اقتصادی

عرضه نسل دوم دستگاه کمک‌تنفسی تا ۳ ماه آینده

با وجود گروهی از محققان یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده های اکسیژن و تأمین نیازهای کشور در هنگام شیوع ویروس کرونا ، اکنون دستگاه تنفس نسل دوم در دستور کار قرار گرفته و طی سه سال آینده وارد بازار خواهد شد. ماه

نیلوفر بخشنده نژاد ، مدیر فروش در این شرکت دانش بنیان ، در مصاحبه با شبکه گفت: وی کمک های تنفسی را محصول این شرکت دانست و گفت: اکسیژن ساز تولید شده توسط این شرکت 5 لیتر است و تولید این دستگاه با حجم بیشتر دستور کار شرکت است.

وی از تولید یک اکسیژن ساز 10 لیتری به عنوان یکی از برنامه های این شرکت نام برد و ادامه داد که تا سه ماه آینده در دسترس خواهد بود.

بخشنده نژاد کمک های تنفسی نسل دوم را برای بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب ، انسداد ریوی و آپنه تنفسی از دیگر دستگاه های تولید شده توسط این شرکت دانش بنیان ذکر کرد که آنها در طول بهبودی و درمان خود ارائه می دهند.

وی تأکید می کند که نسل دوم این دستگاه در حال تولید است و مهمترین مزیت این دستگاه تولید کامل آن در داخل کشور و پیش بینی حالت تنفس متفاوت است.

یک مدیر فروش در این شرکت دانش بنیان ، با اشاره به خدمات ارائه شده در هنگام شیوع ویروس کرونا ، یادآور شد: اکسیژن سازها و کمک های تنفسی یکی از نیازهای مهم بیماران است ، بنابراین ما برای تأمین نیازهای کشور تولید خود را افزایش داده ایم.

نژاد پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا