اقتصادی

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

فردا شب (شنبه شب) دولت پنجمین مرحله از بسته حمایتی تومن کرونا را از 200،000 تا 600،000 به ذینفع پرداخت می کند. ادامه روند پرداخت نیاز به تصمیم گیری در مقرهای ملی در سراسر کشور برای مقابله با کورونا و دولت دارد.

به گزارش شبکه ، بسته های نقدی برای 3 میلیون تا 3 میلیون نفر بین ماههای مارس و مارس تا 200 تا 600 سال در حین تهیه بسته های حمایتی برای گروههای آسیب پذیر با شیوع ویروس کرونا ، هزینه بالا و کاهش درآمد خانوار برای خانواده های بدون درآمد هزاران پرداخت می شد.

بنابراین در پایان هر ماه ، این مبلغ با توجه به تعداد خانواده به حساب ذینفع منتقل شد و اکنون دولت مجبور است بسته دیگری را که در روز شنبه (31 ژوئن) 5 مرحله پرداخت کرده است واریز کند. بنابراین برای کمک به ماه رمضان قدمی با فروردین پرداختم.

در این حالت ، چهار مرحله ای که در ابتدا برای پرداخت انتظار می رفت به اتمام رسیده و نحوه تصمیم گیری در مورد ادامه یا عدم تصمیم گیری خواهد بود.

روش پرداخت بسته تاج ، بسته به خانواده در مجموع 200 تا 60 هزار تومان سپرده است که برای یک خانواده مجرد 20 هزار تومان ، 30 هزار تومان برای 2 ، 40 هزار تومان برای 3 و 4 است. 500 میلیون است بیش از 60000 نفر.

هزینه پرداخت این بسته به عهده دولت است و تخمین زده می شود هر ماه حدود 330 میلیارد نفر باشد که در مجموع پنج مرحله به حدود 165 میلیارد نفر می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا