اقتصادی

بهره برداری و شروع عملیات اجرایی 6 پروژه صنعت برق استان مرکزی انجام شد

شبکه / مرکزی شش پروژه در صنعت برق در استان مرکزی در بخش برق باختر با عنوان “هر هفته_ف_ بی_ایران” با مشارکت وزیر نیرو در اراک آغاز و در حال اجرا است.

در مراسمی که به عنوان یک کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، فرهاد شبیحی ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر ، اظهار داشت: استان مرکزی چهارمین مرکز صنعتی کشور است و با توجه به اینکه اصلی ترین نیاز صنعتی در سال رونق توسعه پایدار زیرساخت های برق است ، یعنی. در سال های اخیر ، صنعت برق استان تمام تلاش خود را کرده است تا از سرعت پیشرفت این صنعت همگام باشد و استان مرکزی در هشت سال گذشته بیش از هزار میلیارد پروژه انتقال نیرو را به اتمام رسانده است.

وی با بیان اینکه در مورد افتتاح و اجرای شش پروژه صنعت برق در استان مرکزی وجود دارد ، گفت: این پروژه ها ارتباط مستقیمی با توسعه زیرساخت های صنعت برق در استان دارند. اعتبار کل این پروژه ها 249 میلیارد تومان است که شامل پروژه های BAOC برق منطقه ای باختر است. برخی از این پروژه ها شامل رونمایی از رله های عملکرد Fantasy است که با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، یک شرکت دانش و یک شرکت برق منطقه ای انجام می شود. ساخته شده در غرب. این رله ها توسط هیچ شرکتی مجوز ندارند و هزینه تولید آنها یک پنجم رله های وارداتی است و سرعت دسترسی ، سرویس و نگهداری آنها می تواند به دو روز برسد. امروز نیز مرکز توزیع برق منطقه ای باختر افتتاح شد و ساخت ساختمان جدید برای این مرکز به اتمام می رسد. ارزش آن 990 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به پروژه های صنعت برق منطقه پس انداز گفت: این پروژه ها 400 میلیارد دلار اعتبار دارند که برای رفع نیازهای آینده منطقه افتتاح می شود. پروژه های انتقال و توزیع شهرک صنعتی تاراز ناهید ساوه ، خط و پستی 63.20 کیلو ولت خیابان و پست الکترونیکی موبایل 63.20 کیلو ولت نیز امروز افتتاح شد و ارزش اجرایی 400 کیلو ولت انتقال برق زرندیه به ارزش 1500 میلیارد روپیه راه اندازی می شود.

مدیر کل شرکت برق منطقه ای باختر در استان مرکزی همچنین با بیان اینکه درباره پروژه های موجود در شهرستان خمین اظهار داشت: نیروگاه 63-20 کیلو ولت شهید والانژاد امروز افتتاح شد. شهابیه خمین از 15 MVA به ارزش 60 میلیارد ریال رونمایی شد و عملیات اجرایی پست فرعی 400 ولت به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه ، همه این پروژه‌ها با دستور وزیر انرژی اردکانیان افتتاح و عملیات اجرایی عملیاتی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا