اقتصادی

موافقت کمیسیون انرژی با طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق کشور

سخنگوی کمیسیون انرژی شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با طرح توقف توسعه صنعت برق کشور خبر داد و امروز برای بررسی در صحن علنی مجلس به مجلس نمایندگان ارجاع شده است.

مصطفی نخعی در گفت وگو با شبکه، در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: هدیه.

وی همچنین گفت: در این جلسه نماینده متقاضی این تحقیق و تفحص آقای توضیحاتی از سوی رحیمی مظفری و یکی از مسئولان فعلی منتشر شد که در نهایت پس از رای گیری برای تحقیق و تفحص از شرکت مورد تایید کمیته قرار گرفت. تصمیم گرفته شد؛ در این زمان آن را به دادگاه نبرید. به نماینده درخواست کننده مهلتی 10 روزه داده شد تا در صورت قانع شدن، تحقیقات را پس بگیرد. در غیر این صورت به دادگاه علنی کنگره ارجاع خواهد شد.

نماینده کشوری نهبندان از شورای اسلامی شهر گفت: نحوه انتخاب پیمانکاران به ویژه پیمانکاران برای نصب کنتور هوشمند، مدیریت نادرست توزیع و قطعی مکرر برق، آسیب و آسیب به تاسیسات برق ناشی از کاهش غیرقانونی فرکانس برق به دلیل انتصابات مردمی، قومیتی و انتصابات و سلایق سیاسی، کشاورزان و صنعتگران از محورهای این پژوهش است.

وی همچنین تاکید کرد: پس از کش و قوس های فراوان، کمیته انرژی امروز طرح پیشگیری از توسعه صنعت برق را جمع بندی و به کمیته ارائه کرد و کمیته پس از بحث و تبادل نظر در مورد آن تصمیم گیری کرد. به تصویب کمیسیون رسیده است.» برای برنامه ریزی در صحن به کمیسیون دائمی مجلس ارسال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا