علمی و پزشکی

فیلم | ماشین حیرت انگیز خودران برند شیائومی با قیمت پایه 600 میلیون تومان برای بازار چین!

بدیهی است که شیائومی علاوه بر تمامی بازارها و محصولات فعال، قصد دارد در زمینه خودروسازی به ویژه در قالب خودروهای برقی بدون راننده نیز گسترش یابد. در این راستا، به نظر می رسد شیائومی در حال توسعه یک سدان الکتریکی با قابلیت رانندگی خودکار است که می تواند تا سال 2024 وارد بازار شود.

لازم به ذکر است که نام این شرکت می تواند در رده “تولید کننده تجهیزات اتمی” یا OEM قرار گیرد، زیرا برنامه های شیائومی برای تولید این خودرو جدی به نظر می رسد، زیرا این غول فناوری امیدوار است این خودروها را در کارخانه های چینی خود تولید کند. . . .

البته اخیرا شیائومی از طریق مشارکت با گروه خودروسازی BAIC سعی کرد وارد این فضا شود اما مذاکرات این دو شرکت به نتیجه نرسید و به نظر می رسد که این شرکت معروف چینی به تنهایی وارد این بازی شده است.

طراحی عالی / عکس اولین خودروی ساخت شیائومی

بر اساس گزارش های موجود، کارخانه خودروسازی شیائومی در شهر ییژوانگ چین قرار دارد و قیمت خودروی تولیدی آن ۲۱۶۵۵ دلار است. فناوری رانندگی خودکار این شرکت برای خودروهای جدید نیز اعمال خواهد شد.

این فناوری که اکنون پایلوت نامیده می شود، بر اساس سیستم رادار پایه LIDAR و شیائومی، AT128 است. موردی که همانطور که انتظار می رفت می تواند سیستم های خودروهای بدون راننده را با بهبود دید و امنیت به سطح بالاتری برساند.

شیائومی تاکنون هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی یا جزئیاتی مانند سرعت این خودرو منتشر نکرده است و هنوز مشخص نیست که این خودرو در سراسر جهان عرضه خواهد شد یا خیر. در هر صورت، حوزه خودروهای الکتریکی بازاری به شدت رقابتی است و شیائومی وارد این عرصه خواهد شد و نه تنها در چین بلکه در سراسر جهان با رقبای زیادی روبرو خواهد شد.فیلم |  خودروی خودران شگفت انگیز برند شیائومی که بازار چین را با قیمت پایه 600 میلیون تومان هدف قرار داده است!

500 روز از اولین خبر سرمایه گذاری یک شرکت فناوری چینی در خودرو می گذرد. شیائومی اخیراً دو برند جدید را در سیستم ثبت علائم تجاری دولت چین به نام های Xiaomi Pilot و Xiaomi Autopilot ثبت کرده است و در ماه جولای اولین خودروی آزمایشی خودران شیائومی “Xiaomi Autopilot” بود که در خیابان با عبارت “Xiaomi Autopilot Test” مشاهده شد. ” این خودرو که گمان می رود نمونه اولیه خودروی خودران شیائومی باشد، مجهز به فناوری سنجش از راه دور LIDAR است و دارای عملکردهای بالایی مانند سیستم سبقت خودکار و سیستم پردازش تصویر خودرو است.

فیلم |  خودروی خودران شگفت انگیز برند شیائومی که بازار چین را با قیمت پایه 600 میلیون تومان هدف قرار داده است!

مدیر این شرکت، جون لی، اخیراً در توییتر پستی درباره آینده برنامه این شرکت توضیح داده است. پس از پخش این ویدیو، مدیرعامل این شرکت گفت: فناوری خودران شیائومی با رویکردی جدید کار می کند و بسیار خوب است که این پروژه فراتر از حد انتظار عمل کرده است.

با توجه به اینکه شرکت های مطرحی مانند Weilai، Ideal Motors و Xiaopeng Motors در بازار چین فعال بوده و وارد بورس معروف هنگ کنگ شده اند، ورود شیائومی به این عرصه آسان نیست، اما احتمالا رقابت سختی خواهد بود. بدون Xpeng و Li Auto با مارک های جدید مانند Nio.

تا کنون می‌توانید روی AVIC Lithium که در زمینه تولید باتری و ZongMu Technology در زمینه پارکینگ هوشمند برای صنایع مختلف فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کنید که شیائومی همکاری خود را برای تولید خودروهای خودکار آغاز کرده و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف را آغاز کرده است. و سرمایه گذاری در پروژه های لیزری یا فناوری هسای ذکر شد.

5858

دکمه بازگشت به بالا