اقتصادی

هشدار جدی به مسافران ایرانی استانبول

نمایندگان موسسه اقتصادی ایران و ترکیه گفتند که مسافران ایرانی باید از کلاهبرداری های رایج در ترکیه در طول سفر خود آگاه باشند.

جلال ابراهیمی در مصاحبه با شبکه ، گفت: “طبق آخرین آماری که دولت ترکیه ارائه داده است ، استانبول امروز بیش از 15 میلیون نفر جمعیت دارد كه جمعیت مسافر خارجی آنها بیش از 16 میلیون نفر است.” عبور.

به گفته وی ، در ماه های اولیه شیوع ویروس کرونا ، سفرهای ایرانی که به دلیل بسته شدن مرزها و تعلیق های مستقیم به حداقل رسیده بود ، با از سرگیری پروازهای مستقیم در هفته های اخیر ، بار دیگر افزایش یافته است. این مهم است

رئیس تالار اقتصادی ایران و ترکیه با اشاره به مشکلاتی که مسافران خارجی در بازدید از استانبول با آن روبرو شده اند ، گفت: “برای محافظت از شهر 6300 ، 42900 افسر پلیس ، 5000 محافظ خیابانی ویژه و 937 نیروی گارد ساحلی وجود دارد.” با این حال ، تعداد کلاهبرداری اینترنتی و تلفنی به عنوان پلیس ، بازپرس ، دادستان ، یا مدیران آژانس ها و م institutionsسسات مختلف افزایش می یابد و مسافران ایرانی باید از این موضوع آگاهی کامل داشته باشند. این گروه محل زندگی یا محل کار خود را ردیابی می کنند و با استفاده از ترفندهای جعلی شماره حساب یا اطلاعات اقامت کشور محل اقامت اصلی خود را برای شروع کلاهبرداری پیدا می کنند.

ابراهیمی در مورد جزئیات مشکلی که با برخی از مسافران روبرو شده است ، ابراز داشت: “ایرانیان باید مراقب باشند از مصرف هر نوع قرص خودداری کنند ، مراقب باشند به جای اجاره اتومبیل از حمل و نقل شخصی یا عمومی استفاده نکنند و از آژانس معتبر یا حمل و نقل عمومی استفاده کنند. انجام دهید.

به گزارش شبکه ، آماری که قبل از شیوع ویروس کرونا منتشر شده نشان می دهد سالانه بیش از 2 میلیون ایرانی به ترکیه سفر می کنند. با شیوع ویروس کرونا و توقف پروازهای مستقیم ، تعداد مسافران ایران در ترکیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

سفر به این همسایه غربی در ایران بار دیگر افزایش یافته است زیرا پروازهای مستقیم در هفته های گذشته از سر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا