اقتصادی

محصولات نوآور ایران‌ساخت شناسایی می‌شوند

“ششمین جشنواره ملی نوآوری بهترین محصول ایرانی” با حمایت ستاد مرکز اقتصاد و فرهنگ دانش بنیان ، معاون علم و فناوری رئیس جمهور برگزار می شود.

به گزارش شبکه ، این ششمین جشنواره ملی با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و تقویت اکوسیستم نوآوری کشور انجام شده است.

جشنواره بهترین نوآوری ایران با هدف شناسایی ، انتخاب ، ممیزی و صلاحیت برترین نوآوری های شرکت های ایرانی انجام می شود. این اقدامات در چهار بخش: نوآوری محصول ، نوآوری خدمات ، نوآوری فرایند و نوآوری در کسب و کار انجام می شود ، این اقدامات با معرفی و ممیزی تلاش های صنعت و تجارت و شناسایی نقاط قوت و پیشرفت ، زمینه ای برای نهادینه شدن و بالغ شدن فرآیندها فراهم می کند. کمک.

اکنون مرحله شناسایی شرکت ها در دبیرخانه جشنواره آغاز شده است و کسانی که مایل به حضور در جشنواره هستند می توانند با مراجعه به سایت http://productinnovation.ir/ اظهارنامه خود را تکمیل کنند.

ارزیابی نوآوری این جشنواره شامل سه مرحله است: فرم گزارش خود متقاضی ، مشارکت ارزیاب حرفه ای دبیرخانه جشنواره و بررسی در محل و در نهایت تأیید نتایج کمیته علمی. به شاخص های کلیدی برای ارزیابی نوآوری یک شرکت بر اساس منطقی گام به گام است که بر طراحی نوآورانه متمرکز است و با ارائه اسناد و شواهد معتبر مورد بررسی قرار می گیرد.

مکان و تأثیر ویژه نوآوری های منتخب با تمرکز بر نوآوری مشتری مداری و محتوای منحصر به فرد نوآوری یکی از رویکردهای اصلی جشنواره است. این رویداد در فوریه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

طبق اعلام معاون علمی رئیس جمهور ، شرکت های ایرانی دارای پروژه های نوآورانه باید برای اطلاع از روند شرکت در جشنواره به وب سایت رسمی جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا