اقتصادی

کمک جهاددانشگاهی علم و صنعت به چاه‌های نفت پیر شده‌ی کشور

جهاد دانشگاهی ، مدیر گروه تحقیقات الکترومکانیکی علم و فناوری ، با اشاره به پروژه طراحی و ساخت سیستم شیرین سازی الکترواستاتیک روغن این واحد جهاددانشگاهی ، گفت: “پس از ایجاد موفقیت آمیز مدل صنعت ، این پروژه فناوری به مرحله تکمیل رسیده است. کار در کشورها و مناطق.

به گزارش شبکه ، دکتر علیرضا غلامی ، رئیس گروه تحقیقات الکترومکانیکی جهاددانشگاهی علم و فناوری و یکی از محققان جوان جهاد دانشگاهی ، پروژه طراحی و ساخت سیستم شیرین سازی روغن الکترواستاتیک را برای جهاد الکترونیکی مدیریت می کند. دوره تحقیقات مقدماتی علوم و فناوری دانشگاه ، که من قبل از رهبر معظم انقلاب معرفی کردم ، از سال 2011 شروع شد. پس از تحقیقات اولیه ، شبیه سازی های مختلف از جنبه های مختلف مهندسی در مورد موضوع انجام شد. این مسئله با امضای تفاهم نامه ای با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمایت مالی معاون رئیس جمهور لی ، منجر به ساخت شبیه ساز نمك زدایی در مقیاس كارگاه شد ، این مسئله با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گرفت.

مدیر گروه تحقیقات الکترومکانیکی جهاددانشگاهی علم و فناوری با اشاره به اینکه ساخت موفق این شبیه ساز زمینه ساز جهاد دانشگاهی در بخش صنایع شد ، افزود: بر اساس تلاش ها و توانایی های پروژه پردازش پیش ساخته ، کارون غربی به جهادانشگاهی منتقل شد.

وی در خصوص نیاز جهاددانشگاهی برای اجرای این طرح در کشور گفت: این برای محافظت در برابر خوردگی ضروری است. “روغن ها در تجهیزات پایین دستی نیز بسیار مهم هستند.

دکتر غلامی با اشاره به چالش ها و موانع پیش روی تکمیل این پروژه گفت: “مهمترین مانع عدم اعتماد به صنعت به دانش و مهارت محلی است.” همچنین ممکن است مقداری مقاومت در برابر استفاده از محصولات داخلی برای منافع مادی برخی از افراد وجود داشته باشد.

این محقق ادامه داد: “برای غلبه بر این مشکلات ، قوانین حمایت از تولید داخلی ، که در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته اند ، باید ادامه یابد. دوم ، انگیزه دادن به مدیران و کارفرمایان برای به خطر انداختن استفاده از دانش و مهارت های بومی. سوم ، صنعت بیمه باید تمام خطر استفاده از دانش و مهارتهای بومی را بپذیرد. چهارم ، برای گروه های فناوری مانند جهاددانشگاهی ، موقعیت ها باید به تصمیم گیری در صنایع مهم مانند صنعت نفت اختصاص یابد.

با توجه به تبلیغات جهاددانشگاهی ، وی در مورد زمان اتمام پروژه مشخص کرده است. پس از ساخت موفقیت آمیز مدل صنعتی ، می توان گفت که این پروژه فناوری کاملاً بالغ است. پس از آن ، باید تلاش های منطقی و اصولی نه تنها در کره بلکه در منطقه در زمینه بازاریابی این طرح انجام شود.

جهاد دانشگاهی مدیر گروه تحقیقات الکترومکانیکی در علم و فناوری ، به نظر شما شرایط فعالیت ، اعتماد و اعتقاد و اعتقاد جهاد دانشگاهی در جوانی چیست؟ وی گفت: “جهاد دانشگاه علم و صنعت در این دوره از زندگی فعال من فعالیتهای مهم بسیاری را به جوانان سپرده است و نتایج بسیار خوب و خیره کننده ای کسب کرده است.”

وی درباره نقش جهاددانشگاهی در حل مشکلات ملت گفت:

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا