اقتصادی

کدام تصمیمات بورس به حالت تعلیق درآمده است؟



تغییر در رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار برخی از تصمیمات اجرایی هیئت مدیره را مسدود کرده است و مشخص نیست که آیا همه تصمیمات یا تجدیدنظرها ابطال می شود.

به گزارش شبکه ، اعلام مجدد پرونده بازار مالی در دو ماه گذشته نشان می دهد تصمیماتی که به طور ناگهانی اتخاذ شده است قبل از یک روز اجرای برجام ابطال شده است. در واقع ، در این تصمیمات ، افزایش تولید پایه با انتقال دام تسهیل می شود ، در حالی که کاهش توسعه از پنج به دو درصد به مراحل اجرا نرسید ، در 5 مارس 1998 ، اداره تجارت و امنیت و OTC اعلامیه را اعلام كردند. سیگنال های معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران و بازار فرابورس ایران از شنبه (8 مارس 1998) دو درصد کاهش می یابد ، فرهاد دژپسند – وزیر بورس و صندوق – در تاریخ 7 مارس دستور باطل دستور.
سرانجام ، تصمیم برای کاهش مصرف رقم نقص در کنفرانس عمومی در تاریخ 10 آوریل 1998 مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت میزان وجود نقاط ضعف آن در نظر گرفته شد. بگو پنج درصد

با تغییر مالکیت ، حاشیه سود 20 و 50 درصد تغییر می کند

پس از آن ، در تاریخ 20 فروردین 98 ، ما اعلام کردیم فرآیند جمع آوری سهام تحت عنوان “بازآرایی ساختارهای خرد بازار اجتماعی”. این اطلاعیه که قرار بود روز شنبه (13 آوریل 1998) انجام شود ، به 20 درصد و 50 درصد تغییر قیمت تقسیم شده است.
در رابطه با تغییر قیمت 20٪ ، در بیانیه آمده است: “در صورت پایین آمدن قیمت نهایی یک سهم یا بیش از 20٪ در 5 روز معاملات سالانه در میزان افول ، تجارت و فرابورس در وهله اول فناوری است. ” “علامت تجاری را ببندید. علامت تجاری حداکثر یک روز کاری پس از انقضا و در دسترس بودن باز می شود.”
در 50 درصد چرخه قیمت بیان شده است که اگر قیمت نهایی واحد به نرخ عادی کاهش یابد یا اگر سهام بیش از 50 درصد کاهش یافته باشد ، حیوان مشارکت می کند و OTC برای جلوگیری از نقض علائم تجاری در اسرع وقت با تکنولوژی. از ناشر بخواهید جلسه را انجام دهد. علامت تجاری حداکثر 4 روز کاری پس از پایان نشان تجاری و برنامه چرخش باز می شود.

با این حال ، اجرای این مصوبه به تأخیر افتاد و پس از انتشار خبر تغییر رئیس صنعت تجارت ، وزیران وزیران در ادامه بخوانید و تصمیم هیئت مدیره به حالت تعلیق درآمد. موسسه مالی به گفته دجپسند ، شورای مرکزی سهام عدالت تصمیم گرفته است كه بهتر است از این تصمیمات براساس منافع و حسن نیت عمومی ما در رابطه با بازار مالیات و عزم عمومی جلوگیری شود و سازمان های غیر دولتی برای صدور سهام بر اساس سهام.

وی افزود: ما تصمیم گرفته ایم تا قدرت بازار مالیات را بهبود بخشیم و رئیس جدید هیئت مدیره بورس ها را تعیین کنیم ، تصمیمات قبلی هیئت شورا برای صدور فرمول هایی که در مورد قوانین وام و درخواست تأخیر اعمال می شود. ” این کار به کار خود ادامه خواهد داد و پس از اتخاذ تصمیمات مناسب در شورای عمومی معاملات تجاری ، هیئت مدیره روند کار را در آن قالب دوباره هدایت می کند.

دوز اول سن است

بارها و بارها ، این تغییرات و پیشگیری شامل صدمات اولیه نمی شود و این اقتصادها طبق برنامه ریزی برنامه ریزی شده اند. در حقیقت ، طبق تصمیمات هیئت مدیره صندوق ذخیره فدرال رزرو ، تصمیم چهارشنبه هفته گذشته مبنی بر تأخیر در تغییرات 20٪ و 50 درصدی قیمت بنگاههای سازمانی ، قطعی شد. اما بقیه تسویه حساب معتبر است و پیشنهادات اولیه مطابق برنامه هایی که قبلاً تعیین شده اند انجام می شود.

پایان تبلیغات


انتشارات سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت شبکه هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا