برترین های کسب و کارعمومی

چگونه رتبه تک رقمی کنکور ریاضی شویم؟

داوطلبانی که قصد دریافت مدرک بالاتر را دارند باید به خاطر داشته باشند که برای رسیدن به چنین موفقیت بزرگی باید از خیلی چیزها چشم پوشی کنند و تمام افکار خود را روی موفقیت در کنکور سراسری متمرکز کنند. دنیا پر از فراوانی است. تحصیل پزشکی در تهران یا بارک شریف و فراگیری احکام خداوند آرزوی هرکسی نیست، پس اگر چنین آرزویی دارید حق دارید و می توانید به این آرزو برسید، مطمئن شوید که وجود دارد. خود را در آن موقعیت در نظر بگیرید. از یک سو با توجه به کثرت شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود رشته های خوب در دانشگاه های برتر، شرکت کنندگان در این دوره ها و شرایط خاص آن امیدوارند در بین بهترین ها قرار گیرند. با آموزش ریاضی دهم تجربی لوتوس میتوانید رتبه خود را در کنکور تا حد زیادی کاهش دهید.

استاد مجرب و باتجربه

یکی از عوامل موثر در کسب رتبه بالا، کادر آموزشی است که در سال های اخیر به روش رسیدگی به کنکور جمهوری تسلط داشته و به متقاضیان کمک می کند تا با دانش و مهارت خوب در آزمون جمهوریت شرکت کنند. الان به طور کلی معلمان خوب و معروف زیادی در این جمهوری وجود دارند که در این راه به شما کمک می کنند.

منابع آموزشی

کتاب درسی مهم ترین و مرجع ترین منبع برای تمامی داوطلبان کنکور می باشد. چون سرفصل های امتحانی در تمام کتاب های درسی گنجانده شده است و غیر از کتاب های درسی و کتاب های معلم هیچ مبحثی وجود ندارد که به صورت سوال امتحانی بیاید. راهنماهای مطالعه برای تحصیل داوطلبان نیز ضروری است و با توجه به سختی کنکور منبعی غنی برای کنکور و مقالات تالیفی سال های گذشته است.

توصیه ما به دانشجویان SAT این است که برای هر بخش فقط یک یا دو منبع و وسایل کمک آموزشی داشته باشند. وجود منابع متعدد پشتوانه تحصیلی تنها باعث ایجاد سردرگمی می شود و گاهی اوقات به نظر می رسد که داوطلب برای قبولی در آزمون تحت فشار زیادی قرار می گیرد. آنها از کتاب های خود ناامید می شوند و اغلب آنها را رها می کنند.

برای رسیدن به سطح اول سخت مطالعه کنید

اما نکته اصلی داستان تلاش و اراده داوطلبی است که می تواند ساعات مطالعه زیادی را برای خود برنامه ریزی کند و بسیاری از عصرها را در طول سال محدود کند، اما ساعات مطالعه بالا به تدریج انجام می شود نه در یک روز. پس فکر نکنید که محدود به مطالعه 13-14 ساعت در روز خواهید شد. برای ورود به دوره ها و دانشگاه های خوب، سخت درس خواندن طبیعی است.

آزمون عملکرد

همچنین قابل ذکر است تجهیزات آزمون موجود برای مدیریت و آموزش برخی از داوطلبان. بر خلاف بسیاری از افرادی که فکر می کنند آزمون تنها ابزاری برای سنجش افراد است، آزمون ها و اندازه گیری ها ابزاری موثر برای آموزش داوطلبان در دروسی مانند ریاضی و فیزیک از طریق مطالعه در متن اطلاعیه ها و مطالعه مثال ها و دستورالعمل ها هستند. موفقیت غیرممکن است، اما حتماً یک قلم به دست بگیرید و چند تست بزنید تا انواع تست هایی را که طراحان کنکور سراسری می توانند ارائه دهند، بیابید.

مشاور خوب

با مشاوره از کارشناسانی که تمام آزمون های سال قبل را می دانند و سختی سوالات و تمام پیچ و تاب ها را درک می کنند، تجربه ای به دست می آوریم که دیگران و برخی از آن غافل می شوند. مشاور خوب کسی است که به موضوعات خود آموزش می دهد تا یاد بگیرند.

ریاضیات را خوب مطالعه کنید: برای موفقیت در امتحان ریاضی، درس ریاضی از همه مهمتر است. پس روی درس ریاضی حساب ویژه ای باز کنید و آن را با دقت مطالعه کنید.

فیزیک را به عنوان یک مفهوم مطالعه کنید: فیزیک فقط فرمول ها و روابط مانند ریاضیات نیست. شما باید درک خوبی از فیزیک داشته باشید. تکنیک های برچسب زدایی مبتنی بر علم را بیاموزید.

 برنامه ریزی دقیق داشته باشید: باید برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشید تا به خوبی بر دروس تسلط داشته باشید و زمان کافی برای مطالعه همه دروس کنکور داشته باشید.

 دروس خود را افزایش دهید: سعی کنید هر روز زمان مرده خود را کاهش دهید. روی یادگیری تمرکز کنید و درس های خود را یادداشت کنید. زمان مطالعه را افزایش دهید.

 کیفیت مطالعه خود را بالا ببرید: افزایش ساعات مطالعه به تنهایی کافی نیست. شما باید تلاش کنید تا با شدت بیشتری مطالعه کنید و کیفیت مطالعه خود را ارتقا دهید. در حین خواندن درس سوال بپرسید و پاسخ دهید.

کتاب ها را به طور کامل بخوانید: زیاد به کتاب وابسته نباشید کتاب های مکتوب بزرگترین و بهترین منبع یادگیری هستند کتاب را با دقت بخوانید و مطالعه کنید.

در آزمون معتبر شرکت کنید: زمان محدودی در آزمون ورودی دارید. هیچ آزمایشی انجام ندهید. تست های کیفیت معتبر را انجام دهید تا بهترین استفاده را از زمان خود ببرید.

ابتدا درس را بیاموزید سپس تست بزنید: سعی نکنید از طریق آزمون درس را یاد بگیرید. برخی از دانش آموزان به جای مطالعه درس از همان ابتدا با تست زدن سعی می کنند مطالب را از این طریق بیاموزند که اشتباه است.

برنامه ریزی برای مرور: حتما مطالب را مرور کنید تا همیشه آن را به خاطر بسپارید. فرمول های مفید و نکات تست را بنویسید و در مورد آنها فکر کنید.

خوب تست زدن را بیاموزید: دانش خوب موضوع بسیار مهم است، اما تست خوب مهمتر است. تکنیک های تست را یاد بگیرید و در جلسه آزمون به کار ببرید.

دکمه بازگشت به بالا