استان هابرترین های کسب و کار

2 پیشنهاد جذاب سرمایه‌گذاری ملکی با بودجه کم و بازدهی بالا در سال ۱۴۰3

به طور کلی سرمایه‌گذاری با هدف حفظ و ارتقای ارزش پول در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از هم‌وطنان ما بوده است.یکی از مهم‌ترین نوع سرمایه‌گذاری‌ها حوزه املاک که شامل باغ ویلا زمین آپارتمان غیره  است می‌باشد.

 ما در ادامه قصد داریم جذابترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه املاک که بیشترین بازدهی را در سال ۱۴۰۳ خواهند داشت مطرح نماییم

پیشنهاد اول :خرید ویلا (هم سرمایه‌گذاری و هم استفاده!)

یکی از جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار داشته خرید و فروش باغ ویلا می‌باشد چرا که با خرید ویلا هم از سود خوبی بهره‌مند شده و هم می‌توان از آن ویلا استفاده کرد برخلاف بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها که قابلیت استفاده را ندارند.مطرح‌ترین مناطق برای خرید ویلا جهت سرمایه‌گذاری عبارت اند از مناطق کردان،سهیلیه،شهر های مازندران و گیلان ، دماوند که در ادامه 2 مورد از بهترین ها را بررسی میکنیم.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در کردان

در چند سال اخیر منطقه خوش آب و هوای کردان به دلیل نزدیکی به شهر تهران و کرج از  محبوبیت بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار بوده است طبق بررسی‌های انجام شده معاملات خرید ویلا در کردان نسبت به بسیاری از مناطق ویلایی کشور بیشتر بوده  که افزایش میزان معماملات بازدهی سرمایه‌گذاری بالاتری را در برخواهد داشت.

 شما در لینک خرید ویلا در کردان میتوانید لیستی از ویلاهای فروشی این منطقه را مشاهده کرده، با مقایسه قیمت‌ها مناسب‌ترین‌ها را با توجه به نیاز و بودجه خود بررسی کنید لازم به ذکر است سایت املاک زاویلا یکی از بر‌ترین مجموعه های فعال در حوزه خرید و فروش ویلا در منطقه کردان می‌باشد.با بودجه حدود3 میلیارد تومان میتوان در کردان ویلا خرید.ویلایی که هم امکان استفاده را داشته و هم در سال 1403 بازدهی خوبی از نظر رشد قیمتی خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شمال

در صورتی تمایل به داشتن یک ویلا در کنار سواحل دریای خزر را داشته باشید قاعدتاً منطقه شمال کشور تنها گزینه‌های موجود می‌باشد هرچند ترافیک چند سال اخیر در جاده‌های شمال بسیاری از صاحبان ویلا را جهت فروش ویلا و خرید ویلا در محدوده نزدیک به تهران سوق داده است اما مناطق شمال کشور نیز مشتریان خاص خود را نیز دارد.

شهرهای همچون رامسر،آمل، بابلسر، نور، نوشهرو چالوس در استان مازندران و شهرهای همچون آستارا، لاهیجان ،رشت ،بندر انزلی و چمخاله ازمحبوب‌ترین شهرهای شمالی استان گیلان می‌باشند جهت مشاهده قیمت ویلا در شهرهای شمالی کشور می‌توانید از سایت‌هایی همچون املاک موسوی و ویلاطور جهت اطلاع از قیمت‌های روز استفاده کنید.

پیشنهاد دوم: خرید زمین یا باغچه(منطقه پیشنهادی سهیلیه یا کردان)

از مهمترین گزینه‌های مطرح در زمینه سرمایه‌گذاری ملکی می‌توان به خرید باغ و باغچه یا زمین نام برد. اما با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها امکان خرید زمین یا باغچه با بودجه‌های پایین تا متوسط در شهرهای بزرگی همچون تهران دیگر مقدور نمی‌باشد.از طرفی فاصله و ترافیک مسیر های شمال کشور موجب شده تا  خرید باغچه و زمین در اطراف تهران به خصوص محدوده کردان متقاضیان بیشتری داشته باشد.

با بررسی‌های انجام شده از سایت zamiin.ir  که سایت مرجع اطلاع رسانی قیمت باغ ویلا در کردان وسهیلیه میباشد ، قیمت‌ زمین در کردان از محدوده متری 2 میلیون تومان شروع شده که همین قیمت مناسب موجب رونق خرید و فروش زمین و باغچه در مناطق کردان و سهیلیه که به کردان جنوبی معروف است شده است. در لینک بالا قیمت های به روز زمین های سهیلیه کرج وکردان ذکر شده،امکان مشاهده و مشاوره خرید زمین نیز در این سایت فراهم میباشد

محبوب‌ترین مناطقی از کردان که قیمت‌های مناسبی دارند شامل شهرک زعفرانیه، لشکرآباد، عباس آباد، زکی‌آباد می‌باشند.

از ویژگی‌های باغ و باغچه‌های محدوده کردان  می توان موارد زیر را نام برد

  • نزدیکی به تهران
  • امکان ساخت
  • سنددار بودن بسیاری از زمین‌ها
  •  دارا بودن شهرک‌هایی با نگهبانی دائمی می‌باشد

با خرید زمین در کردان و سهیلی می‌توان از مزایای زیر بهره‌مند شد

  • امکان ساخت ویلا در زمین خریداری شده
  • امکان اجاره ویلا به دلیل نزدیکی به تهران و محبوبیت بالای اجاره ویلاها در مناطق کردان
  • امکان رفت و آمد آسان به دلیل نزدیکی به تهران
  • و بازدهی بالای کردان برای سرمایه گذاری را می‌توان به عنوان بخشی از مزایای خرید زمین و باغچه در محدوده کردان عنوان کرد

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم مواردی را که بیشترین بازدهی در سرمایه‌گذاری ملکی برای سال ۱۴۰۳ را دارند را معرفی کنیم امیدواریم موارد عنوان شده مفید واقع شده باشد.در صورت نیاز می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید

دکمه بازگشت به بالا