برترین های کسب و کارعمومی

هتل درویشی مشهد بهتر است یا قصر طلایی؟ – مقایسه کامل

تعداد و تنوعی که هتل ها در شهر مشهد دارند آنقدر زیاد است که دغدغه‌ای بابت پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب نخواهید داشت. خوشبختانه تنوعی که در بین هتل های لوکس مشهد وجود دارد هم خوبه بوده و این یک خبر خوب برای اقامت مجلل است. هرچند بعضی اوقات انتخاب میان این هتل ها آنچنان آسان نمی‌باشد. برای نمونه اینکه یا هتل قصر طلایی را انتخاب کنیم برای بعضی افراد سخت است.دو هتل درویشی و هتل پنج ستاره قصر طلایی از محبوب ترین در بین مسافران است. اینکه شما کدام را می‌خواهید انتخاب کنید.

مقایسه هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد ⭐ اقامتی رویایی - بلاگ ایران هتل آنلاین

رزرو هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد

گروهی از مسافران مشهد تمایل دارند تا در سفر به این شهر در بهترین هتل ها انتخاب کنند. بسیاری از گردشگران برای رزرو میان انتخاب دو هتل درویشی یا قصر طلایی با چالش مواجه می‌شوند. به خصوص که شهر مشهد، هتل هایی خاص و مشهور که باهم برابری کنند کم ندارد.

امکانات هتل درویشی مشهد یا هتل قصر طلایی؟ کدام یک بهتر است؟

امکانات رایگان هتل درویشی مشهد

در رابطه با امکانات هتل درویشی، باید بدانید که تقریبا تمامی امکانات موردنظر زائرین را دارد. به‌طور کلی، این هتل از امکانات و ویژگی‌های بسیار زیاد و درجه یکی برخوردار بوده که می‌تواند برای مشتریان رفاه کاملی را فراهم کند. طراحی شیک و منحصربه‌فرد، تمیزی اتاق‌ها، غذاهای تازه و لذیذ و نورپردازی چشم‌نواز، تنها گوشه‌ای کوچک از ویژگی‌های خاص این هتل است.

هتل درویشی از هتل های معروف شهر مقدس مشهد با خدمات و امکانات ویژه‌ای میزبان مهمانان خود می‌باشد. در حقیقت شما با اقامت در این هتل، با یک تیر چند نشان می‌زنید؛ چراکه هتل درویشی دارای امکانات کاملی شامل مجموعه آبی، سالن ماساژ، تورهای تفریحی، بازارچه سوغات، سالن‌های پذیرایی و سایر موارد است. از این رو، می‌توانید با اقامت در این هتل از همه امکانات و ویژگی‌های هتل بهره‌مند شوید.

امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر مشهد امکانات تفریحی و ورزشی متعددی دارد که عبارتند از اتاق نمک، حمام ترکی، اتاق ماساژ با انواع ماساژ سنگ داغ، ماساژ سوئدی، ماساژ شمع و استخر. این استخر مجهز به سونا خشک و بخار و جکوزی می‌باشد.

از جمله امکانات تفریحی هتل قصر طلایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، شامل PS4 و بازی‌‌های رایانه‌ای، اتاق بازی مجهز به فوتبال‌دستی، اتاق VR با بازی‌های هیجانی و ترسناک و سالن بیلیارد است. سالن ورزشی این هتل دارای انواع دستگاه‌های بدن‌سازی بوده  که این امکان را دارید تا به‌صورت اختصاصی یا خانوادگی با هماهنگی قبلی از آن استفاده کنید.

امکانات تفریحی و ورزشی از خدمات رایگان هتل قصر مشهد است.  این خدمات عبارتند از عکس طلایی، بوفه صبحانه، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و دوچرخه، کتابخانه، کارواش و ترانسفر رایگان از فرودگاه و راه‌آهن به هتل و حرم رضوی.

از دیگر امکانات هتل قصر مشهد شامل آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، واحدهای تجاری، آتلیه عکاسی، خدمات زیبایی و آرایشی آقایان و بانوان، اتاق نگهداری و محل بازی کودکان، صرافی، بانک، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، بیزینس سنتر،  پزشک مقیم، نمازخانه می‌شود.

اتاق های هتل قصر طلایی یا درویشی مشهد؟ کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل درویشی مشهد

قیمت اتاق های هتل درویشی مشهد باتوجه به ستاره‌های هتل بالا است. در هتل درویشی مشهد تعداد 223 باب واحد اقامتی وجود دارد. در این هتل انواع 3 نوع اتاق رویال،  3 نوع اتاق VIP، 7 نوع اتاق ملل شامل دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس چین و پنت هاوس رم و 3 نوع اتاق فصل قرار دارد.بدون شک باید گفت اگر فردی سخت‌پسند هستید، یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویشی را با رضایت کامل انتخاب می‌کنید.

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی متشکل از 358 باب واحد اقامتی بوده که می‌توان گفت بیشترین تعداد اتاق و سوئیت را در مقایسه با هتل دیگر به خود اختصاص داده است. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای طراحی در انواع مختلف دبل آتریوم، دبل لاکچری تراس دار، دبل لاکچری کانکت، دبل لندسکیپ، دبل پانوراما، دبل پانوراما تراس دار، اتاق سینگل و… بسیار لوکس و شیک داشته باشند. در همان ابتدای ورود به هر یک از آن‌ها انگشت به دهن می‌مانید.

رستوران های هتل درویشی یا هتل قصر طلایی مشهد، کدام یک بهتر است؟

رستوران و سلف سرویس هتل درویشی مشهد

رستوران های هتل را در کنار قیمت غذاهای هتل درویشی مشهد و قیمت صبحانه هتل درویشی مشهد بررسی می‌کنیم.قیمت رزرو هتل در مشهد بستگی به مکان و ستاره هتل دارد.

1- تالار دیپلمات

این تالار که در طبقه یک و درست در انتهای مرکز خرید هتل درویشی واقع شده با طراحی و رنگ‌بندی خاصش در آن، شما می‌توانید بهترین جشن‌ها را برگزار کنید. نورپردازی خاص، بکار بردن ترکیب‌ رنگ قرمز و دکوراسیون زیبای این تالار، به شما حس خوبی را القا می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است. بدانید  که این تالار دارای قابلیت جداسازی از طریق رول آپ است. به همین خاطر، به‌صورت هم‌زمان برای خانم‌ها و آقایان امکان استفاده دارد.

2- فست فود فیروزه

صرف فست‌ فودهای باکیفیت، تازه و لذیذ در یک محیط خاص با طراحی شیک، بدون شک حال و هوای خاصی دارد. این فست فود برای زوج‌های جوان یا دورهمی‌های دوستانه یک پیشنهاد خاص است. شما این امکان را دارید تا در این مکان بهترین پیتزا، کنتاکی، همبرگر و سالادهای عمرتان را میل نمایید.درختچه‌های زیبا این محیط با دکوراسیون حرفه‌ای‌اش، نه‌تنها محیط را کاملا گرم صمیمی می‌کند، بلکه لحظاتی زیبا را به میهمانان هدیه می‌دهد.

3- رستوران آتریوم

یکی از زیباترین رستوران های هتل پنج ستاره درویشی رستوران آتریوم بوده که دارای یک سقف شیشه‎ای و بلند است. قطعا صرف غذا در این رستوران باشکوه، می‌تواند دلچسب‌ترین و ناب‌ترین لحظات را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند.

انواع متنوع غذا، پیش‌غذا، دسر، نوشیدنی و هرآنچه بخواهید را با طعمی درجه یک و بی‌نظیر می‌توانید در این رستوران میل نمایید. شما این امکان را دارید تا برای خود و اطرافیانتان با میل نمودن غذا در این رستوران، یک سفر پر از خاطره را بسازید.

4- تالار آیینه

در طبقه هفدهم هتل پنج ستاره درویشی مشهد تالار آیینه قرار دارد.این تالار از چشم‌انداز بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای برخوردار بوده که برای برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها و حتی کنفرانس‌ها، یک مکان عالی است. بکاربردن رنگ آبی در کنار صندلی‌های چوبی برای شما فضایی دلنشین را به وجود می‌آورد.

5- رستوران روف گاردن

بی‌نظیرترین غذا را بدون شک در رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد می‌چشید. تجربه صرف غذا در میان آسمان و لا‌به‌لای ابرها تجربه رویایی است که این هتل در اختیار شما قرار خواهد داد.شب‌های پرستاره یا روزهای بارانی را در این رستوران مشاهده کنید تا سفری خاطره‌انگیز را در این هتل برای خودتان بسازید. پیشنهاد ما صرف لذیذترین غذای عمرتان با فردی که دوستش دارید، در رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد است.

صبحانه هتل درویشی مشهد

صبحانه‌خوری ارغوان

شما هم برای ادامه روز صبحی بانشاط و سرشار از نور را در فضای مملو از نور و انرژی می‌خواهید؟ پس یک صبحانه کامل در صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی را باید تجربه کنید. لذیذ‌ترین و باکیفیت‌ترین صبحانه را در یک محیط آرام و سرشار از انرژی در این هتل میل کنید. فضای این صبحانه‌خوری، متشکل از رنگ‌های بنفش و صورتی بوده که حس تازگی و نشاط را در شما بیدار خواهد کرد.

رستوران هتل قصر طلایی

مجموعه رستوران هایی که هتل قصر طلایی مشهد دارد، مکانی است برای میل یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه. این هتل دارای ۶ رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. قیمت بوفه ناهار هتل قصر طلایی و قیمت صبحانه هتل قصر طلایی باتوجه به 5 ستاره بودن هتل بالا است.

رستوران ایرانی ترنم در طبقه اول واقع شده و دارای غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی و خانگی است. این رستوران میزبان مهمانان مقیم هتل و غیر مقیم هتل می‌باشد. در طبقه دوم هتل رستوران ترمه با معماری ایرانی و تزیینات اسلیمی واقع شده است. این رستوران میزبان مهمانان خود با غذاهای محلی و سنتی، پخت نان تازه و بوفه انواع سالادها می‌باشد.

یکی دیگر از رستوران های هتل قصر طلایی رستوران تابستانی بارگاه بوده که در طبقه دوم واقع شده است. منوی رستوران شامل غذاهای سنتی و فرنگی می‌شود.رستوران فرانسیسکو در لابی هتل با دو فضای باز و سرپوشید سرو‌کننده غذاهای ایتالیایی است.

از دیگر رستوران های هتل قصر طلایی عبارت است از رستوران ضیافت در طبقه منفی یک و رستوران پنج قاره روشا در طبقه دوم. این رستوران ها با پخت غذاهای متنوع از پنج قاره میزبان مهمانان عزیز هستند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا