای راحت از مزایای یک گن طبی استاندارد است زیرا مشخص شده است که شما در طی شبانه روز در مدت زمان مشخصی مدام از این گن استفاده کنید. گن هایی با پارچه الاستین یا لیکرا در عین سبک بودن خاصیت ارتجاعی خوبی دارند و از گن های طبی خوب موجود در بازار هستند. حتما به مدل تسمه ها و محکمی آن توجه کنید زیرا برای تنظیم فشار گن باید مدام حالت های آن را تغییر دهید. باز و بسته کردن گن طبی باید آسان و ترجیحاً از سمت بغل بدن افراد باشد. همچنین گن طبی بعد از لیپوماتیک نباید باعث ایجاد تنگی در زانوها شود زیرا گردش خون را دچار مشکل کرده و باعث ایجاد تورم در پاها می‌شود. بسته به شدت عمل و ناحیه جراحی شده، گن طبی تجویزی می‌تواند به شکل پیراهن، سوتین، کمربند شکمی یا شورتی باشد.

مزایای پوشیدن گن طبی بعد از عمل لیپوماتیک :

  • کاهش تورم بعد از عمل
  • بهبود سریع تر کبودی
  • شکل و فرم دهی به ظاهر بدن
  • ایجاد راحتی در حرکت و فعالیت بیمار
  • کاهش خطر بی‌نظمی پوست
  • محافظت از ناحیه جراحی شده

پوشیدن گن طبی در چه مواردی توصیه می‌شود؟

بعد از همه جراحی هایی که به منظور حذف چربی های اضافه یا زائد بدن صورت می‌گیرد باید گن طبی بپوشید. حتی بعد از انجام پوشیدن گن آرتان ترکیه کاملاً الزامی است. در سایر جراحی ها بهتر است طبق دستورات پزشک عمل کنید. در صورتی که به دلیل اضافه وزن، بارداری یا سایر مسائل می‌خواهید از شر چربی های زائد و سرسخت بدن خود خلاص شوید، به کمک روش عمل لیپوماتیک این کار کاملاً شدنی است. برای دریافت بهترین نتیجه بعد از انجام این عمل لازم است که برخی را به صورت کاملاً اصولی انجام دهید. یکی از این مراقبت های مهم پوشیدن گن طبی است. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا رزرو نوبت نزد فوق تخصص جراحی های زیبایی و فلوشیپ در کرج می‌توانید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس بگیرید.

تمامای گن های ایزاولا از الیاف آنتی باکتریال با  قابلیت تنفس (BREATHABLE)  ناتورکس، با فته شده اند که عمل تعریق و در نهایت تنفس پوستی را تسهیل می نماید، این مهم بواسطه وجود منافذ بسیار ریز و غیر قابل رویت در پارچه محقق میگردد. همچنین متریال اصلی پارچه گن های ایزاولا،  الیاف تچشین فشرده با کیفیت بالا هستند. الیاف تچشین فشرده از مقاومت بالایی برخوردارند و شکل و فشار خود را تحت هرگونه شرایط شستشو و کشش حفظ خواهند کرد. تچشین نوعی پارچه ساتن کشی می باشد که به دلیل نرم و راحت بودن آن و همچنین قدرت نگهدارندگی بالا از این نوع پارچه در بافت گن های پس از جراحی استفاده می شود. گن های ایزاولا فاقد لاتکس هستند. بارها بشویید و بپوشید، بدون از دست دادن خاصیت فشاری در عین سبکی و لطافت.

اندازه گیری دقیق و انتخاب سایز مناسب گن یکی از موارد مهم در بهره مندی از حداکثر کارایی گن های بعد از عمل جراحی زیبایی می باشد. در این خصوص گرفتن راهنمایی از کارشناسان و متخصصان شرکت میتواند شما را در این امر یاری نماید. جهت مشخص نمودن سایز مناسب، ابتدا بوسیله یک متر خیاطی مواضع مشخص شده در تصویر زیر را اندازه گیری نمایید. در نهایت با انطباق اندازه های فوق با محدوده های ذکر شده در داخل جدول، سایز مناسب را استخراج نموده و سپس در فرم انتخاب گزینه ها، سایز و رنگ مورد نظرتان را انتخاب نموده ، بر روی دکمه کلیک نمایید و فرآیند خرید را تا انتها و ثبت سفارش ادامه دهید. در صورت نیار به راهنمایی با مرکز تجهیزات پزشکی ایران تماس حاصل فرمایید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا