برترین های کسب و کارعمومی

وام با طلا برای چه افرادی انتخاب مناسبی است؟

شرایط وام طلا چیست؟

انواع مختلف وام‌ها در موارد مختلفی مانند میزان سود، مدارک مورد نیاز، تعداد اقساط و… با یکدیگر تفاوت دارند. در هر وامی شما یک ضامن نیاز دارید. گاهی اوقات ضامن شما سپرده و سرمایه شماست، گاهی اوقات هم یک شخص ممکن است ضامن شما شود. این در صورتی است که در وام طلا ضامن شما طلای شما است و یک  به شمار می‌رود. طلایی که ممکن است در صندوق و کشوهای خانه باشد و مدت زیادی هم از آن استفاده نشود. اما شرکت طلای جم این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بدون فروش طلا، وجه نقد خود را دریافت نمایید.

دریافت وام فوری شرایط خاص و پیچیده ای ندارد. شما می‌توانید معادل طلایی که به ضمانت می‌گذارید وام و تسهیالت مالی دریافت کنید. این پرداخت هیچگونه ضامن، چک یا سفته‌ای نیاز ندارد. در ادامه به توضیح شرایط این وام ساده و بدون ضامن می‌پردازیم.

وام به طلا برای چه کسانی مناسب است؟

  • آنهایی که ضامن کارمند ندارند.
  • کسانی که فرصت یا حوصله بروکراسی بانکی و ادارای را ندارند.
  • افرادی که طلا دارند، اما مایل به فروش آنها نیستند.
  • کسانی که برای مدت کوتاهی به وجه نقد نیاز دارند.
  • آنهایی که چک کارمندی ندارند.
  • آن دسته از افرادی که فرصت زیادی برای تامین وجه نقد مورد نیاز خود ندارند.
  • آنهایی که شرایط خاص برای دریافت وام بانکی را ندارند.
  • و….

شرایط وام با طلا دریافت یک روزه چیست؟

در شرکت طلای جم وام به طلا ساده‌ترین مراحل را دارد. برای دریافت این وام یک روزه کافی است که:

  • طلای خود را به عنوان ضمانت نزد شرکت قرار دهید
  • سپس براساس میزان طلای خود وجه نقد به عنوان وام دریافت کنید.

بازگردان وام با طلا دریافت یک روزه چگونه است؟

بازگردان این وام‌ها با شرایطی عالی، و برحسب انتخاب شما از یک تا 20 ماه قابل تغییر هستند. شما می‌توانید با پرداخت هر قسط به همان میزان از طلای خود را از طلای جم دریافت کنید. برای مثال زمانی که یک سوم از مبلغ کلی وام را پرداخت کردید امکان برداشت یک سوم از سپرده طلای خود را خواهید داشت.برای گرفتن وام از موسسه معتبر وام پایتخت روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه وام طلا دریافت کنیم؟

در بانک‌ها و یا سایر موسسات ممکن است شرایط وام طلا سخت و دشوار باشند. اما در وام طلا شرکت طلای جم، شما با ساده‌ترین راه و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید وام خود را دریافت نمایید. پس در واقع هیچ شرایط خاصی وجود ندارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم، کافی است طلای مورد نیاز را داشته باشید. پس اگر مایل به دریافت  هستید:

  1. طلای خود را که قصد دارید به عنوان وثیقه طلا، نزد شرکت طلای جم بسپارید را آماده کنید.
  2. با شرکت طلای جم، از طریق شماره و یا چت آنلاین داخل سایت ارتباط برقرار کنید.
  3. پس از ارزش‌گذاری طلای خود، در کمترین زمان وام خود را دریافت نمایید.

فروش طلا یا وام طلا – چرا وام طلا گزینه مناسبی است؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سکه و ارز فروش آنها در این شرایط کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد. اما بسیاری از افراد به ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند. وام به طلا این امکان را برای آن دسته از عزیزانی که در عین داشتن طلا، نیاز به پول دارند، ایجاد می‌کند، که بدون فروش طلای خود، مسئله مالی خود را برطرف نمایند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلای خود را پس بگیرند.

شرایط بازپرداخت وام طلا

بعد از سپردن طلای خود نزد شرکت طلای جم و عقد قرارداد، تعداد اقساط را خودتان برحسب شرایط موجود از 1 تا 20 ماه تعیین می‌کنید. در این مدت که طلای شما نزد شرکت به امانت است، در گاو صندوق و یا صندوق امانات بانک نگهداری می‌شود. مبلغ وام را مقدار طلای شما مشخص می‌کند. به منظور رفاه حال شما مشتریان گرامی، شما با پرداخت هر قسط می‌توانید به همان مقدار از طلای خود را دریافت نمایید

پرداخت اقساط = تحویل طلا به همان مقدار

پس از دریافت وام، شما به میزانی که وام خود را تسویه می‌کنید به همان میزان هم از طلای خود را تحویل می‌گیرید برای مثال اگر شما ۹ میلیون تومان وام دریافت کردید هنگامی که جمع مبلغ بازپرداخت اقساط شما به ۳ میلیون برسد، معادل یک سوم از طلای خود را تحویل می‌گیرید و به همین ترتیب به میزان پرداختی شما قسمتی از طلا خود را دریافت می‌کنید، در انتها در روز تسویه، کل طلای به ضمانت گذاشته شده شما بازگردانده خواهد شد.

چرا وام به طلا پیشنهاد خوبی است؟

از گذشته‌های دور و حتی پیش از ایجاد نظام بانکداری امروزی و مدرن، همواره طلا به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای پس‌انداز بوده. افراد به وسیله اندوختن طلا برای خود پس‌اندازی برای روز مبادا ایجاد می‌کردند و در صورت نیاز آن را می‌فروختند. اما در همان زمان‌های گذشته هم امکان دریافت وام با وثیقه طلا وجود داشت. یعنی افراد طلای خود را به عنوان تضمین نزد افرادی مطمئن می‌سپردند، سپس وجهی را دریافت کرده و در قبال پرداخت مبلغی سود، پس از پرداخت کامل وجه، طلا را پس می‌گرفتند.

این روزها هم حتی با وجود تغییرات زیادی که در نظام پولی و سرمایه‌داری ما انسان‌ها بوجود آمده است، همچنان وام روی طلا رواج دارد، با این تفاوت که این روزها این کار توسط شرکت‌های معتبر، موسسات مالی و بانک‌ها انجام می‌شود.

دریافت وام طلا این مزیت را دارد که شما در عین حفظ سرمایه و طلای خود، می‌توانید در زمان کمی وجه نقد مورد نیاز را دریافت کرده و مشکلات مالی را برطرف کنید. چرا که در صورت فروش طلا، خرید مجدد آن کار ساده‌ای نیست، به علاوه اینکه با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا و شرایط تورم این روزهای ما، ارزش پول به سرعت افت کرده و خرید مجدد طلا را تقریبا غیرممکن می‌کند.

 یکی از راه‌های خوب برای تامین وجه مورد نیاز است. به اندازه طلای خود وام دریافت کنید. این نوع وام امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند و در مجموع در تمام نقاط دنیا، یکی از انواع معمول وام است

چرا دریافت وام با طلا به‌صرفه است؟

در اوضاع اقتصادی فعلی فروش طلا  کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما بسیاری از افراد به‌ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند.در این بین دریافت وام روی طلا می‌تواند راهکار مناسبی باشد تا از فروش آن جلوگیری کنید و در عین حال نیاز مالی خود را برطرف کنید. وام طلا درواقع ساده‌ترین و در دسترس ترین نوع از وام‌ها هست. روش دریافت وام از این طریق، به این دلیل مناسب است که همه ما مقداری طلا در منزل داریم که می‌توانیم با به ضمانت گذاشتن آن نزد مجموعه طلا جم وام آنی و بدون ضامن دریافت کنیم.

در نهایت هم برای تسویه تسهیلاتی که به شما ارائه می‌شود راه‌های مختلفی وجود دارد که بر اساس خواسته مشتری انجام می‌گیرد. بعد از اینکه وام را دریافت کردید، هرچقدر از مبلغ وامی را که گرفته‌اید، تسویه می‌کنید به همان میزان از طلای خود را تحویل می‌گیرید. از دیگر مزایای این روش می‌توان به دریافت فوری وام تا سقف نامحدود اشاره کرد.

در طلای جم، وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک‌ماهه الی دوساله پرداخت می‌شود و نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را اخذ می‌نماییم.

مزایای وام طلا کدامند؟

  • از مهم‌ترین مزایای این وام می‌توان به سریع بودن روند آن اشاره کرد. این نوع از وام بهترین راه برای برآورده کردن نیاز ناگهانی به پول نقد است، چه برای فعالیت‌های تجاری، چه برای تحصیل فرزندن و یا ازدواج آنها و هر نیازی دیگر.
  • در وام با ضمانت طلا نیازی به قرار دادن سپرده بانکی برای دراز مدت وجود ندارد، برای دریافت آن لازم نیست مدت‌ها در انتظار بمانید تا نوبت شما بشود.
  • از دیگر مزایای وام فوری بدون ضامن بودن است. شما نیازی به ضامن ندارید، همچنین برای دریافت این وام هیچ چک و سفته‌ای هم لازم نیست. تنها ضمانت شما همان طلایی است که در نزد شرکت طلای جم قرار می‌دهید. همین امر پیچیدگی‌های دریافت این وام را کاهش می‌دهد.
  • نرخ سود یکی از موضوعات مهم در زمینه دریافت وام است که وام طلا با سود کم از نرخ سود مناسبی هم برخوردار است.

از کجا وام طلا بگیرم؟

برای بسیاری از افراد علاقه‌مند به دریافت وام با وثیقه طلا این سوال وجود دارد که وام خود را از کجا دریافت کنند. مجموعه طلای جم به عنوان یک شرکت ثبت شده تحت عنوان شرکت جم بینش سام با شماره ثبت 556667 یک مجموعه معتبر برای دریافت وام طلا و وام سیم کارت است که بیش از 15 سال سابقه فعالیت دارد و وجود بیش از هزار مشتری راضی پشتوانه ما برای ادامه فعالیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت وام، .

وام فوری با سقف نامحدود

به کمک وام به طلا از شرکت طلای جم وام فوری تا سقف نامحدود دریافت کنید. نظر بر اینکه دریافت تسهیلات یا وام بانکی آن هم در زمان نیاز همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است. در این میان برخی از مردم برای رفع نیاز ضروری‌شان به‌سراغ سیستم بانکی و برخی دیگر سراغ صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی و … می‌روند.
اما در شرکت جم بینش سام وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک ماهه الی 20 ماهه پرداخت می‌شود ولی نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را در نظر می‌گیریم. امید است که در این شرایط بتوانیم به بهبود وضعیت اقتصادی هموطنان خود کمکی کنیم.

مراحل دریافت وام با ضمانت طلا کدامند؟

برای دریافت این وام تنها چند مرحله ساده پیش روی شما قرار دارند:

  1. مراجعه به شرکت طلا جم و ارزش‌گذاری طلای شما
  2. عقد قرارداد رسمی
  3. پرداخت آنی سرمایه و وجه نقدی مورد نیاز شما
  4. نگهداری طلای در صندوق امانات بانک یا گاو صندوق سازمانی
  5. قسط بندی از 1 تا 20 ماه
  6. تحویل طلا به ازای پرداخت هریک از اقساط پرداخت شده

چطور به طلای جم اعتماد کنم؟

یکی از دغدغه‌های مشتریان برای دریافت وام روی طلا، مسئله اعتماد است. البته لازم به ذکر است که در این بین یافتن افراد معتمد هم کار ساده‌ای نیست. شرکت جم بینش سام با شماره ثبت 556667 که بیشتر از 16 سال است که با نام تجاری طلای جم فعالیت دارد و سال‌هاست که تحت سایت  فعالیت می‌کند. این شرکت به جز سابقه درخشان تمامی مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت را هم دارا می‌باشد.

آیا جای طلای من امن است؟

بله، از این بابت خیال شما کاملا راحت باشد. شرکت طلای جم با سال‌ها سابقه، یک مجموعه خوش‌نام و به ثبت رسیده است. برای دریافت وام به طلا شما طلای خود را به شرکت می‌سپارید و شرکت هم طلاهای شما را در صندوق امانات بانک نگهداری می‌کند. چرا که ما به خوبی از تعلق خاطر شما به طلاها و زیورآلات ارزشمندتان مطلع هستیم. لذا تمامی طلاها در صندوق امانات بانک نگهداری می‌شوند تا از هر جهت آسودگی خاطر برای مشتریان ما فراهم شود.

ما از اوایل سال 85 با شعار «شما شایسته خاص‌ترین‌ها هستید» در صنعت طلا و جواهر ایران شروع به کار کردیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت وام، .

وام طلا یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها می‌باشد که طرفداران زیادی دارد چون معمولا فوری و بدون ضامن می‌باشد و رویای هر شخصی است که وام فوری و یا وام بدون ضامن دریافت کند. در این مقاله ۱۰ روش دریافت وام طلا از بانک‌های ملی، کارگشایی، ملت، صادرات، شهر و… را بررسی کرده‌ایم و یک راه عالی برای محاسبه قیمت واقعی طلا به شما معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با تیم تحریریه ساد۲۴ همراه شوید.

وام طلا چیست؟

اگر نیاز به دریافت فوری وام دارید و یا به دنبال دریافت وام بدون ضامن هستید می‌توانید طلاهای خود را در بانک گرو گذاشته و وام طلا دریافت کنید. وام طلا به معنای وام جهت خرید طلا نیست بلکه به این معنی است که شما وام می‌گیرید و به عنوان ضمانت از طلای خود استفاده می‌کنید.

شرایط دریافت وام طلا چگونه است؟

وام روی طلا شرایط و قوانین سخت و پیچیده‌ای ندارد و حداکثر در دو ساعت شما می‌توانید با ضمانت طلا وام بگیرید. توجه کنید وام طلا را می‌توانید از شرکتهای خصوصی و بانک‌ها دریافت کنید. بانک‌ها امنیت بیش‌تری برای دریافت وام دارند اما مبلغ وام بسیار کمی به شما پرداخت می‌کنند. در ادامه در مورد وام طلای بانک کارگشایی، وام طلای بانک ملی، وام طلای بانک شهر، وام طلای بانک رسالت و… صحبت می‌کنیم.

وام طلا را از کدام بانک بگیریم؟

بانک‌های زیادی نیستند که وام طلا پرداخت می‌کنند و به طور معمول بانک‌ها مبالغ پایینی را برای وام طلای خود در نظر گرفته‌اند اما بدون ضامن بودن وام طلا نکته مثبت این وام است البته یک نکته مثبت دیگر هم وجود دارد که باهم بررسی خواهی کرد. در ادامه در مورد بانک‌هایی که وام با طلا پرداخت می‌کنند توضیح داده‌ایم.

شرایط دریافت وام طلا از بانک ملی

شما می‌توانید ۲ نوع وام طلا از بانک ملی دریافت کنید وام طلای قرض الحسنه بانک ملی و وام طلای جعاله بانک ملی.

شرایط دریافت انواع وام طلای بانک ملی به شرح زیر است:

نوع وام مبلغ وام سود وام مدت بازپرداخت میزان طلا جهت ضمانت
وام طلای قرض الحسنه ۲ میلیون تومان ۴ درصد ۱ ساله ۳۰ گرم
وام طلای جعاله ۲۰ میلیون تومان ۲۰ درصد ۱ ساله ۱۰۰ گرم

جهت بازپرداخت وام طلای بانک ملی نیاز نیست هر ماه قسط پرداخت کنید و باید مبلغ وام را بعد از یک سال یک جا پرداخت نمایید.

محاسبه قیمت طلا کار سخت و پیچیده‌ای است و نیاز به محاسبات زیادی دارد. اگر قصد دارید طلا بخرید، طلا بفروشی و یا طلای خود را به امانت بگذارید حتما نیاز است که قیمت واقعی طلا را بدانید، حتما با خود فکر می‌کنید طلافروش و یا بانک قیمت طلا را محاسبه می‌کنند اما توجه کنید بهتر است قیمت واقعی طلا را بدانید و بعد با قیمتی که طلافروش به شما می‌گوید مقایسه کنید.

برای محاسبه قیمت واقعی طلا ما استفاده از اپلیکیشن ساد۲۴ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نرم افزار ساد۲۴ یک برنامه مدیریت امور مالی و بانکی و مدیریت چک می‌باشد که امکانات بینظیری را در زمینه ثبت و استعلام چک صیاد، اعتبارسنجی، محاسبه قیمت واقعی طلا، معرفی وام‌های برتر بانک‌ها و… ارائه می‌دهد. ابتدا لینک زیر را انتخاب کنید و اپلیکیشن ساد۲۴ را نصب نمایید سپس شرایط دریافت وام طلا را در ادامه مقاله مطالعه نمایید. بیشتر بخوانید : سایت iranjib

شرایط دریافت وام طلا از بانک کارگشایی

شرایط دریافت وام طلای بانک کارگشایی دقیقا مشابه بانک ملی است. در واقع باید بدانید بانک کارگشایی زیرمجموعه بانک ملی می‌باشد و وام طلای خود را در دو قالب وام طلای قرض الحسنه و وام طلای جعاله مشابه جدول بالا پرداخت می‌کند.

نکته: بانک‌های ملی و کارگشایی فقط در ازای ضمانت طلای زینتی به شما وام می‌دهد.

نکته: می‌توانید مدت بازپرداخت وام کارگشایی را یک سال دیگر تمدید کنید و ۶ درصد بیشتر از سود مصوب نرخ جریمه به بانک پرداخت نمایید.

شرایط دریافت وام طلا از بانک ملت

آیا واقعا بانک ملت با ضمانت طلا وام پرداخت می‌کند؟ جواب این سوال خیر است! بانک ملت وامی با ضمانت طلا پرداخت نمی‌کند و تنها طرحی که مربوط به طلا در این بانک وجود دارد گواهی سپرده طلا می‌باشد که مخصوص سکه طلا است.
شما می‌توانید سکه‌های طلای خود را به صندوق خزانه بانک ملت سپرده و گواهی سپرده دریافت کنید و با استفاده از آن نقل و انتقال سکه‌ها را در بورس انجام دهید.

شرایط دریافت وام طلا از بانک صادرات

وام طلای بانک صادرات در واقع یک تصور اشتباه است که مردم از وام‌های این بانک دارند. بانک صادرات هیچ وامی با عنوان وام با ضمانت طلا ندارد و تنها وام بدون ضامن و فوری بانک صادرات طرح ۶۷ این بانک می‌باشد.
در این طرح شما می‌توانید از ۵ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان وام فوری از بانک صادرات دریافت کنید که تنها شرط آن افتتاح حساب سپرده بلندمدت در این بانک می‌باشد.
در واقع شما به ضمانت سپرده خود به میزان ۸۰ درصد سپرده می‌توانید وام دریافت کنید. شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک صادرات را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام سود وام مدت بازپرداخت ضامن سود سپرده
۵ الی ۲۰۰ میلیون تومان ۷ درصد حداکثر ۳۶ ماه بدون ضامن ۶ درصد

اگر متقاضی دریافت وام بدون ضامن هستید ما مطالعه مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرایط دریافت وام طلا از بانک رسالت

بانک رسالت به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در اعطای وام قرض الحسنه، وام طلا نیز پرداخت می‌کند. جهت دریافت وام طلای بانک رسالت باید طلای زینتی خود و یا حتی سکه طلا را به بانک برده و ارزش گذاری نمایید سپس به میزان ارزش طلای خود می‌توانید وام با سود ۴ درصد دریافت کنید. شرایط دریافت وام طلا بانک رسالت را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام میزان طلا سود وام مدت بازپرداخت وام ضامن
۲۰ میلیون تومان ۲۰ میلیون طلا براساس ارزش روز طلا ۲ درصد ۱۲ ماه بدون ضامن
۳۰ میلیون تومان ۳۰ میلیون طلا براساس ارزش روز طلا ۲ درصد ۱۲ ماه بدون ضامن

وام طلای بانک رسالت در دو مرحله پرداخت می‌شود و بعد از تسویه وام ۲۰ میلیون تومانی می‌توانید درخواست وام ۳۰ میلیون تومانی نمایید. مزایای وام طلای بانک رسالت نسبت به سایر بانک‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • سود کمی برای وام در نظر گرفته شده است.
  • به میزان طلایی که امانت می‌گذارید وام دریافت می‌کنید.
  • طلاهای خود را در مکان امنی نگهداری می‌کنید.
  • می‌توانید به جای طلای زینتی سکه به امانت بگذارید.

وام قرض الحسنه وامی است که بدون سود بوده و یا با سود پایین ۴ درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود در مقاله چگونه وام قرض الحسنه بگیریم؟ به طور کامل در مورد این وام و روش دریافت آن صحبت کرده‌ایم.

شرایط دریافت وام طلا از بانک شهر

آیا بانک شهر وام طلا پرداخت می‌‌کند؟ متاسفانه باید بدانید طرحی به نام وام طلای بانک شهر وجود ندارد و بانک شهر وام با ضمانت طلا پرداخت نمی‌کند.

شرایط دریافت وام طلا از بانک سپه

ما تلاش زیادی کردیم تا اطلاعاتی در زمینه وام طلای بانک سپه به دست آوریم. اما فهمیدیم بانک سپه طرحی به عنوان پرداخت وام با ضمانت طلا ندارد.

شرایط دریافت وام طلا از بانک پارسیان

در مورد وام طلای بانک پارسیان باید بدانید در حال حاضر بانک پارسیان وام طلا پرداخت نمی‌کند و برای رفاه حال مشتریان خود طرح تسهیلات پژواک را در نظر گرفته است که می‌توانید مبلغ وام، مدت اقساط، سود وام و… را خودتان انتخاب کنید.

شرایط دریافت وام از شرکت‌های خصوصی

توجه کنید بسیاری از موسسات و شرکت‌های خصوصی هستند که به متقاضیان وام طلا پرداخت می‌کنند. معمولا شرایط این شرکت‌ها راحت‌تر است و به میزان ارزش روز طلایتان می‌توانید وام بگیرید و ۲ الی ۳.۵ درصد ماهیانه سود پرداخت کنید. اما باید احتیاط کنید چون خطراتی مانند کلاهبرداری و عدم بازگشت طلا برای شما وجود دارد.

اگر قصد دریافت وام طلا از شرکت‌های خصوصی دارید حتما قبل از تصمیم‌گیری به خوبی در مورد شرکت تحقیق کنید و پشتوانه و اعتبار آن را بسنجید.

مهم‌ترین مزیت دریافت وام طلا

مهم‌ترین مزیت وام طلا نسبت به وام‌های دیگر این است که شما طلای خود را به بانک می‌سپارید و مطمئن هستید در مکان نسبتا امنی نگهداری می‌شود!
بدون ضامن بودن وام طلا مزیت دیگر این وام می‌باشد.

وام طلا برای چه کسانی مناسب است؟

  • کسانی که ضامن کارمند ندارند.
  • کسانی که شرایط سپرده‌گذاری در بانک را ندارند.
  • افرادی که طلا دارند، اما مایل به فروش آنها نیستند.
  • کسانی که برای مدت کوتاهی به وجه نقد نیاز دارند.
  • آن دسته از افرادی که فرصت زیادی برای تامین وجه نقد مورد نیاز خود ندارند..
  • آنهایی که دسته چک ندارند.

اگر دسته چک دارید و یا در معاملات خود از چک استفاده می‌کنید خطراتی مانند گم شدن چک و یا به سرقت رفتن آن شما را تهدید می‌کند. آیا می‌دانید چک گم شده چه مشکلاتی برای شما ایجاد می‌کند؟ در مقاله در وبلاگ ساد۲۴ در مورد خطرات چک سرقت شده و روش پیگیری آن صحبت کرده‌ایم.

جمع بندی

در این مقاله ۱۰ روش دریافت وام طلا از یانک‌های ملی، ملت، صادرات، کارگشایی، رسالت و… را با یکدیگر بررسی کردیم. و فهمیدیم وام طلا چه مزایا و معایبی دارد. خرید طلا نیز نکاتی دارد که مهم‌ترین آن توجه به قیمت واقعی طلای خریداری شده و مقایسه آن با قیمت حساب شده توسط فروشنده می‌باشد که برنامه ساد۲۴ در کمترین زمان قیمت واقعی طلای شما را محاسبه می‌کند.

اپلیکیشن ساد۲۴ کامل‌ترین برنامه در زمینه مدیریت امور مالی و چک صیاد می‌باشد که امکانات زیادی را به صورت کاملا رایگان به کاربران ارائه می‌کند. در مقاله در مورد روش کار با این اپلیکیشن کامل توضیح داده شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا