اقتصادی

عوارض خروج از کشور در سال آینده ۴٠٠ هزار تومان خواهد بود

سخنگوی پیشنهاد 141 کمیته تلفیق بودجه از تصویب کمیته خبر داد که مبلغ 400000 تومان برای مسافران سال آینده تعیین می شود.

به گزارش شبکه ، رحیم زارع به آخرین مصوبه کمیته تلفیق اشاره می کند و می گوید: “براساس مصوبه کمیته تلفیق ، فعالیت های مربوط به فعالیت های هنری مانند نشر و حوزوی و بازیگری فقط تا 500 میلیون تومان در سال آینده بدون مالیات خواهد بود. برای درآمد بالا ، مطابق با نرخ مالیات که مستقیماً با نرخ ماده 105 یا 131 مالیات دریافت می شود

او اضافه کرد: “طبق تصمیم کمیته مشترک وزارت نفت و امور داخلی ، با کمک بخشهای خصوصی و دولتی ، ما نیاز به ایجاد یک ایستگاه و زیرساخت ایمن برای استفاده قانونی از گاز مایع (LPG) در وسایل نقلیه حمل و نقل با اولویت وسایل نقلیه عمومی و محموله ها داریم. ” تن در سال. وزارتخانه های مذکور همچنین می توانند از طریق یک شرکت تابعه ، که وزن گاز مایع خریداری شده یا تصفیه شده از منابع فوق است ، گاز طبیعی مایع را از کشورهای دیگر خریداری کنند یا آن را با استفاده از بنزین و گازوئیل از شرکت ملی نفت ایران یا سایر شرکت های تابعه اداره نفت تصفیه کنند. مثل این هست که. آنها گازوئیل یا بنزین صادر می کنند و کلیه عواید را به حساب زیرمجموعه مربوطه وزارتخانه واریز می کنند.

نمایندگان مردم کنگره آباده ادامه دادند. به منظور حمایت و تشویق سرمایه گذاری در روستاهای کشاورزی در سال آینده ، منوط به تصویب کمیته مشترک ، تعرفه های مصرف آب برای واحدهای مستقر در این روستاها به عنوان درصد فعالیت های مصوب کشاورزی محاسبه می شود. ماده 33 قانون توزیع عادلانه آب مصوب 1987 ، از پرداخت هزینه های نظارت معاف است.

زارع به من یادآوری کرد: براساس تصمیم کمیته مشترک ، وزارت دفاع و وزارت دفاع ممکن است از وجوه ارزی حاصل از دعاوی مورد قبول دادگاه های بین المللی برای تسویه بدهی و تأمین تجهیزات حداکثر 2 میلیارد ریال برای این وزارتخانه استفاده کنند.

وی همچنین افزود: دادگستری قادر به فروش مازاد و اموال قدیمی تا 20 هزار لیتر بود و پس از واریز آنها به خزانه ، درآمد حاصل از فروش می توانست صرف خرید ، ساخت ، تکمیل و تجهیزات شود. ساخت این قدرت.

به گفته زارع ، عوارض خروج از مسافران سال آینده 400 هزار تومان تعیین شده است.

سخنگوی کمیته ادغام ادامه داد: در سال آینده ، دولت مجبور شد 2 میلیون تن قیر نفت خام از بازار سهام به قیمت FOB خلیج فارس برای آسفالت جاده های ثانویه و روستایی و جاده های اصلی و بزرگراه های فرعی اختصاص دهد. بنابراین ، 20٪ از این مقدار قیر برای آسفالت جاده های فرعی و روستایی و آسفالت شبکه های اصلی جاده ای ، بزرگراه های ثانویه و صنایع ، عشایر و روستاهای مجاور در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد.

وی افزود: 17 درصد دارای جاده آسفالت ، بهسازی روستاها و اجرای پروژه های مشترک با آژانس های محلی و روستایی و آژانس های روستایی هستند ، در حالی که 16 درصد برای بسیج سپاه پایگاه های بین مزرعه و ایستگاه های بازرسی و جاده ها احداث می کنند. برای استفاده ، 15٪ برای بازسازی مدارس و دانشگاه ها استفاده می کردند. دانشگاه فرهنگیان و 4٪ به بیابان زایی و عملیات سمپاشی خاک اختصاص یافته است.

زارع خاطرنشان کرد: طبق تصمیم کمیته مشترک ، برای جلوگیری از تغییر در استفاده از زمین های کشاورزی و باغات ، ایمن سازی زمین و مقابله با پدیده ساخت و ساز غیرقانونی ، همه استانداران موظف شدند کمیته ماده 99 را از طریق اصلاحات زیر فعال کنند. همه استانداران باید با برخورد فعالانه با ساخت و سازهای غیرقانونی در خارج از مرزهای شهر ، واریز کلیه تخلفات ساخت و ساز به حساب های درآمد عمومی وزارت خزانه داری ملی ، و در نتیجه درآمد تا 8 میلیارد ریال ، یک طرح جامع تهیه کنند. و اجرای پروژه آزمایشی و بهسازی روستا اختصاص خواهد یافت.

نمایندگان مردم مجلس آباده همچنین اظهار داشتند که تعرفه تحویل و تعویض پلاک تحت تصویب کمیسیون برای خودروهای زیر 200 میلیون تومان 200 هزار تومان و برای خودروهای بالای 200 میلیون تومان 300 هزار تومان تعیین شده است که 100 درصد تفاوت فروش را ایجاد می کند. گفت پلیس تعیین می شود و قیمت خودرو با توجه به لیست قیمت منتشر شده توسط اداره مالیات تعیین می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا