برترین های کسب و کارعمومی

هزینه سنگسابی به چه عواملی بستگی دارد؟

مقدمه

مجموعه ی آذین ساب سپاهان با در نظر گرفتن نیاز مشتریان برای شستشوی انواع سطوح از بهترین دستگاه ها و تخصص افراد ماهر بهره می گیرد. این مجموعه با ارائه ی خدماتی مانند نماشویی، ، آجرسابی و سایر خدمات نظافتی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. سیاهی و کدر شدن و به وجود آمدن ترک بر روی سنگ و کفپوش باعث ایجاد فضایی نامناسب در محیط های مسکونی و اداری می شود به همین دلیل در مدت زمان مشخص باید برای رفع این آلودگی ها و خوردگی سنگ اقدام کرد. به همین دلیل استفاده از خدمات مجموعه هایی مانند آذین ساب می تواند به رفع مشکلاتی که در کفپوش ساختمان ها به وجود می آید کمک کند. برای انجام این خدمات نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص و تجربه ی افراد متخصص است. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با تعیین قیمت کفسابی و دلایل قیمت انجام کفسابی توضیح دهیم.

در شرایطی که ساختمان ها با افزایش آلودگی هایی که در کفپوش آن ها به وجود بیاید نیاز به تعویض سنگ پیدا کنند، می توان از راهکار ساده تری برای نوسازی آن استفاده کرد. این راهکار علاوه بر هزینه ی کمتر با روش های ساده تری کفپوش ها با مصالح مختلف را مانند روز اول تمیز و یکدست خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت کفسابی یا سنگسابی و مقایسه ی آن با هزینه های مربوط به تعویض مصالح باید با توجه به فاکتورهای مورد نظر در شرکت های خدماتی استعلام هزینه ها را با دقت گرفته و محاسبه کنید. فاکتورهایی که مورد توجه شرکت های خدماتی برای تعیین قیمت است به شرایط کلی محل مورد نظر بستگی دارد. تعیین قیمت کفسابی مصالح به دلیل سختی و آسانی کار با یکدیگر تفاوت دارد، به همین دلیل در صورتی که کفسابی برای سنگ های سخت تری صورت بگیرد قیمت تمام شده ی این خدمات بیشتر خواهد بود. از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت نهایی متراژ محیط است، به همین دلیل افراد با تجربه در آذین ساب با بازدید از محیط برای تعیین قیمت حدودی به محل اعزام شده و از نزدیک متراژ ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند.

قیمت کفسابی با توجه به نوع سنگ

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت برای انجام خدمات کفسابی نوع سنگی است که باید در زمان نظافت استفاده شود. انواع مختلفی از سنگ های نرم و سخت در ساختمان کار گذاشته می شوند که برای کفسابی نیاز به زمان دارند. سنگ های مصنوعی مانند تراورتن به دلیل نرمی که دارند برای انجام عملیات ساب زنی و شستشو نیاز به زمان کمتری دارند در صورتی که سنگ گرانیت به دلیل سختی مشکلات بیشتری در زمان ساب زنی به وجود می آورد. برای سنگ های موزاییک و سرامیک قیمت کمتری در نظر گرفته می شود. در شرایطی که سنگ ها قبلا ساب خورده باشد انجام این عملیات بسیار راحت تر است و عیب کلی در شکل ظاهری سنگ وجود ندارد. به همین خاطر نیاز به انجام مراحلی که برای رفع ناهمواری سنگ است به وجود نمی آید و کار با سرعت بیشتری انجام می شود.

تاثیر روش کفسابی در تعیین قیمت

بسته به روشی که برای سنگسابی انتخاب می شود، توسط افراد باتجربه و شرکت های معتبر نماشویی تعیین قیمت کفسابی مشخص می شود. روش های کفسابی مانند کفسابی شیشه ای و ایتالیایی به دلیل حساسیتی که در انجام کار وجود دارد، با تعیین قیمت بالاتری همراه است به همین دلیل در شروع انجام کار بهتر است از نوع روش کفسابی اطلاعات دقیق تری کسب کنید. برای کفسابی معمولی و فرچه ساب نیاز به پرداخت هزینه ی کمتری است. در شرایطی که قسمتی از کفپوش با توجه به شرایطی که در شکل ظاهری آن به وجود آمده است نیاز به تعویض داشته باشد، این عملیات به هزینه های دیگر اضافه خواهد شد. با توجه به ایجاد درز در برخی از سنگ ها نیاز به پر کردن آن ها است. این درزها را با استفاده از سیمان سفید و یا بتن پر کرده و برای درست کردن شکل ظاهری آن قسمت های خورده شده را ساب می زنند.

برای انجام روش کفسابی ایتالیایی ر از روش لایه برداری سنگ استفاده می شود. برای انجام این روش مراحل مختلفی وجود دارد که باید با توجه به نیاز سنگ برای ساب خوردن و درخشندگی انجام شود، ولی به دلیل زمان بر بودن این روش ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در آن ها شود. در برخی از مواقع دیده شده است که ساب زنی به طور کامل انجام نمی شود و درخشندگی مورد نظر به درستی ایجاد نشده است. در ساب زنی ایتالیایی درخشنده به گونه ای است که می توانید تصویر سقف را در کفپوش ببینید. به همین دلیل نیاز به زحمت بیشتری دارد و قیمت انجام آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت نانو ساب به چه صورت مشخص می شود؟

برای براق شدن سنگ نیاز به استفاده از موادی است که علاوه بر ضد لک شدن سنگ آن را براق می کند. به دلیل ماندگاری نانو بر روی سنگ و ایجاد تمیزی و درخشندگی بیشتر، قیمت این نوع خدمات بیشتر می شود. در صورتی که کفسابی ایتالیایی به همراه انجام شود، سنگ ها به حدی براق می شوند که دیگر نیازی به استفاده از روش های دیگر برای حفظ شفافیت آن ها وجود ندارد. انجام کفسابی برای قسمت های مختلف ساختمان قیمت های متغیری دارد. کفسابی راه پله و پاگرد به دلیل سختی انجام کار و کف سابی پارکینگ به دلیل میزان آلودگی زیاد نیاز به صرف هزینه ی بیشتری دارد.

نتیجه گیری

با بررسی محیط مورد نظر توسط افراد متخصص عوامل مختلفی برای سنگسابی در تعیین قیمت کفسابی مورد ارزیابی قرار می گیرد، از مهمترین این عوامل می توان به متراژ محیط و نوع انجام کار اشاره کرد. برای محیط هایی که قبلا ساب خورده باشد به دلیل سهولت در انجام کار قیمت کمتری در نظر گرفته می شود. کفسابی با روش های مختلفی انجام می شود به همین دلیل بهتر است پیش از انجام کار روش مناسبی را با توجه به نوع پروژه انتخاب کنید. برای اطلاع از بهترین قیمت کف سابی و می توانید به شماره های درج شده در سایت مراجعه کنید.

//توسط

https://azinsab.irبرای اطلاع راحت از قیمت کفسابی ارزان، تماس بگیرید

در چند ثانیه قیمت دقیق بدست آورید:

✦ 1- روی شماره ی کلیک کنید. یا در قسمت تماس ها تایپ کنید و تماس بگیرید.

✦ 2- متراژ و اطلاعات محل سنگ کف برای کفسابی را به ما بگویید.

✦ 3- و در عرض چند ثانیه قیمت دقیق را بگوییم.

مشاوره رایگان | تخمین قیمت | ثبت سفارش

اگر از گوشی موبایل استفاده می کنید، کافیست روی شماره تماس کلیک کنید

کفسابی گرانیت و هزینه ساب آن

  • گرانیت از محکم ترین سنگ های ساختمان سازی است. سختی این سنگ روی قیمت کفسابی آن تاثیر دارد.
    • زیرا تعداد دفعات بیشتری کفسابی می شود.حتی ممکن است 2 برابر سنگ های دیگر ساب زده شود.
    • زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل کف سابی سنگ گرانیت از گران ترین سنگسابی هاست.
    • اما هیچ گرانی ای بی دلیل نیست و این سنگ چندبرابر سنگ های دیگر آینه ای و براق می شود
    • در این عکس نمونه سنگ گرانیت را می بینید. البته رنگ این سنگ میتواند از صورتی تا خاکستری و سیاه متغیر باشد.
    • اگر سنگ را قبلا ساب زده اید. قیمت آن پایین تر است.

    پیچ و رولپلاک نما با طناب راپل و بدون داربست با هزینه و قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان مناسب توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما انجام می شود.

از شما دعوت میکنم که از هم دیدن فرمایید. تعدادی از نمونه کار ها و مسائل تکمیلی در اینستاگرام  قرارداده ایم.

قیمت کفسابی پارکت و کفپوش

توجه کنید که پارکت و کفپوش سابیده نمیشوند. منظور از کفسابی پارکت، کفسابی سطح زیر آن است. تا تمامی پستی ها و بلندی ها از بین برود. تا کفپوش یکدست باشد. یکدست بودن کفپوش عمر مفید آن را افزایش می دهد. اگر سطح زیرین ناصاف باشد، کفپوش به مرور آسیب می بیند. بسته به نوع سنگ سابی و نوع کثیفی و مقدار پستی و بلندی ، هزینه آن مشخص می شود. در حالت کلی قیمت زیرسازی و کف سابی سنگ برای پارکت و کفپوش از بقیه موارد ارزانتر است. زیرا تنها ناهمواری ها از بین برود کافیست.

قیمت کفسابی پله و راه‌پله

سنگسابی راه پله و پله ها تقریبا مثل بقیه جاهاست. تمام مواردی که گفتیم برای قیمت کفسابی پله هم درست است. تنها نکته مهم در مورد قیمت کف سابی پله و راه پله ، نوع محاسبه آن است . معمولا به صورت تکی و بر حسب تعداد پله حساب می شود. البته کیفیت و نوع ساب انتخابی بر قیمت هر پله تاثیر گذار خواهد بود. شما می توانید بهترین خدمات و سرویس کف ساب با مناسب ترین قیمت از مرکز ما دریافت نمایید.

6 عامل اصلی تاثیر گذار بر قیمت کفسابی چیست؟

 قیمت کفسابی سنگ بر اساس متر مربع حساب می شود

این قیمت بسته به نوع سنگ و سختی آن می تواند متفاوت باشد. پستی بلندی و ناهمواری سنگ ، روش درزگیری ، نوع ساب ، درجه براقی مد نظر برای سنگ ، سابقه کف سابی و … از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساب انواع سنگ هستند. عواملی مثل متراژ محیط و دوری و نزدیکی به شهر و … هم در تعیین قیمت کف سابی سنگ تاثیر دارد. که باعث می شود هزینه نهایی کفسابی ارزان باشد یا گران.اینجا جداگانه هر یک از این عوامل را بررسی می کنیم.

آیا به دنبال کفسابی ارزان قیمت هستید؟ صدفساب در خدمت شماست

شما هم دنبال کفسابی درجه یک و با قیمت مناسب هستید؟ که کار را به سرعت و بی دغدغه اضافی انجام دهد.اما شرکت ها خدمات درجه یک سنگ سابی را با قیمت بسیار زیاد انجام می دهند. یا سنگ سابی های ارزان قیمت بی کیفیت هستند. و حتی به سنگ ها آسیب همیشگی وارد می کنند.

مرکز کفساب صدفساب برای این مسئله راه حلی دارد. شما می توانید بسته به بودجه خود یکی از بسته های خدماتی پیشنهادی ما را انتخاب کنید. ما سعی کرده ایم در پیشنهاداتمان نیاز های تمامی مشتریان را درنظر بگیریم. تا با هر بودجه ای بتوانند از داشتن محیطی لوکس و آینه ای لذت ببرند. شما میتوانید با تماس با ما خدمات متناسب با بودجه خود را دریافت کنید.


توجه داشته باشید که ما هرگز کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد.
تمام خدمات کفسابی با مواد  و دستگاه های درجه یک انجام می شود. و شما می توانید متد آن را انتخاب کنید… ساب کف سنگ معمولی ، ایتالیایی ، نانوساب و … .

1- اولین عامل هزینه کفسابی: روش انتخابی

روش کفسابی و قیمت آن به 4 دسته کلی تقسیم میشود. هر کدام از این موارد مشتریان خاص خود را دارد. از این رو تمامی دستگاه های مورد نیاز برای هر یک از این موارد در مرکز صدفساب موجود می باشد.

  • ساب معمولی
  • کف سابی ایتالیایی
  • کفسابی درجه 1 و حرفه ای
  • نانوساب

در اینجا توضیح کوتاهی درباره هرکدام میدهیم:

کف سابی ایتالیایی:

در این نوع کفسابی از مواد و روش های ایتالیایی و با کیفیت بسیار بالا استفاده می گردد. قیمت این نوع از سنگ سابی از معمولی بیشتر بوده. و علت این تفاوت قیمت استفاده از مواد درجه 1 و بهترین کیفیت است.

ساب معمولی

مشتریان این نوع اغلب کارفرمایان گرامی و صاحبان پروژه های بزرگ هستند. که کفسابی ارزان قیمت به شمار می رود. زیرا هزینه آن پایین تر است. زمان انجام آن کمتر است . و البته کیفیت قابل قبولی دارد.

نانوساب

بعد از کفسابی نوعی ماده نانو و ضد آب روی سنگ ها زده می شود. این ماده باعث ماندگاری بیشتر و جرمگیری دیرتر سطح می شود. ضد آب بودن این ماده منجر به ساده تر بودن مراحل تمیز کردن سطح می شود. بسیاری از مشتریان برای آشپزخانه کفسابی نانو استفاده می کنند تا چربی ها به راحتی پاک شود. برخی هم برای پارکینگ و لابی و … از نانو ساب استفاده می کنند.

ساب درجه یک

اگر به دنبال بهترین و باکیفیت ترین نوع کفسابی هستید. ما این متد را به شما پیشنهاد میدهیم. چرا که در این روش طبق تجربه و شناخت استادکار ، بهترین متد انتخاب می شود. و با تعداد دفعات و شماره دستگاه های مناسب در چندین مرحله فرایند کفسابی انجام می شوند. طبیعتا این مورد در مقابل کیفیت بالا ، هزینه بالاتری خواهد داشت.

2- سختی یا نرمی سنگ یکی دیگر از عوامل موثر

نوع سنگ یا همان سختی یا نرمی سنگ بسیار مهم است. سنگ ها را به دو دسته سنگ های نرم و سنگ های سخت تقسیم  می شود. ممکن است این سنگ ها را با عنوان ساب خوری راحت و ساب خوری سخت شنیده باشید.

  • سنگ های نرم: تراورتن، خوی، سنگ های آهکی و … هستند. همانطور که از نام این دسته مشخص است سابخوری این سنگ ها راحت تر بوده در نتیجه پروسه سنگ سابی آنها  به زمان و هزینه کمتری نیاز دارد.
  • سنگ های سخت: مهم ترین سنگی که در این گروه قرار دارد سنگ گرنیت است. این سنگ در حالت طبیعی در اعماق زمین و در دما و فشار بالا ایجاد می شود. در نتیجه جنس آن سخت تر بوده. این سنگ باید در چند مرحله ساب خورده شود. تا صیقلی و براق شود.

3- آیا سنگ مد نظر شما قبلا کف سابی شده است؟

شاید برایتان عجیب باشد که سابقه ساب سنگ می تواند بر هزینه کفسابی تاثیر گذار باشد. اما علت این امر بسیار ساده است. سنگی که از قبل ساب خورده است تا سطح قابل قبولی صاف و صیقلی شده است. و پستی  بلندی های آن رفع گشته. در نتیجه فرایندی که قرار است روی کف انجام شود کمتر و راحت تر خواهد بود. و طبعا قیمت کف سابی ارزان تر خواهد بود.

در مقابل ساختمان های تازه تاسیس هستند. کف این مکان ها قبلا ساب نخورده است در نتیجه ناهمواری زیادی دارد. همچنین ممکن است مصالح یا مواد چسبناک دیگری روی سنگ ها ریخته شده باشد. که این مسئله نیز فرایند سنگسابی طولانی تری نیاز دارد. البته باید در نظر بگیریم که ممکن است سنگ خریداری شده برای کف، خود ساب خورده باشد. ولی این مورد بسیار اندک و انگشت شمار است. چرا که خرید سنگ ساب نخورده و ساب سنگ بعد از قرار گرفتن سنگ ها روی کف از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

4- پستی و بلندی سنگ ها

همه ی انواع پستی بلندی های سنگ را در این دسته قرار دادیم. اما سنگ ها می توانند پستی بلندی های متفاوتی داشته باشند. ممکن است خود بافت سنگ هموار نباشد. و یا مواد و مصالح سخت روی سنگ ها ریخته باشد. و همچنین ترازبندی و یا ارتفاع حاشیه سنگ ها یکی نباشد. در هر صورت فرقی نمی کند و باید با تعداد بیشتری ساب، سطح را پرداخت کنیم. و از آنجایی که تعداد دفعات ساب و زمان لازم بیشتر می شود، ممکن است در قیمت کفسابی تاثیر بگذارد. در واقع مورد سوم هم که سابقه سنگسابی بود به همین دلیل باعث ارزان تر بودن کفسابی می شود. زیرا این پستی بلندی ها قبلا گرفته شده است.

5- روش درزگیری

اگر سنگ ها آسیب دیده باشند و یا دوغاب و مواد بین آن ها از بین رفته یا سیاه شده باشند، میتوان با درزگیری که یکی از مراحل قبل از کفسابی هست آن ها را ترمیم کرد. برای این کار از مواد مختلفی مثل چسب بتون یا رزین استفاده می کنند. که قیمت کفسابی با آن ها متفاوت است.

6- متراژ

گفتیم که قیمت کفسابی به صورت متری حساب می شود. اما اگر متراژ از حدی بیشتر باشد، برخی از هزینه های کفسابی کاهش پیدا میکند، در نتیجه قیمت تمام شده کمتر است. و معمولا مراکز کفسابی به عنوان تخفیف، مبلغ را پایین تر می آورند. از طرفی اگر متراژ ار 50 با 40 متر کمتر باشد، هزینه به صورت متری حساب نمی شود و به شکل ثابت در نظر گرفته می شود.

نتیجه:

دیدیم که قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد که هرکدام را بررسی کردیم. به همین دلیل تنها راه برای اطلاع از قیمت دقیق برای شرایط مورد نظر شما را کارشناسان مراکز کفسابی می توانند مشخص کنند. پس حتما با مراکز کفسابی معتبر تماس بگیرید.

صدفساب با حذف واسطه های خرید و فروش مواد و حمل و نقل، هزینه های اضافی را حذف کرده است، تا کار کفسابی با قیمتی ارزان و با کیفیت انجام دهد. هم اکنون می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره های این صفحه تماس حاصل فرمایید.

از آنجایی که شما احتمالا به دنبال تصمیم گیری برای انجام ساب سنگ هستید، پیشنهاد می کنیم بخش را نیز ببینید! تا تصمیم گیری دقیق تری داشته باشید . و از نتیجه کار نهایت رضایت را داشته باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا