اقتصادیبرترین های کسب و کار

قالیشویی ارزان در کرج

پیدا کردن یک قالیشویی مجاز ، با کیفیت و ارزان نیز از دقدقه های خانواده ها می باشد .

زیرا برای بسیاری پیش امده است که فرش های خودرا برای شست و شو به قالیشویی های متفرقه سپرده اند و فرش انها دیگر تحویل داده نشده است ویا فرش آنها با مشکل و خرابی تحویل داده شده است.

پس مجاز بودن یک قالیشویی امری بسیار مهم و حایز اهمیت است.

قالیشویی ساحل در کرج بزرگ با مجوز رسمی از احادیه فعالیت می نماید و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان در خصوص سلامت و حسن انجام خدمات می دهد.

مرحله ی بعدی کیفیت و نوع انجام خدمات می باشد. زیرا این موضوع نیز مخصوصا برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد که

فرش ها به درستی و به تمیزی شست و شو شوند.

که قالیشویی کرج بزرگ با بهره مندی از کار خانه ی شخصی این مجموعه ، دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک و مواد درجه یک بهترین کیفیت و سرعت در شست و شو را ارایه می نماید.

و سومین نکته حایز اهمیت نیز قیمت ارایه خدمات می باشد.

با توجه به موارد اشاره شده از قبیل مجاز بودن و فعالیت زیر نظر اتحادیه و همچنین دارا بودن کار خانه ودستگاه های پیشرفته و حذف واسط ها در این مجموعه قیمت شست و شوی فرش های ماشینی فقط متری 9 هزار تومان می باشد.

که باعث میشود قالیشویی کرج بزرگ به عنوان یک قالیشویی معتبر و ارزان مطرح و خدمت رسانی نماید.

قالی شویی ارزان در کرج

قالیشویی  به وسعت یک شهر

کلیه خدمات با ضمانت و با فاکتور رسمی ارایه می شود.

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه تمامی خودرو ها، دستگاه ها و فرش ها ضد عفونی می گردند ، همچنین پرسنل نیز با ماسک و رعایت نکات بهداشتی به محل شما جهت انجام خدمات اعزام می گردند.

تعریف قالی شویی

به شغل یا عمل شستن قالی یا فرش اطلاق می‌شود و به فرایند لکه زدایی، غبار روبی ،شستشوی فرش با آب و مواد شوینده گفته می‌شود. که می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل بسته به نوع و جنس تار و پود فرش دارد. شستشو فرش در ایران قدمت دیرینه دارد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و آمدن دستگاه‌ها ومواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته شده،از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود.

اعلاشویی یعنی چه ؟

شستشو فرش نه تنها جهت نظافت و تمیزی منزل بلکه برای بهبود کیفیت و افزایش عمر بیشتر آن، امری الزامی و مهم می باشد. انواع شستشو در قالیشویی ها رایج می باشد، شستشو با آب، شستشو با پودر ، شستشو با مواد شوینده و …. در این میان کلمه اعلاشویی حتما توسط کارشناسان فرش برای مردم اشنا می باشد. همانطور که از نامش پیداست کلمه اعلا به معنی بالاتر و برتر می باشد. اعلاشویی نیز به معنای شستشویی برتر و بالاتر با استفاده از دستگاه  مخصوص ، مواد و شامپوهای ویژه می باشد. فرق عمده شستشوی معمولی با اعلاشویی در نوع استفاده از مواد شوینده می باشد. هرچند شستشوی معمولی نیز باعث تمیزی و از بین بردن باکتری ها فرش می گردد. اما این روش، اطمینان ما را از پاک شدن تمام باکتری ها از فرش کامل می نماید. انجام کلیه خدمات قالی شویی ارزان در کرج توسط ارائه می شود و با بهره گیری از استانداردهای مدرن شستشوی قالی ها به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد.

تفاوت شستن فرش در منزل یا قالی شویی

این روزها خانه ها نقلی شده و همه آپارتمان نشین شده اند. دیگر خبری از حیاط های بزرگ و پشت بام خانه های شخصی نیست. سبک زندگی با دوران مادر بزرگ ها خیلی تفاوت پیدا کرده است. شاید مهم ترین تغییر را در شیوه نظافت شستشوی فرش بتوان دید. امروزه خدمات و شستشوی فرش جایگزین روش های سنتی شده است. در حالیکه فرش ها مانند سرامیک نظافت روزانه نمی‌طلبند، ولی لازم است فرش‌ها هر چندوقت یکبار شسته شوند، حتی اگر روزانه آن‌ها را جارو می‌زنید. نظافت مرتب فرش‌ها عمر فرش را بیشتر می‌کند و هوای فضا را تازه می‌کند و هم‌چنین باعث کاهش آلرژی و بیماری‌ها می‌گردد. لازم است فرش‌ها خوب و حرفه‌ای شسته شوند. تکنولوژی روز دنیا به کمک خانواده ها آمده و دیگر قرار نیست کار قالی شویی را خودتان انجام دهید. کار قالی شویی ارزان در کرج شستشوی فرش های نفیس است.

اشتباهات رایج شستشوی فرش در منزل

بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها شستشو فرش‌ها را خودشان انجام میدهند. با وجود ارزان بودن، این روش اصلا کارآمد و خوب نیست و وقت بسیار و زحمت فراوانی می‌طلبد. حتی بسته به روش شستشو ممکن است افراد ناشی فرش را خراب کنند که این موضوع هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. وقتی که قرار است کار  را خودتان انجام دهید، سه موردی که باعث خراب شدن فرش می‌شوند عبارتند از :

  1. استفاده بیش از حد از شامپوفرش
  2. خیس کردن بیش از حدفرش
  3. قرار دادن وسایل روی فرش خیس

تفاوت قالی و فرش

فرش کلمه‌ای است که برای هر چیزی که روی زمین پهن می‌شود استفاده می‌شود. در واقع فرش همان زیر‌انداز است که به عنوان پوششی روی زمین کاربرد دارد؛ بنابراین فرش را فقط می‌توان روی زمین پهن کرد؛ کاربردهای این اثر هنری شامل زیرانداز، پشتی، تابلو فرش، سجاده و غیره است. علاوه بر کاربرد، جنس این دو نیز با یکدیگر متفاوت است. فرش می‌تواند هر نوع جنس و طرحی داشته باشد؛ اما قالی یکی از انواع فرش است که با ویژگی‌های مختص خودش شناخته می‌شود. قالی ها معمولا گره‌دار و دارای تار‌و‌پود هستند. در حالی که برخی فرش‌ها ممکن است بسیار ساده‌تر و بدون هیچ‌گونه تار‌و‌پودی باشند. به عنوان مثال نمدها نیز اگر به عنوان زیر‌انداز استفاده شوند نوعی فرش هستند که هیچ گره و تار‌و‌پودی ندارند. همچنین قالی ها معمولا دارای پرز هستند. برای مشاهده خدمات با ما همراه شوید. انواع خدمات مبل شویی، رفوگری، موکت شویی و … با قالی شویی ارزان در کرج

فرش‌ها می‌توانند در هر‌اندازه و با ابعاد متنوع تولید شوند؛ اما قالی ها ابعاد مشخصی دارند. اندازه‌های کوچک تا شش متر که به آنها قالیچه گفته شده و معمولا به صورت تابلو فرش و سجاده کاربرد دارند؛ و قالی ‌های بزرگ‌تر با ابعاد متفاوت که بیشتر به عنوان زیر‌انداز استفاده می‌شوند.

مراحل قالیشویی

  1. غبارگیری از فرش
  2. شستشوی فرش
  3. آبکشی فرش
  4. خشک کردن فرش

غبارگیری از فرش

مراحل کار به این صورت است که ابتدا با تجهیزات مخصوص، عملیات غبارگیری فرش انجام می‌شود. در منازل و قالیشویی‌های سنتی این کار با وارد کردن ضربه به فرش انجام می‌شود. با این کار الیاف فرش، آسیب جدی دیده و در صورت کهنگی، پاره خواهد شد. در افرادی که آلرژی دارند، انجام عملیات غبارگیری در منزل به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین مهم است که این عملیات پیش از اینکه فرش خیس شود، انجام شود. جاروهای دستی و برقی، قدرت مکش بالایی ندارند و همچنین تکان دادن شدید فرش که در غبارگیری سنتی و در خانه توسط افراد ناوارد انجام می‌شود؛ موجب سست شدن گره‌های قالی می‌شود. این در حالی است که عملیات غبارگیری در قالیشویی ارزان در کرج با تجهیزات به‌روز و توسط کارشناسان فنی و مناسب ترین قیمت قالیشویی انجام می‌شود ، تا هیچگونه خسارتی به فرش وارد نشود. پیش از انجام غبارگیری و آن هرگونه ایراد در فرش بررسی شده و این عملیات با توجه به وضعیت فرش و با جاروهای مخصوص انجام می‌گیرد.

شستشوی فرش

شستشوی فرش اصلی‌ترین مراحل است که حساسیت زیادی دارد. یکی از نکات مهمی که همواره مدنظر قرار می‌گیرد؛ تفاوت روش شستشوی فرش دستباف و ماشینی است. فرش دستباف و ابریشمی دارای حساسیت ویژه‌ای است و در صورتی که با مواد شوینده مرغوب شسته نشود؛ رنگ‌ها در آن با یکدیگر آمیخته شده و فرش جلوه و زیبایی خود را از دست خواهد داد. یکی از دلایل زرد شدن فرش‌ها و ریشه‌های آن هنگام شستشوی فرش در منزل، استفاده از مواد شوینده نامرغوب است. در روش شستشوی فرش با دستگاه، تار و پود فرش هیچ آسیبی ندیده و شستشو دقیق و تخصصی انجام می‌شود. در بسیاری مواقع موی حیوانات، پرز و موجودات موذی میکروسکوپی در الیاف فرش نفوذ می‌کنند که در شستشوی دستی قابل برطرف کردن نیستند. برای همین لازم است تا این عملیات حتما در انجام شود.

آبکشی فرش

از دیگر مراحل قالیشویی که اهمیت ویژه‌ای دارد؛ آبکشی فرش است. آبکشی فرش با فشار آب انجام می‌شود و بعد از آن مرحله آبگیری است. در این مرحله با تحت فشار قرار دادن فرش در دستگاه‌های ویژه که همچون سانتریفیوژ عمل می‌کنند؛ صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها به شکل محفظه‌ای استوانه‌ای هستند و فرش در داخل آن‌ها به چرخش درمی‌آید. ما در قالی شویی ارزان در کرج با اخذ کمترین قیمت از زدن آسیب به فرش های شما جلوگیری می کنیم. با همراه شوید.

خشک کردن فرش

آخرین قسمت از مراحل خشک کردن فرش است. در روش سنتی فرش روی سطح زمین پهن می‌شود تا به مرور زمان خشک شود. این روش معایب بسیاری دارد. اول از همه در ماه‌های سرد سال، خشک شدن به این شیوه زمان زیادی می‌برد. حتی امکان دارد که فرش در معرض باران و برف قرار گیرد. همچنین مجاورت در هوای آزاد موجب ورود حشرات موذی و جانوران به فرش و نشستن آلودگی روی آن می‌شود.همچنین پوسیدگی و بوی نامطبوع از دیگر تبعات انجام این کار در منزل است. گاهی هم فرش از داربست آویخته می‌شود که موجب جمع شدن آب در پایین فرش و زردی و پوسیدگی قسمت انتهایی می‌شود.  مجهز به گرم‌خانه مخصوص برای خشک کردن قالی است. در این مرکز کانون حرارت مرکزی توسط حرارت‌دهنده‌های پیشرفته تمام فضا به صورت یکدست و مساوی گرم می‌شود و عملیات خشک شدن فرش در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین تکنولوژی صورت می‌گیرد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا