اقتصادی

گران ترین و ارزان ترین شهرها برای مهاجرین خارجی

عشق آباد به عنوان یکی از گران ترین شهرهای جهان به کارگران خارجی معرفی شده است.

به گزارش شبکه ، موسسه مرکر در بیست و ششمین گزارش سالانه خود درباره هزینه های زندگی در شهرهای جهان ، هزینه زندگی مهاجران را نیز محاسبه کرد. هنگ کنگ ، گران ترین شهر جهان از نظر هزینه های زندگی ، در این رتبه بندی که 209 شهر جهان را شامل می شود ، به عنوان گران ترین شهر برای مهاجران خارجی رتبه بندی می شود.

آنچه در این رتبه بندی جالب است این است که پایتخت ترکمنستان یکی از گران ترین شهرهای جهان برای مهاجران خارجی است! به گفته مرسر ، این به این دلیل است که درآمد مهاجران ساکن در شهر بسیار کم است ، به این معنی که هزینه زندگی در شهر برای کارگران خارجی به دلیل درآمد کم ، و درآمد خارجی از آمریکای شمالی و شهروندان ایالات متحده بسیار بیشتر است. و خیلی کمتر کانادایی.

این رتبه بندی شامل 200 معیار از جمله مسکن ، حمل و نقل ، غذا و تفریح ​​بود. کاهش ارزش پول ملی در بسیاری از کشورها باعث پایین آمدن رتبه این شهر شده است ، اما شهرهای واقع در کشورهای با تورم بالا از جمله لبنان جهش های عجیبی داشته اند.

گرانترین شهرها برای مهاجران خارجی

1- عشق آباد – ترکمنستان

2- هنگ کنگ

3- بیروت – لبنان

4- توکیو ، ژاپن

5- زوریخ – سوئیس

6- شانگهای ، چین

7- سنگاپور

8- ژنو – سوئیس

9- پکن-چین

10- برن – سوئیس

ارزانترین شهرها برای مهاجران خارجی

1- بیشکک – قرقیزستان

2- روزاکا – زامبیا

3- تفلیس – جورجیا

رتبه بندی سایر شهرها

همچنین در این رده بندی نیویورک با شماره 14 ، لس آنجلس با شماره 20 ، سانفرانسیسکو با شماره 25 ، شیکاگو با شماره 45 ، ونکوور با شماره 93 ، تورنتو با شماره 98 و مونترال با شماره 100 قرار دارند. هجدهم ، دبی در 42 ، سیدنی در 31 و ملبورن در 59.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا