برترین های کسب و کارعمومی

چه تفاوتی بین سایبان برقی مغاز با سقف برقی مغازه وجود دارد؟

آیا تفاوت بین ثابت و سایبان برقی قابل حمل را می‌دانید؟ سایبان‌ها می‌توانند یک سپری در بالای سر تشکیل دهند تا از نور خورشید و باران جلوگیری کند تا بتوانید در طول سال و در عین حال راحت از فضاهای بیرونی خود لذت ببرید. دو نوع اصلی سایبان، شامل سایبان برقی قابل حمل و ثابت هستند که هر دوی آنها در زمان باز بودن دارای مزایای اصلی یکسانی خواهندبود، اما تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد. سایبان‌ها از هر نوع برای هر خانه یا فضای تجاری بسیار کاربردی هستند و فواید مختلفی به شما می‌دهند و به شما کمک می‌کنند در ماه‌های تابستان از آفتاب داغ در امان بمانید. برای آشنایی با تفاوت بین سایبان برقی ثابت و سایبان برقی قابل حمل به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سایبان برقی چیست؟

سایبان‌ها می‌توانند ثابت یا قابل حمل باشند و از آلومینیوم، وینیل، چوب یا پارچه ساخته می‌شوند. آنها با دور نگه داشتن نور خورشید و گرما از خانه یا محل کارتان به کاهش قبض انرژی شما کمک می‌کنند. این یک پوشش یا سقف تکمیلی است که روی آن یک رویه ضد آب دارد تا از شما در برابر آفتاب و باران در هنگام طوفان محافظت کند. شما می‌توانید یک سفارشی در هر اندازه‌ای که می‌خواهید برای پوشش مناطق بزرگ یا کوچک تهیه کنید.

پارچه‌ها می‌توانند به رنگ یکدست باشند یا نوارهای خاصی روی آن‌ها وجود داشته باشد. رنگ‌ها در تناژهای مختلف موجود هستند تا با فضای بیرونی خانه یا محل کار شما مطابقت داشته باشند. پارچه‌ها از مواد بافته‌ای ساخته شده‌اند که اجازه می‌دهد مقداری نور از آن‌ها عبور کند و با محصولاتی برای کمک به خشک شدن سریع، کاهش آلودگی و کپک زدگی آن‌ها درمان می‌شوند و دارای یک مهارکننده UV هستند تا رنگ‌ها به سرعت محو نگردند.

همچنین می‌توانید به سایبان‌های سفارشی خود وسایل اضافی مانند فن، بلندگوهای بلوتوث، بخاری و چراغ‌های LED اضافه نمایید تا فضای بیرونی خود را به هر شکلی به بهشت ​​کوچک خود تبدیل کنید.

سایبان برقی قابل حمل و ثابت چیست؟

دو نوع اصلی سایبان، قابل حمل و ثابت هستند و تفاوت بین این دو در نحوه اتصال آنها به یک چارچوب برای بالا نگه داشتن پارچه است.

سایبان‌های قابل حمل را می‌توان در صورت عدم استفاده بسته بندی کرد. می‌توانید با چرخاندن میل لنگ آن را به صورت دستی ببندید تا پارچه دور از دید روی نوار کاست بغلتد یا اگر نسخه موتوردار دارید، فقط یک دکمه را فشار دهید و سایه بان اتوماتیک برای شما جمع می‌شود.

سایبان‌های ثابت به طور دائم به یک قاب متصل می‌شود که بسته نخواهدشد و برای کنترل گرما، نور و آفتاب همیشه باز می‌ماند.

مزایای سایبان ثابت

سایبان‌های ثابت دارای مزایایی هستند که ممکن است نسبت به سایبان‌های سبک قابل حمل از آنها لذت ببرید. آنها عبارتند از:

  • موقعیت ثابت و همیشه باز
  • بدون قطعات متحرک برای فرسودگی
  • نور را در یک زاویه خاص مسدود می‌کند
  • قاب پشتیبانی سنگین با پاها
  • نیازی به نصب بر روی ساختمان نیست
  • قیمت پایین‌تر نسبت به سایبان قابل حمل.

سایبان‌های ثابت همیشه باز می‌مانند، بنابراین نیازی نیست نگران تلاش برای بستن آنها در هوای بد باشید. از آنجایی که سایبان‌های ثابت بسته و باز نمی‌شوند، هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد که برای تعمیرات گران قیمت شکسته یا فرسوده شود.

این نوع سایبان‌ها در تمام طول سال با همان زاویه خاص جلوی نور خورشید را می‌گیرند، زیرا حرکت نمی‌کنند. قاب یک تکیه گاه بسیار سنگین است و همچنین دارای پایه‌هایی برای تکیه کردن سایبان روی آن خواهدبود. شما می‌توانید یک سایبان ثابت را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید، زیرا به ساختمان یا خانه متصل نمی‌شود و به طور کلی سایبان‌های ثابت نسبت به انواع قابل حمل قیمت کمتری دارند

مزایای سایبان قابل حمل

سایبان‌های قابل حمل مزایای بسیار خوبی نیز دارند که ممکن است دوست داشته باشید مانند:

  • می توانید هر طور که می‌خواهید باز یا بسته شود
  • می توان سنسورهای باران و باد را اضافه کرد
  • ماندگاری طولانی و بادوام
  • هزینه‌های گرمایش در زمستان را کاهش می‌دهد
  • نور طبیعی را در روزهای تاریک یا ابری امکان پذیر می‌کند
  • حجم کم هنگام جمع شدن

می توانید هر زمان که بخواهید سایبان قابل حمل خود را باز یا ببندید تا بتوانید آفتاب داغ بعد از ظهر و تابش خیره کننده پاسیو یا عرشه خود را مسدود کنید. حتی می‌توانید تا حدی قابل حمل خود را باز کنید تا زاویه برآمدگی را تغییر دهید.شما همچنین قادر خواهیدبود موتور را اضافه کنید و به شما امکان می‌دهد دکمه‌ای را روی کنترل از راه دور یا گوشی هوشمند خود لمس کرده تا سایبان خود را باز و بسته کنید. اگر برق قطع شود، هنوز یک میل لنگ دستی برای بستن یا باز کردن سایبان خود دارید.

سنسورهای باران و باد را می‌توان به سایبان برقی قابل حمل اضافه کرد. هنگامی که سنسورها باران یا مقدار مشخصی باد را تشخیص می‌دهند، به طور خودکار سایبان شما را برای شما می‌بندند تا در اثر طوفان آسیبی به آن وارد نشود. رویه‌های برزنتی سایبان قابل حمل بادوام و ماندگاری بالایی دارند، زیرا می‌توانید در صورت عدم استفاده آنها را ببندید و پارچه را به طور مداوم از اشعه ماوراء بنفش خورشید و همچنین بادهای شدید و وزن برف محافظت کنید.

جمع کردن سایبان مغازه در زمستان باعث می‌شود مقداری از گرمای خورشید وارد خانه و پنجره‌ها شود تا گرمای کمتری مصرف گردد. سایبان قابل حمل همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در روزهای تاریک یا ابری نور طبیعی در خانه خود داشته باشید تا از برق کمتری برای روشنایی داخل استفاده کنید. هنگامی که سایبان قابل حمل شما بسته است، در برابر خانه یا محل کار شما نمای کمی دارد و به سختی به آن توجه می‌شود.

جمع‌بندی

تفاوت بین سایبان برقی و سقف برقی در نحوه عملکرد و کاربرد این تجهیزات است، البته ابعاد و اندازه نیز از دیگر شاخصه‌های تمایز به شمار می‌آیند. از دیگر پارامتر‌های تاثیر گذار در تفکیک این دو کالا می‌توان به قابلیت جابجایی سایبان برقی اشاره کرد چرا که انواع سقف برقی به صورت ثابت نصب می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را جابجا نمود این در حالی است که انواع سایبان برقی را می‌توان در بخش‌های مختلف خانه و محیط کار جابجا نمود.

تنوع مدل و سبک این تجهیزات به سادگی توجه افراد را به خود جلب نمود، در واقع افزایش تقاضا سبب شد که برند‌های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت خود را آغاز کنند برای آشنایی بیشتر با این متریال کاربردی می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا