ورزشی

معاون اول رییس جمهور از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

معاون اول رییس جمهور از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور دقایقی پیش ، بیستم اردیبهشت ماه از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در کنار محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مصلی تهران بازدید کرد.

وی با حضور و بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه با حاضران و غرفه داران به گفتگو پرداخت و سپس در پاویون اختصاصی نمایشگاه حضور پیدا کرد.

مخبر پس از بازدید در جلسه کارگروه نشر شرکت کرد و در جریان آخرین گزارش‌های مربوط به این رویداد فرهنگی از زبان مدیران قرار گرفت.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست پس از تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه و خیرمقدم به معاون اول رییس جمهور گفت: ما تولید کاغذ ایرانی را با پنج هزار تا تحویل گرفتیم که الان به هشتاد هزار تن رسیده، اگر مشکل مجموعه تولید زاگرس که یک موضوع جزئی است حل شود که یک محدودیت برق دارد، ما این رقم تولید سالانه را به صد و سی هزار تن می‌رسانیم  و تقریبا نیاز ما به کاغذ تحریر رفع خواهد شد.

گزارش تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا