اقتصادی

عرضه نانوپوشش سوپرآبگریز برای صنایع شیلات و انرژی

یکی از شرکتهای دانش بنیان در زمینه تولید و عرضه پوششهای پلی اورتان فوق آبگریز جهت استفاده در صنایع مختلف مانند نفت ، گاز و پتروشیمی ها و خطوط لوله ، صنایع مربوط به برق و آب ، شیلات ، دام و گلخانه ها فعالیت می کند. موفقیت

به گزارش شبکه چسبندگی جلبک ها و مواد زائد ماهی به دیواره ها و کف استخرها یک مشکل جدی در صنایع ماهیگیری و کشاورزی است. در حال حاضر استخرهای ماهی باید در فواصل کوتاه شسته شوند تا از تجمع زباله و جلبک جلوگیری شود که این کار زمان بر و هزینه بر است.

برای رفع این مشکل ، شرکتی که در زمینه فناوری نانو فعالیت می کند ، یک پوشش پلی اورتان فوق آبگریز تولید و به بازار عرضه کرده است که از تجمع آلودگی ها و جلبک ها در سطح جلوگیری می کند و آب را به طور کامل از سطح خارج می کند.

از این روش می توان برای تیرهای بتونی و بتونی نیز استفاده کرد. در بسیاری از تیرهای بتونی در خطوط توزیع و پستها ، پس از گذشت چند سال ، هنگامی که بتن دچار خوردگی می شود ، تیرها خم می شوند یا می افتند و صدمات زیادی به صنعت وارد می کنند. پوشش های فوق آبگریز پلی اورتان از تجمع آلودگی ها در سطح جلوگیری کرده و آب را به طور کامل از سطح خارج می کند که با کاهش نفوذ یون های کلر در مقایسه با پوشش های تجاری به کاهش خوردگی کمک می کند.

پوشش های این شرکت برای تولید در طیف وسیعی از کاربردها در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خطوط لوله ، برق و آب در گریدهای مختلف تولید می شود. این کاربردها شامل پوشش های ضد خوردگی در مخازن ، پوشش های ضد خوردگی و کاهش کشش در لوله ها و خطوط لوله نفت و گاز و پتروشیمی ، پوشش های ضد خوردگی در کف بتن روی تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی (برج ها و پمپ های خنک کننده) ، بتن پوشش های خوردگی نگهدارنده های تیر و پوشش های ضد خوردگی و کاهش کشش در لوله های بتونی / فولادی برای انتقال آب و فاضلاب.

به گفته ستاد نانو ، این شرکت در سال 2009 تاسیس شد و در اوایل همان سال مجوز دانش اولیه برای محصولات ضد آب پلی اورتان را دریافت کرد. به عنوان یکی از اهداف اصلی ، این شرکت تولید و عرضه پوشش های با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی و مناسب را در مقایسه با سایر شرکت های داخلی و خارجی معرفی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا