علمی و پزشکی

بیمارستان‌ها و مطبها، محلی برای انتقال کرونا / بدون وقت قبلی مراجعه نکنید

سخنگوی وزارت بهداشت نحوه دستیابی به بیمارستان ها ، مطب ها و کلینیک ها را در هنگام شیوع ویروس کرونا توضیح داد.

به گزارش شبکه دکتر سیما سادات لاری گفت: مطب های پزشک ، بیمارستان ها و کلینیک ها می توانند زمینه تولید بیماری عروق کرونا قلب ناشی از ازدحام بیش از حد باشند. بنابراین بدون قرار قبلی به پزشکان و مراکز درمانی مراجعه نکنید ، مگر در موارد اضطراری.

وی افزود: “هنگامی که به پزشک مراجعه می کنید ، از آنها بخواهید که در صورت عدم وجود مشکلی در درمان ، درمان تشخیصی را به تعویق بیندازند.” هنگامی که به پزشک مراجعه می کنید ، از مکان های شلوغ انتظار خودداری کنید و در صورت امکان در یک مکان باز صبر کنید تا نوبت شما برسد. اگر در اتاق انتظار هستید رعایت فاصله جسمی نیز ضروری است. بیش از یک نفر در مطب پزشک نداشته باشید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.

لاری گفت: “پس از بازگشت به خانه ، دستانم را می شستم و وسایل شخصی خود را با ضد عفونی کننده 70٪ الکل ضد عفونی می کنم.” پس از استفاده ، از پزشک یا ارائه دهنده خدمات خود بخواهید که بازوبند مانیتور فشار خون و تلفن پزشکی را ضد عفونی کند.

او اضافه کرد. اگر از جدول معاینه استفاده می کنید ، باید از ارائه دهنده خدمات خود بخواهید که پوشش هر بیمار را عوض کرده و صندلی معاینه را ضد عفونی کند. در صورت استفاده از دستگاه قند خون ، باید قبل و بعد از استفاده از آن ضد عفونی شود. از لحظه خروج از خانه ، ماسک بزنید و از دست زدن به دهان ، چشم یا بینی خودداری کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا