اقتصادی

چگونه در خانه وایتکس و محلول ضدعفونی کننده ایمن بسازیم

محققان یک شرکت فناوری دستگاه ضد عفونی خانگی تولید کرده اند که قادر به تولید سه نوع محلول سفید کننده ، تمیز کننده و ضد عفونی کننده است. مشکلات پوستی

محمدامین رضوانی ، رئیس گروه تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با شبکه ، گفت: او به دستگاه نظافت منزل هوشمند با نام محصول دانش بنیان این شرکت اشاره می کند و “این محصول دارای سه حالت است: توانایی ایجاد انواع راه حل ها:” ضد عفونی کننده دست و سطح “،” پاک کننده چند منظوره آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و توالت ” “و” سفید کننده و پاک کننده لکه “” طراحی و تولید ، تجاری سازی و کسب حق ثبت اختراع.

وی اساس کار این دستگاه را الکترولیز دانست و گفت: با مخلوط کردن آب و نمک ، قرار دادن آن در دستگاه و انجام فرایند الکترولیز ، می توان محلول مورد نظر را تولید کرد.

رضوانی با اشاره به محلول ضد عفونی کننده دست و سطح از طریق این دستگاه ، توضیح داد: با مخلوط کردن 5 گرم نمک در 5/0 لیتر آب ، افزودن این مخلوط به دستگاه و قرار دادن دستگاه در محلول ضد عفونی کننده ، تولید می شود. حل کردن

محققان با تأکید بر اینکه این دستگاه در کمتر از 10 دقیقه محلول ضد عفونی کننده ارائه می دهد ، خاطرنشان کردند: این دستگاه تاییدیه های لازم را از م Instituteسسه پاستور ، دانشگاه تهران و دانشکده پزشکی مارشاد برای محلول ضد عفونی کننده تولید شده از طریق دستگاه دریافت کرده است.

به گفته وی ، این محلول در 1 دقیقه 99.99٪ سطح را از همه میکروارگانیسم ها آزاد می کند.

رضوانی محصول دیگر این دستگاه را پاک کننده خواند و گفت: این دستگاه در مدت زمان 15 دقیقه 5 گرم نمک و نیم لیتر آب تولید می کند که می تواند برای پاکسازی سطوح و از بین بردن چربی ها استفاده شود.

رئیس بخش تحقیق و توسعه این شرکت فناوری سایر محصولات جانبی این دستگاه را به عنوان محلول های سفید کننده فراخوانی و یادآوری کرد. ترکیبی از 5 گرم نمک و 0.5 لیتر سفید کننده محلول ، محلول از بین بردن لکه و پوسته پوسته شدن به مدت 20 دقیقه. از این محلول می توان برای نظافت سرویس بهداشتی و لکه گیری لباس های سفید استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه این محلول خاصیت سفید کنندگی دارد ، این تفاوت را به یاد آورد که محلول تولید شده در روش فوق مشابه وایتکس بود ، اما عوارض جانبی مصرف ویتکس به دلیل گاز کلر و آسیب ریه از این محلول برطرف شد. .

رضوانی توضیح می دهد: “محلول سفید کننده تولید شده توسط این دستگاه این اشکال را ندارد زیرا NaOH (هیدروکسید سدیم) داخل Vitexes در این محلول وجود ندارد و مقدار کلر آن بسیار کم است ، بنابراین بی خطر است.” وجود این محلول.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از محلول سفید کننده دستگاه باعث ایجاد مشکلات تنفسی و آسیب پوستی نمی شود ، افزود: دستگاه از طریق برق کار می کند و دارای برد هوشمند است که به شما امکان می دهد محلول مورد نظر را در سه حالت قرار دهید

محققان با تأکید بر اینکه نمک مورد استفاده در این فرآیند نمک فاقد ید است ، افزودند: “این واحد یک سیستم ضدعفونی کننده صنعتی کوچک است که به اندازه خانه ساخته شده است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا