اقتصادی

شرایط بازار برای خودروساز فرصتی برای تنوع‌بخشی و افزایش کیفیت است

وزیر با در نظر گرفتن سیاست وزارتخانه برای افزایش رقابت پذیری صنعت اتومبیل سازی داخلی و استفاده از کلیه شرکتهای ذی صلاح در این زمینه ، وزیر را به کاهش هزینه های سربار و بهبود کارایی و کیفیت اصرار کرد و تقاضای داخلی و منطقه ای را فرصت مناسبی برای متنوع سازی محصول دانست. . تولیدکنندگان خودرو خواستار ارتقا quality کیفیت خود با قیمت مناسب برای مردم خود هستند.

به گزارش شبکه ، مراسم رونمایی از اولین موتور سه سیلندر گروه صنعت امروز ظهر (دوشنبه) تحت کد رونمایی شد.

مصرف سوخت را به 5 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش دهید ، میزان آلایندگی را کاهش دهید ، اهداف زیست محیطی استاندارد یورو 6 را برآورده کنید ، استفاده بهینه از زیرساخت های گاز طبیعی پاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهید ، از اثرات مضر جلوگیری کنید و به تعهدات ملی و بین المللی عمل کنید. انجام شود چهار ویژگی مشترک این موتور ملی ایرانی اتومبیل است.

علیرضا رزم حسینی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در این رویداد ، با اشاره به سیاست وزارت رقابت برای ساخت و استفاده از صنعت خودرو برای رقابت در تمام بنگاه های ذی صلاح این بخش ؛ “امروز یک روز خوشحال کننده برای کشور و صنعت خودرو ایران است که از طراحان ، کارشناسان و بنیانگذاران این پروژه جدید که امروز رونمایی شد سپاسگزار باشیم. نقطه قوت صنعت این است که این طرح در زمان تحریم ها نتیجه داد.

وی افزود: “با توجه به اینکه این موتور توانایی به اشتراک گذاری با سایر خودروسازان کشور را دارد ، سایر خودروسازان نیز می توانند در چارچوب شرکت کنند تا ارزش استفاده از این موتور جدید را کاهش دهند.”

وزیر امور خارجه صمت گفت امروز صنعت خودروسازی ایران 800000 میلیارد تن گردش مالی ، 12٪ اشتغال در بخش صنایع و حدود 2.5٪ تولید ناخالص داخلی دارد. وی افزود: “تقاضای زیاد از بازار ایران و منطقه ای فرصت های زیادی را برای صنعت خودرو فراهم کرده است.” این بازار نسبتاً انحصاری برای خودروسازان فرصتی برای متنوع سازی محصولات ، کیفیت و قیمت مناسب برای مردم است. بنابراین پیش بینی می شود ضمن داشتن این بازار خوب و شیرین برای کشور و منطقه ، دولت ، دولت و خودروسازان در جهت کاهش سربار ، افزایش کارایی و کارآیی ، بهبود کیفیت و در نهایت افزایش رضایت شهروندان گام بردارند.

رزم حسینی تأکید کرد: طبق طرحی که وزارت صمت طی چند ماه گذشته برای افزایش 50 درصدی تولید خودرو در شش ماهه فعلی طراحی کرده است ، پیش بینی می شود تا پایان ژوئن 1400 اجرا شود. به نظر می رسد این روند به خوبی پیش رفته است و همه متقاضیان می توانند با گام برداشتن در جهت افزایش تولید خودرو در ایران ، كدلو و سایر خودروسازان داخلی خودروی مناسبی را بدست آورند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا