اقتصادی

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران

شبکه / کوزسان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی در خوزستان ، با اشاره به تصمیم کشت تابستان در خوزستان ، گفت: سازمان جهاد کشاورزی. پس از تأیید با كوزستان ، به استاندار و سازمانهای مرتبط ، ادارات و اتحادیه های كارگری اطلاع داده می شود.

تورج نوروزی گفت: گزارش آژانس آب و برق در استان خوزستان بر اساس کاهش چشمگیر منابع آب پشت سد است. این موضوع در جلسات متعدد ستاد مدیریت بحران ، جایی که فرماندار و ستوان فرماندار ریاست آن را بر عهده داشتند و ادارات و ادارات مرتبط از جمله آب و لوازم برقی و اتحادیه های کارگری در آن حضور داشتند ، مطرح شد.

به گزارش شبکه ، با اشاره به روش تعیین محصولات صیفی در خوزستان ، “با توجه به حجم منابع آب منتشر شده ، ستاد مدیریت بحران منابع آب با توجه به الگوی کشت با توجه به وضعیت موجود و دفع منابع آب ، در هر سطل سازمان جهاد كشاورزی ، بحران استان كوزستان به بخش مدیریت ارائه شده است و پس از تصویب ، شعبه و سازمانهای مربوطه ، ادارات و اتحادیه های كارگری به آنها اعلام می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی در کوزستان ، که در این برنامه تلویزیونی حضور داشت ، گفت: “با توجه به منابع آب و کمبود آب ، ما به کشاورزان توصیه می کنیم جهاد کشا ورجی را برای افزایش بهره وری و افزایش سطح کشت آب مدیریت کنند. منابع. تولید بیشتر. “و با استفاده از روشهای نوین آبیاری تحت فشار ، ما می توانیم رشد بیشتری داشته و مصرف آب در هکتار را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا