برترین های کسب و کارعمومی

کدام کشور اروپایی ویزای توریستی می دهد؟

راحت‌ ترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن 2023 کدام ‌اند؟

آیا مناسب است یا یا کشور فرانسه! کدام کشور عضو شینگن راحت تر ویزا می‌دهد؟ باید بگوییم که شرایط اعطای ، کاملا وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی هر کشور دارد.

مزایای ویزای شینگن بسیار زیاد و قابل توجه هستند. یکی از مهم ترین آنها این است که با در دست داشتن ویزای یک کشور عضو شینگن فرد می تواند به 27 کشور دیگر عضو این حوزه نیز سفر کند و نیاز به اخذ ویزای مورد نظرش نداشته باشد. یکی از پرکاربردترین ، نوع توریستی آن است و بیشتر افراد برای بازدید از کشورهای عضو حوزه شینگن ویزای توریستی اخذ می کنند.

دارنده ی ویزای شنگن به راحتی می تواند به کشورهای عضو حوزه شنگن سفر کند. همچنین دارنده ویزای شنگن در نیز بسیار موفق خواهد بود.nدارنده ویزای شنگن برای بار اول میبایست از طریق کشوری که برای اخذ ویزا از طریق آن اقدام کرده است وارد این حوزه شود اما در دفعات بعدی می تواند از خاک هر کدام از کشورهای حوزه ی شنگن ورود پیدا کند که این نکته بسیار مهم و ارزشمندی است.

پاسپورتی که در آن ویزای شنگن درج شده است از اعتبار بالایی برخوردار است و به شما این امکان را می دهد که نگران دریافت ویزای کشورهای دیگر به خصوص اروپا نباشید. کشورهای ایتالیا، و سوئیس، در لیست راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2023 قرار دارند و در اعطای ویزای شینگن به ایرانیان سخت گیری کمتری دارند. از طرف دیگر، کشورهای ، و هلند جزو کشورهایی هستند که سخت‌ترین شرایط را برای دریافت برای ایرانیان در نظر گرفته اند.

به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی، کشورهایی مانند هلند، اتریش،‌ آلمان و فرانسه شرایط سختی را برای ایرانیان وضع کرده اند. همچنین آلمان شرایط را برای ایرانیان بسیار سخت تر از گذشته کرده است زیرا تعداد پناهنده های ایرانی در سالهای اخیر به شدت افزایش داشته است. اگر از بستگان خود دعوت نامه ندارید به هیچ وجه از طریق آلمان برای دریافت ویزای شنگن اقدام نکنید زیرا پذیرفته نخواهید شد.

کشورهایی مانند اتریش و هلند هم خواهان مدارک مالی بسیار قوی و مستند هستند.

کشور ایتالیا بیشترین ویزا را برای ایرانیان صادر میکند. چنانچه گردش مالی خوبی داشته باشید و تمکن مالی قابل قبولی ارائه دهید همچنین اسناد معتبری مانند سند ملک و سابقه بیمه در پرونده شما باشد، شانس دریافت ویزا توریستی ایتالیا برای شما بالا می رود. اگر هم از طرف آژانس معتبری اقدام کنید که به سفارت ضمانت بازگشت شما را اعلام کند، شانس شما برای اخذ ویزا بالاتر میرود.

همچنین کشور سوئیس نیز تحت شرایطی اعطای ویزای شینگن را کمی سهل تر کرده است. به طور کلی به شما توصیه می کنیم اگر برای بار اول است که به اروپا یا منطقه شینگن سفر می کنید سعی کنید به صورت گروهی و با دریافت سفر کنید. گاهی از موسسات و افراد مختلفی در خصوص ا راه حل هایی ارائه می شود. با این حال پیشنهاد می شود در این زمینه آگاهی کاملی را دریافت کرده تا جهت اخذ ویزا به مشکلی برنخورید. از این رو توصیه می شود مقاله اخذ ویزای شینگن بدون سند مالکیت مطالعه شود.

Which European country gives a tourist visa

اعتبار ویزای شینگن

با توجه به نوع ویزایی که درخواست می کنید و ویزایی که سفارت برای شما صادر می کند طول مدت ویزای شنگن شما تعیین می شود. عموما ویزایی که برای ایرانیان صادر می شود محدود است. معمولا اعتبار ویزاهای توریستی شنگن 30 روزه است و ویزاهای چند بار ورود یا مولتیپل تا 5 سال هم می توانند اعتبار داشته باشند.

مدت زمان ویزای تحصیلی شنگن نیز تا زمان پایان مدت دوره تحصیل خواهد بود که در طی دوران تحصیل، فرد می تواند بدون محدودیت از اروپا خارج شده و به آن وارد شود.

نکات مربوط به راحت ترین کشور برای تور اروپا نوروز ۱۴۰۵

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه اخذ راحت ترین کشور برای ویزای شینگن 2023 آن است که تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن از قبیل اطلاعات مالی و شغلی باید به صورت کامل و دقیق ترجمه شده باشد. حال باید در نظر داشت که در بیشتر موارد این مدارک را به زبان انگلیسی باید ارائه داد و همچنین هدف سفر خود را به طور کامل برای افسر ویزا مشخص کنید، علاوه بر این، محل اقامت در منطقه شینگن و همچنین مدت زمان اقامت در این کشورها را باید برای افسر ویزا مشخص کنید تا در مورد درخواست ویزا شینگن شما بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه اخذ ویزای شینراحت ترین کشور برای ویزای شینگن کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با شرایط فعلی، هیچ کدام! شرایط اعطای ویزا، کامل وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی یک کشور دارد اما، میتوان از ویزای ایتالیا به عنوان راحت ترین ویزای توریستی اروپا برای ایرانیان نام برد. از طرف دیگر، کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش و هلند جزو کشورهایی هستند که سخت‌ترین شرایط را برای اعطای ویزای شینگن به ایرانیان وضع کرده‌اند.

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای توریستی

اگر تصمیم دارید به صورت گروهی به منطقه شینگن سفر کنید، کشورهای مجارستان و سوئیس به اعتبار آژانس مسافرتی که شما از طرف آن‌ها اقدام می‌کنید، به شما به راحتی ویزای شینگن اعطا می‌کنند. کشورهای ایتالیا، سوئیس و فرانسه جزو بهترین سفارت‌ها برای ویزای گروهی شینگن هستند و شرایط بهتری برای اعطای ویزای توریستی شینگن به متقاضیان ایرانی وضع کرده‌اند

شما در صورتی که دارای تمکن مالی بالای ۷۰ میلیون تومان باشید، شانس بالاتری برای  از این کشورها خواهید داشت. البته به شرطی که هدف سفر، محل اقامت در منطقه شینگن و همچنین مدت زمان اقامت در این کشورها را برای افسر ویزا مشخص کنید تا در مورد درخواست  شما بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.  در صورتی که پیش از این ویزای شینگن دیگری نیز  داشته‌اید، فرانسه و هلند به شما به راحتی  اعطا می‌کنند.

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای تحصیلی

اگر با هدف تحصیل و گذراندن برنامه‌های آموزشی قصد سفر به  دارید، همه‌ی آن‌ها به راحتی به شما ویزا اعطا می‌کنند اما، برای گرفتن ، شما باید یک سری شرایط اولیه را داشته باشید.

شرایط اولیه ویزای تحصیلی شینگن عبارتند از:

📋 آشنایی کامل با زبان مردمان آن کشور و ارائه مدارک گذراندن دوره‌های آموزش زبان آن کشور

📋 ارائه مدارک مالی و شغلی (در صورتی که تحت تکفل هستید، باید مدارک مالی و شغلی سرپرست‌تان را ارائه کنید)

📋 ارائه نامه پذیرش از یکی از موسسات آموزشی کشور مقصد (زمان وقت سفارت با زمان پذیرش منطبق باشد)

برای دریافت مشاوره تلفنی با کارشناسان ویزالند در تماس باشید

15682

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای کاری

در حالی که بیشترین درخواست  از کشور آلمان است، اما در صورتی که شرایط اخذ ویزای کاری شینگن را داشته باشید، می‌توانید از تمامی کشور های عضو شینگن، به راحتی ویزای کاری بگیرید. تقریبا شرایط ویزای تحصیلی شینگن با ویزای کاری شینگن برابر است.

شرایط ویزای کاری شینگن عبارتند از:

  • ارائه نامه تائیدیه از کارفرما در منطقه شینگن
  • ارائه مدارک تحصیلی و کاری مرتبط
  • ارائه گواهینامه های آموزش زبان های خارجی (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و …..) با توجه به کشور انتخابی

سخت ترین کشور برای گرفتن ویزای شینگن

با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی، کشورهای فرانسه، اتریش، آلمان و هلند سخت‌ترین شرایط اخذ ویزای شینگن را برای ایرانیان وضع کرده‌اند. فرانسه برای متقاضیان که ویزا اولی هستند (تا به حال سفر خارجی نداشته‌اند) به طور کلی ویزا اعطا نمی‌کند. کشور آلمان، به دلیل اعلام بیش از حد پناهندگی از سوی ایرانیان، شرایط اعطای  به متقاضیان ایرانی را به شدت سخت کرده، به طوری که اگر دعوت نامه نداشته باشید شانس گرفتن ویزای این کشور برای شما صفر خواهد بود. برای گرفتن  و هلند نیز، باید مدارک مالی قوی به سفارت ارائه کنید.

سفر بدون ویزا به کشور عضو شینگن

معرفی کشورهای اروپایی بدون ویزای شینگن ،اگر از تمام حرفه های جهانگرد و توریست بهترین مقصد گردشگری شان را بپرسید، بی چون و چرا کشورهای اروپایی را برای شما مثال خواهند زد. تور اروپا و داشتن برای بسیاری از توریست ها و گردشگران فوق العاده جذاب است. آنقدر جاذبه گردشگری در کشورهای این قاره هست که توریست ها و گردشگران اروپا برای بازدید از آن ها وقت کم می اورند.ن کته مهم این است که جهت سفر به کشورهای قاره اروپا باید اقدام به کنید.

اما متاسفانه به دلیل سخت گیری های بسیاری از کشورهای اروپایی به خصوص کشورهای عضو پیمان شینگن در زمینه برای بسیاری از اتباع کشورهای جهان از جمله ایران، امکان سفر به این کشورها وجود ندارد. مخصوصا جوانان و یا افرادی که به هر دلیلی توانایی ارائه مدارک مالی و یا شغلی بسیار محکم (از جمله سند زمین، خانه و یا سابقه کار طولانی) به سفارتخانه های کشورهای ذیربط را ندارند و یا در گذرنامه آنها مهر ویزای کشورهای خارجی درج نشده است.

خبر خوب اینکه برای سفر به اروپا لازم نیست فقط به کشورهایی که ویزای شینگن جهت سفر به آنها صادر می شود، بروید. بلکه می توانید به برخی از کشورهای این قاره بدون ویزای شنگن سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. برخی از این کشورها ویزای خاص خود را دارند (حتی برخی از آنها برای سفر ایرانیان آزاد هستند و نیازی به دریافت ویزا نیست) اما در صورتی که حداقل یکبار به بسیاری از این کشورها سفر کرده اید، در مهلت قانونی ویزا و بدون بروز هیچ گونه مشکلی به ایران بازگشته اید، بعدها در صورتی که بخواهید اقدام به اخذ ویزای شینگن کنید، این مسئله تاثیرگذار خواهد بود و شانس شما جهت بسیار بیشتر می شود. در ادامه برای شما کشورهای اروپایی بدون را معرفی خواهیم کرد.

کشور روسیه

تور روسیه یکی از بهترین ی شرقی است که می توان با رزرو آن به این قاره زیبا سفر کرد. روسیه سرزمینی است سرسبز، پهناور و شگفت انگیز با مردمانی مهمان نواز و خونگرم. بیشتر کسانی که با تور روسیه به این کشور سفر می کنند در فصل تابستان به این کشور سفر می کنند. خبر خوب اینجاست که برای سفر توریستی به این کشور نیاز به مدارک زیادی نیست و تنها میتوان با ارائه دو قطعه عکس، پاسپورت، واچر تور و هتل همراه با بلیت رفت و برگشت برای دریافت ویزای این کشور اروپایی اقدام کنید.

کشور صربستان

سفر با تور صربستان فرصت مناسبی است جهت سفر به اروپای شرقی و دیدار از این کشور تاریخی و حتی برخی از کشورهای همسایه آن (مانند جمهوری در تور ترکیبی بلگراد پودگوریتسا). برای مدتی جهت سفر به این کشور شرط ویزا برداشته شده بود و هموطنان مان می توانستند به این کشور بدون ویزا سفر کنند اما متاسفانه از مهرماه سال جاری (1397) مجددا شرط دریافت ویزای صربستان جهت سفر به این کشور گذاشته شده و علاقه مندان به سفر با تور صربستان باید پیش از سفر به این کشور جهت اقدام کنند. هر چند که دریافت ویزای این کشور از دریافت ویزای توریستی شینگن بسیار آسان تر است.

تور صربستان هم یکی از بهترین تورهای اروپا بدون ویزای شینگن است که می توانید براحتی جهت دریافت ویزای این کشور و همچنین رزرو تورهای آن در فصل های مختلف سال اقدام کنید. مسلما تجربه سفر به صربستان برای علاقه مندان به سفرهای اروپایی خالی از لطف نخواهد بود.

کشور بلغارستان

تور هم یکی از بهترین تورهای اروپا بدون ویزای شینگن است. تور وارنا و تور صوفیا در حال حاضر مهمترین و پرطرفدارترین تورهای بلغارستان هستند. شهر وارنا به عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی اروپای شرقی شناخته می شود.

صوفیا پایتخت این کشور نیز که در غرب بلغارستان قرار دارد دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. هر گوشه و کنار این کشور زیباست و دیدنی های خاص خود را دارد و خوشبختانه در حال حاضر جهت سفر به این کشور اروپایی، نیازی به نیست. اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی بدون ویزای شینگن را دارید، تور بلغارستان می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما و اعضای خانواده باشد. به خصوص با توجه به کیفیت بالای هتل های بلغارستان و همچنین عضویت این کشور در اتحادیه اروپا. سفر با تور بلغارستان به شما ثابت می کند که جهت سفر به اروپا و لذت بردن از آن همیشه نیاز به ویزای شنگن نیست.

دکمه بازگشت به بالا