اقتصادی

شناسایی دانش‌بنیان‌های مستعد در نشست فرصت‌های صنعتی فناوری‌ نانو

انجمن ترویج فناوری نانو با هدف کشف واحدهای صنعتی که می توانند به دانش بنیان تبدیل شوند و حمایت از این شرکت ها برای تبدیل شدن به دانش بنیان در مجتمع صنعتی راج برگزار می شود.

به گزارش شبکهترویج صنعت فناوری نانو و اجرای رویداد هفتگی صنعت، همایش صنعتی معرفی فرصت ها و کاربردهای فناوری نانو در قالب برنامه ای با عنوان «شهر صنعت هر هفته» چهارشنبه 30 آذرماه برگزار می شود. ، 1401 در شهرک صنعتی رازی.

این همایش شامل «مزایای کاربردی در فناوری و صنعت نانو»، «دستاوردها و ظرفیت های صنعتی ایران در حوزه فناوری نانو»، «اعلام حمایت های موجود از بنگاه های صنعتی متقاضی فناوری»، حل مشکلات تولید و بهبود کیفیت محصولات ایرانی بود. “اطلاعاتی از مزیت های کاربردی و صنعتی فناوری نانو در صنعت داخلی”، “فرصت های تجاری و اقتصادی استفاده از نانو در صنعت و تولید در کشور” و “ظرفیت ها و محصولات صنعتی ایران در فناوری نانو” تبادل نظر داشتیم.

به گفته ستاد نانو، واحدهای صنعتی دارای پتانسیل دانش بنیان را شناسایی می‌کند، به این شرکت‌ها کمک می‌کند تا به پایگاه‌های دانش تبدیل شوند و نیازها و نیازهای صنعت را برآورده می‌کند که می‌تواند توسط فناوری نانو برای بهبود فناوری و کمک به حل مشکلات برطرف شود. ساخت خطوط تولید واحدهای صنعتی، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصول از اهداف این همایش است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا