علمی و پزشکی

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

با این حال ، کشورهای جهان محدودیت ها و قوانینی در مورد فعالیت پیام رسان های غیربومی دارند که باید دنبال شوند. در غیر این صورت ، حق کار در آن کشور از پیام رسان سلب می شود. این همان پذیرش قوانین ترکیه توسط فیس بوک است. طی چند روز گذشته در رسانه ها مطرح شده است. اما امروز با مرور مسئله ترکیه برخی از قوانین کشور در مورد پیام رسان ها را بررسی می کنیم.

ترکیه-انتصاب نماینده قانونی

طی چند روز گذشته ، فیس بوک اعلام کرد که مطابق با قوانین مصوب پارلمان ترکیه است که به دنبال کنترل بیشتر بر شبکه های اجتماعی است. به گزارش یورونیوز ، این غول آمریکایی تسلیم قوانین ترکیه شده است و این قانون به فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی احتیاج دارد که محتوایی را که توسط دادگستری ترکیه تعیین شده است ارسال کنند ، مگر اینکه دارای نمایندگان قانونی در این کشور بر اساس این قانون باشد. انجام دهید. توسط مقامات این کشور از سیستم عامل برداشته می شود. این حرکت همچنین شامل شبکه اجتماعی اینستاگرام ، متعلق به فیس بوک است. البته این قانون هنوز در توییتر اعمال نشده است و ترکیه ایجاد درآمدزایی از تبلیغات Twitter را به عنوان مجازات منع کرده است.

آمریکا-بزرگترین رصدخانه اینترنتی در جهان

دولت ایالات متحده ادعا می کند که جریان آزاد اطلاعات و یک پرچمدار جهانی است ، اما در جریان شورش های اخیر در جریان اشغال کنگره آمریکا ، شاهد محدودیت های شدیدی در شبکه های اجتماعی بوده و تصاویر پرونده حتی حساب رئیس جمهور پاک می شود. ایالات متحده به چهار عنصر کیفری قانون فضای مجازی پایبند است که در هیچ کجای دنیا بی نظیر است و همچنین شامل سبک های جهانی رسانه های اجتماعی ، جزئیات و زیرمجموعه های فضای مجازی و قانون امنیت سایبری ایالات متحده با 15 ماده است مطابق با (2012) ، هرگونه فعالیت در فضای مجازی در صورت مغایرت با امنیت ایالات متحده قابل پیگرد است.

غول فناوری اتحادیه اروپا زیر تیغه

اروپا همچنین مقررات سختگیرانه ای برای مهار شبکه های اجتماعی دارد و هرکسی که از این قوانین پیروی نکند مجازات های شدیدی را به همراه دارد. یکی از این قوانین این است که مطابق با رای دادگاه دادگستری ، کلیه پیام هایی که مقامات این کشورها غیرقانونی می دانند باید از شبکه های اجتماعی حذف شوند. دویچه وله همچنین در گزارشی از قوانین جدید برای سیستم های با بیش از 45 میلیون کاربر ، جایی که این شبکه ها از گسترش محتوای غیر مجاز در شبکه جلوگیری می کنند و در صورت لزوم ، مکان IP دستگاه قضایی را برای مقابله با تهدیدات تروریستی یا نوشتم که باید پاسخ دهم. این کشورها در سال های اخیر سیاستمداران اروپایی خواستار لغو ارز رمزنگاری شده پیام در شبکه های اجتماعی برای مقابله با تهدیدات احتمالی تروریستی و اجازه دادن به کشورهای اروپایی برای مدیریت این پیام ها شده اند.

2323

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا