اقتصادی

چرا از لیوان کاغذی استفاده می کنیم ؟

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده است که چرا در مراسم مذهبی، جشن تولدها، عروسی ها و بسیاری از مکان های عمومی بجای استفاده از لیوان های شیشه ای از لیوان های کاغذی استفاده می شود؟

شاید یک دلیل این است که زمانیکه شما یک مراسم جشن تولد یا مراسم عروسی دارید و فرصت شستن ظرف ها را در حین مهمانی خود ندارید می توانید براحتی این کار را با انتخاب محصولات کاغذی انجام دهید تا فرصت بیشتری را در کنار مهمانان خود به سر ببرید و از مهمانی تان لذت ببرید، به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد طرفداران این محصولات افزوده می شود

تولید لیوان کاغذی

این روزها بسیاری از شرکت های تولید کننده لیوان کاغذی با استفاده از رنگ های بهداشتی انواع لیوان کاغذی را تولید می کنند. سلامت و رضایت مشتری از مهمترین اصول این شرکت ها است، به همین دلیل شرکت های معتبر سعی دارند در تولید و چاپ لیوان کاغذی از جوهر گیاهی ضد آب استفاده کنند، این جوهر در برخورد با مایعات سرد و گرم حل نمی شود و به سلامت انسان آسیبی نمی زند.

لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت های معتبر تولید کننده این محصول در نشر تمامی ظروف کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می کنند زیرا این پوشش باعث می شود ظروف در برابر سرما و گرما مقاومت پیدا کنند و از نفوذ چربی ها محفوظ بمانند

مزایای لیوان کاغذی

ظروف کاغذی در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شود و فواید و مزایای زیادی برای مصرف کنندگان خود دارد. اگر بخواهیم به برخی از فواید و مزایای استفاده از آن اشاره کنیم، عبارتند از:

  • تنوع محصولات کاغذی با طرح دلخواه مشتریان
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • قابلیت استفاده در مراسم های مختلف
  • مقاومت در برابر حرارت
  • ظاهر زیبا و تنوع طرح و نقش
  • آسیب نرساندن به محیط زیست یا تجدید پذیر بودن
  • معرفی برند شما بر روی محصولات کاغذی

لیوان کاغذی

 

چاپ لیوان کاغذی

امروزه تولید و چاپ لیوان کاغذی از اهمیت بالایی برخوردار است. پیش بینی می شود که تولید لیوان کاغذی در سال ۲۰۲۱ از ۲۵۲ میلیارد در سال به ۲۷۲ میلیارد در سال افزایش یابد. دلیل این اتفاق را می توان سهولت در استفاده، تجدید پذیر بودن و رشد بازار خدمات غذایی دانست. البته با شیوع ویروس منفوس کرونا بسیاری از افراد برای نوشیدنی های خود در بیرون از منزل و محل کار از لیوان کاغذی استفاده می کنند.

لینک منبع : https://sj-cup.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا