اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

چرا باید داشبورد خودرو را تمیز کنیم؟

برق داشبورد و نکات لازم

قیمت واکس داشبورد نانوسان: گفتیم استفاده از جارو اولین کاری است که لازم است برای تمیزی داشبورد انجام گردد. می‌توانید از جاروبرقی دستی یا جاروبرقی اصلی خانه استفاده کنید. بهرحال باید مطمئن شویم که وارد تمام گوشه‌ها و شکاف‌های داشبورد شده تا خاک و گرد و غبار را که به راحتی در مکان های کوچک گیر می‌کند، بگیریم.

مهم است که قبل از پاک کردن با پارچه یا پاک کننده، سطح عاری از زباله باشد. در غیر اینصورت سطح نرم داشبورد براحتی دچار خط و خش می‌گردد.

بعد از انجام جارو، یک اسفنج و یک پارچه و به کمک یک محلول تمیزکننده یا صابون و آب، کلیه سطح مورد نظر را تمیز نمایید. نظرات مختلفی در مورد بهترین راه حل برای تمیز کردن داشبورد، وجود دارد. اما صرف نظر از اینکه از چه چیزی استفاده می‌کنید، یک پاک کردن خوب ضروری است.

سطوح مختلف نیاز به راه حل‌های متفاوتی دارند، بنابراین مطمئن شوید که داشبورد شما از چه چیزی ساخته شده است و همیشه قبل از پاک کردن کل داشبورد با یک محصول جدید، یک بررسی نقطه‌ای انجام دهید.

پیشنهادی که ما برای شما داریم، مکس نیت است که بدون خواص اسیدی و یا بازی مضر، می‌تواند سطوح را چرک برداری کرده و مثل روز اول تمیز نماید. در واقع بدون آب و تنها با یک اسفنج نمناک، به کمک این ژل می توانید کار داخلشویی را خیلی خوب انجام دهید.

هنگام تمیز کردن سطوح غیر قابل دسترس مانند دریچه‌های هوا، از یک مسواک مستعمل نرم استفاده نمایید. این مسواک برای تمیز کردن اطراف هر دستگیره یا دکمه‌ای که ممکن است داشته باشید خوب است. گرد و غبار، روغن و کثیفی می‌توانند در اطراف و زیر درزها و دکمه‌ها گیر کنند و اگر مرتباً تمیز نشوند، محل تجمع آلودگی هستند.

بهترین پاک کننده برای برق داشبورد ماشین چیست؟

قیمت محصولات نانو شرکت بیز: اگر داشبورد پلاستیکی، وینیل یا لاستیکی دارید، می‌توانید با سرکه، مواد شوینده، آب و صابون روغنی محلولی درست کنید تا لکه‌های واقعاً سرسخت را از بین ببرید.

برای دارندگان خودروی که ترجیح می دهند از یک محصول تجاری استفاده کنند تا اینکه پاک کننده خود را بسازند، گزینه های زیادی برای برق داشبورد وجود دارد. به عنوان مثال محصولات پاک کننده خودرو و ماشین مکس نیت، پاک‌کننده های عالی برای ماشین هستند هم سطح داخلی خودرو و هم سطوح بیرونی آن را می توانید با طیف متنوعی از محصولات این برند تمیز کرده و درخشش خاصی را به ماشین خود هدیه دهید.

اگر سطوح چرمی در سرتاسر کابین دارید، یک محافظ مخصوص چرم را در نظر بگیرید که از مواد در برابر آسیب نور خورشید محافظت می کند و درخشندگی آن را باز می گرداند. نانو واکس همه کاره مکس نیت به همین منظور تولید می‌گردد و بدون بجا گذاشتن اثر چربی و چسبندگی، درخششی خاص و برق داشبورد برای سطوح مختلف آن بهمراه می‌آورد.

مزایای استفاده از دستمال میکروفایبر یا چرمی چیست؟

پارچه‌های میکروفایبر آلودگی و گرد و غبار را بهتر از هر پارچه تمیزکننده دیگری به دام می‌اندازند. می توان به صورت خشک یا مرطوب استفاده کرد. این دستمال‌ها برای تمیز کردن فضای داخلی خودرو ایده آل هستند زیرا روی اثاثه یا سطوح سخت شما را خراش نمی‌دهند. می‌توانید دستمال‌های چرمی و میکروفایبر را بارها بشویید و حتی بدون استفاده از مواد شوینده، بدنه و شیشه ها را تمیز نمایید. برخی از دستمال‌های میکروفایبر نیز قابلیت مبارزه با باکتری ها را دارند.

چگونه مانیتور داشبورد ماشین را تمیز میکنید؟

مانیتور داشبورد خود را با خاموش کرده و آن را به آرامی با یک پارچه میکروفایبر خشک تمیز کنید. از حرکات دایره ای کوچک استفاده کنید، مطمئن شوید که به آرامی فشار دهید تا به صفحه آسیب نرسانید. اگر مقداری لکه‌های سرسخت روی صفحه دارید، ممکن است لازم باشد کمی محلول تمیزکننده مخصوص به پارچه اضافه کنید.

بهترین گزینه محلول تمیز کردن صفحه نمایش، همانی است که برای صفحه نمایش‌های لمسی مانند تلفن و تبلت ساخته شده است. فقط مطمئن شوید که از محصولات حاوی الکل یا آمونیاک خودداری کنید.

سایر سطوح یا صفحه‌های ظریف دیگر در سراسر وسیله نقلیه مانند پدهای شارژ بی سیم، صفحه نمایش سیستم سرگرمی عقب یا صفحه نمایش دسته ابزار باید به همین ترتیب تمیز شوند. می‌توانید از همان پارچه و پاک‌کننده‌ای که برای عینک استفاده می‌کنید در این صفحه‌نمایش‌ها نیز استفاده نمایید.

 چرا باید داشبورد داخلی خود را تمیز کنیم؟

حتی اگر معمولاً در وسیله نقلیه خود تنها هستید، ایده خوبی است که داخل خودرو را تمیز نگه دارید، به خصوص اگر . خودروهایی با فضای داخلی تمیز و بدون لکه، خط و خش و بوهای ماندگار، ارزش خرید و فروش شخصی بالاتری دارند.

تمیز کردن منظم و برق داشبورد خودرو به جلوگیری از آسیب دائمی و لکه‌هایی که به سختی تمیز می شوند، کمک می‌کند. هرچه دفعات بیشتر تمیز کنید، تمیز کردن آن آسان تر خواهد بود.

کارشناسان می‌گویند باید سعی کنید هر ماه یک بار داخل وسیله نقلیه خود را تمیز کنید. برخی از رانندگان فقط سالی یک بار آن را تمیز می کنند که به لحاظ مادی و معنوی کار خود را سخت می کنند. بنابراین ماهی یک بار ضرری ندارد اما اگر کمی عقب افتادید نگران نباشید زیرا احتمالاً بهتر از یک فرد معمولی کار می کنید.

البته که تعمیر و نگهداری روتین یکی دیگر از جنبه های مهم مالکیت خودرو است. تعویض روغن، بررسی ترمز، بالانس چرخ‌ها، تعویض فیلتر و موارد دیگر باعث می شود خودروی شما ایمن و روان کار کند.

دکمه بازگشت به بالا