علمی و پزشکی

شمارش معکوس برای آغاز کارآزمایی بالینی “واکسن برکت” برای ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها

مدیرعامل کارخانه شفافرمد و مدیر پروژه های تولید واکسن در ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اولین واکسن کرونا در ایران برای کودکان 12 تا 18 ساله

به گزارش شبکه ، حسن جلیلی در مورد آخرین اخبار مربوط به تولید اولین واکسن کرونا در ایران به خبرنگاران گفت: تاکنون 16 میلیون دوز واکسن “

وقتی در مورد شکایت برخی از مردم در مورد عدم وجود واکسن برکت در برخی از مراکز ایمن سازی عمومی محلی س askedال شد ، وی گفت: “مدیریت پارمان امام هیچ نقشی در توزیع واکسن برکت ندارد. تا به امروز بیش از 7.5 میلیون دوز واکسن برکت به وزارت بهداشت تحویل داده شده است و نحوه و تعداد توزیع این واکسن ها در استان ها و شهرهای مختلف به طور کامل به عهده وزارت بهداشت است

وی افزود: “حدود 9 میلیون دوز واکسن مراحل کنترل کیفیت را طی می کند و به زودی به این وزارتخانه تحویل داده می شود.”

شففرمد در پاسخ به س anotherال دیگری در مورد پیگیری های متعدد خانواده ها و والدین برای واکسیناسیون دانش آموزان و فرزندان خود ، گفت: واکسن برای هر گروه سنی از 18 سال به بالا صادر می شود و طبق مقررات ، برای هر سن جدید آزمایش جداگانه مورد نیاز است.

جلیلی ادامه داد: در این رابطه کلیه مدارک لازم به وزارت بهداشت تحویل داده شده است ، مدیریت فرمان امام کلیه زیرساخت ها و شرایط لازم را برای مطالعه جدید فراهم کرده است و تا زمانی که وزارت بهداشت تایید کند ، ما آماده ایم. 18 آزمایش بالینی در کودکان زیر سن. ” واکسیناسیون واکسن برکت را در داوطلبان 12 تا 18 سال در مرکز تحقیقات بالینی ستاد اداری فرمان امام زیر نظر متخصص بهداشت آغاز کنید.

فرمان امام ، مدیر اجرایی پروژه های تولید واکسن در ستاد اجرایی ، در مورد برخی از فضاهای سفید ایجاد شده در فضای مجازی به دلیل مرگ چندین بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شروع واکسیناسیون عمومی با کمک واکسن های ایرانی.

وقتی از محبوبیت واکسن برکت پرسیده شد ، جلیلی گفت: “مردم به دانشمندان نخبه ایرانی اطمینان کامل دارند و در حین تزریق این واکسن ، به همه ثابت شده است که فرزندان این سرزمین می توانند قله ها و قله ها را فتح کنند. تحریم و تحت محدودیت تولید می شود. ” این اولین دستگاهی است که در بین رقبای خارجی تولید می شود و تقاضای زیاد امروز هم در داخل و هم در سطح محلی این را تأیید می کند.

وی گفت: “همه گزارش ها و مطالعات رسمی انجام شده توسط وزارت بهداشت و مجموعه های مختلف تحقیقاتی نشان می دهد که واکسن برکت یکی از کم عارضه ترین و م effectiveثرترین واکسن های تزریق شده در ایران است و میزان مرگ و میر و مرگ و میر را کاهش داده است. بستری شدن بیمارستان کرون بیماران مبتلا به بیماری “am.

جلیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مقاله علمی منتشر نشده در مورد واکسن برکت و مجوز سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای واکسن ، گفت: واکسن برکت تهیه و در مجله علمی منتشر شد. در این راستا به زودی خبرهای خوبی برای مردم کشورمان خواهد آمد. ما همچنین از سازمان بهداشت جهانی (WHO) درخواست مجوز کردیم و مراحل مختلفی را طی می کنیم ، از جمله جلسات مشترک با کارشناسان WHO ، پرسش و پاسخ و ارائه اسناد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا