برترین های کسب و کارعمومی

نرم افزار ریموت کنترل ویدئو پروژکتور

معرفی بهترین نرم افزار های ویدئو پروژکتور برای موبایل اندروید

نرم افزارهای ویدئو پروژکتور برای موبایل اندروید این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با نصب این برنامه ها روی گوشی خود، هم بتوانند به صورت بی سیم به ویدئو پروژکتور وصل شده و محتوای تصویری مد نظر را پخش کنند و هم این که از راه دور به راحتی ویدئو پروژکتور ها را کنترل کنند. از این رو به دلیل کارایی بالای این نرم افزار های ویدئو پروژکتور مخصوص گوشی اندرویدی، این برنامه ها تنوع بالایی دارند. این برنامه ها کارایی بالا و در عین حال کاربری راحتی دارند و می توان به سادگی از آن ها استفاده کرد.

استفاده از این نرم افزار ها مزیت های زیادی نیز دارد. خصوصا برای مواقعی که باید یک فایل یا برنامه به خصوص درون گوشی را ارائه داد. در نتیجه تنها با داشتن یکی از بهترین پروژکتور های خانگی سال 2021 به همراه یک نرم افزار مناسب، می توان از مزیت های مختلف این سبک از اتصال بهره برد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین نرم افزار های ویدئو پروژکتور برای موبایل اندروید می پردازیم. کافی است یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها را پیدا کرده و از آن برای اتصال گوشی به ویدئو پروژکتور استفاده کنید.

لیست نرم افزار های ویدئو پروژکتور برای موبایل اندروید

راه های مختلفی برای اتصال گوشی به ویدئو پروژکتور وجود دارد که یکی از آن ها اتصال از طریق یک نرم افزار کاربردی و مناسب است. برای اطلاع یافتن از سایر روش ها، می توانید به مقاله ” چگونه گوشی و تبلت را به ویدئو پروژکتور وصل کنیم؟ ” مراجعه کنید. اما همان طور که گفته شد این نرم افزار ها تعداد بالایی دارند و تنوع شان زیاد است. در زیر لیستی از بهترین برنامه های موجود را مشاهده می کنید.

نرم افزار projector

یکی از نرم افزار های ویدئو پروژکتور برای موبایل اندروید، نرم افزار projector است. با نصب و استفاده از این نرم افزار می توان به راحتی گوشی را به ویدئو پروژکتور متصل کرد و با این کار تمام فایل ها و محتوا های تصویری درون گوشی را روی یک صفحه نمایش بزرگ تر مانند دیوار، نمایش داد. این برنامه رابط کاربری بسیار راحت و مناسبی دارد و به راحتی می توان با استفاده از آن صفحات وب، فایل های درون گوشی و تصاویر و … را نمایش داد.

نصب نرم افزار projector در اندروید

این نرم افزار را می توانید از گوگل پلی دانلود کرده و به راحتی آن را روی گوشی اندروید خود نصب کنید. پروژکتورهای هوشمند دارای یک نرم افزار داخلی هستند که دستگاه را قادر به اتصال به تلفن همراه و تبلت، از طریق شبکه و بلوتوث می سازد. حال با توجه به این قابلیت پروژکتور تنها کافی است نرم افزار دانلود شده projector را اجرا کنید تا اتصال صورت گیرد. از طریق فایل، فیلم، تصاویر و حتی صفحات وب را می توانید به نمایش بگذارید.

برنامه ViewSonic Projector از نرم افزارهای ویدئو پروژکتور

این نرم افزار نیز در لیست بهترین نرم افزارهای ویدئو پروژکتور می باشد. البته این نرم افزار اختصاصی بوده و در صورتی برند ویدیو پروژکتور لیزری شما ویو سونیک است می توانید به آن متصل شوید. به این دلیل می گوییم ViewSonic Projector بهترین نرم افزار برای نمایش تصاویر تلفن همراه از پروژکتور است که می توانید ابعاد اتاق و ابعاد تصویر مورد نظر را در این برنامه وارد کنید تا محل مناسب برای قرار دادن پروژکتور را به شما بگوید. استفاده از این برنامه به مراتب آسان تر از نرم افزارهای دیگر است.

Christie Virtual Remote، از نرم افزارهای ویدئو پروژکتور

این برنامه نیز از متداول ترین نرم افزارهای ویدئو پروژکتور است. اما تنها مختص ویدئو پروژکتور های کریستی می باشد. با نصب این دستگاه، دیگر شما برای کنترل پروژکتور نیازی به ریموت نخواهید داشت و قادر به کنترل از راه دور خواهید بود.

برنامه Mobile Projector، نرم افزار ویدئو پروژکتور

اوایل این برنامه را می بایست روی ویندوز نصب می کردند و آن را به پروژکتور بی سیم متصل می کردید. اما اکنون نصب آن روی گوشی اندروید نیز بسیار آسان است. پس از اجرای نرم افزار، موبایل شما و ویدئو پروژکتور به وسیله یافتن IP مشترک به یکدیگر متصل می شوند.

منبع : youtube.com

دکمه بازگشت به بالا