استان ها

لزوم بهره‌گیری از گنجینه فرهنگ‌ محلی و دورهمی‌های خانوادگی در راستای توسعه کشور

شبکه/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم بهره‌گیری از گنجینه فرهنگ‌ محلی و دورهمی‌های خانوادگی در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی و توسعه کشور تاکید کرد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان شامگاه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان در محل سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: بهره‌گیری از سرمایه، ظرفیت و گنجینه فرهنگ‌های محلی و نشست های دورهمی و خانوادگی در قالب سنت های محلی و میراث فرهنگی ماندگار، باید برای پیشبرد بهتر امور در حوزه فرهنگ و سایر موارد و پیشرفت استان، به بهترین شکل ممکن در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: سند امنیت غذا و تغذیه در کشور سندی بسیار ارزشمند بوده که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن بهبود کیفیت و سلامت نان است و اجرای این بخش از برنامه در سطح استان، هماهنگی، همراهی و تعامل بیش از پیش دستگاه های متولی این امر را می‌طلبد.

وی افزود: در خصوص بیماری‌های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی، تمامی اقدامات در حوزه پیش‌بینی و پیشگیری از ابتلا و شیوع به صورت جدی و برنامه ریزی شده در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

ریواده خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی در سطح کشور در قالب سیاست‌های کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و در راستای تامین مالی برنامه‌ها منعقد شده که باید به صورت متناظر استانی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در خصوص طرح شهریاران ایران قوی نیز باید با استفاده از نظام پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و همچنین ایده‌های مردمی، به بهترین شکل ممکن ورود داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا