اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

شخصیت های لاکپشت های نینجا

بَکستر استاکمن

لباس مرد عنکبوتی قیمت: از ته شروع می کنیم. بکستر استاکمن بدترین شخصیت تاریخ نیست، اما از نظر قدرت و نیرو او به شدت ناکارآمد است و اصلاً در سطح لاک‌پشت‌های نوجوان و جهش یافته محبوب ما نیست. استاکمن هرگز یک شرور (هماورد) تمام عیار نیست، او بیشتر موجودی اعصاب خرد کن است که هرگز نمی تواند توجهی را که به دنبال است به خود جلب کند. احتمالاً اکثراً او را در فرم مگس مانندش از کارتون TMNT یا سریال لاک‌پشت‌های نینجا که اولین بار در دهه ۸۰ میلادی پخش شد، می‌شناسند.

کیسی جونز

قیمت لباس بتمن: خب، کیسی جونز شخصیت بدی نیست. مبارزی خودسر که صورتش را با ماسک هاکی می‌پوشاند ایده چندان بدی نیست. چیزی که کیسی جونز را تا این حد در ته فهرست قرار می‌دهد، این است که ما او را صرفاً به عنوان یک شخصیت فرعی می‌شناسیم. شخصیتی فرعی که از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به جیسون نامی از سری فیلم‌های ترسناک بسیاری معروفی دارد!

کیسی می‌تواند جالب باشد، طرفداران این مجموعه از او بدشان نمی‌آید. اگر او در یک داستان حضور داشته باشد، هیچ کس شکایت نمی‌کند، اما اگر غایب هم باشد، کسی گله‌ نخواهد کرد.

مایکلآنجلو

لباس شخصیت کارتونی: او یک غلغله است رفیق! و اجازه ندارید هیچ وقت، هیچ وقت، هیچ وقت این نکته را فراموش کنید. مایکل‌آنجلو کمدین تیم نینجاهاست. البته اگر حرف‌هایی که می‌زد که خنده دار باشند. متاسفانه به ندرت چیز خنده داری از او می‌شنویم. حتی به او اسلحه‌های جالبی هم نداده‌اند و نانچیکو گیرش آمده است. سلاحی که کودکان در سراسر جهان با آن تنها به صورت خود می‌کوبند. اما خب، در عوض او عاشق پیتزا است، و این از نظر منِ نویسنده (الکس مک‌هیو) ویژگی بسیار مثبتی است.

استاد اسپلینتر

پیدا کردن جایگاهی برای اسپلینتر در این لیست سخت است. اگر او نبود اصلاً هیچ لاک‌پشت نینجایی وجود نداشت. اسپلینتر بسیار خوب و ماهرانه نینجاهای کوچک را بزرگ می‌کند.

 

 

 

با وجود تمام این‌ها، اسپلینتر کمی تک بعدی است. او خردمند، آرام، صبور و معلمی عالی است. اما اغلب، فقط و فقط همین است. در برخی از اقتباس‌ها چیز بیشتری راجع به این شخصیت گفته نمی‌شود. به همین دلیل است که با وجود تمام خصلت‌های فوق‌العاده‌اش، استاد اسپلینتر در وسط این لیست قرار می‌گیرد.

لئوناردو

آه بله، لئوناردو رهبر گروه و مسلح به دو کاتانا. لئوناردو می‌تواند یک شخصیت ظریف و چند لایه باشد. او گاهی اوقات نگران موقعیت خود به عنوان رهبر تیم است و گاهی نگرانی‌های جدی در مورد پر کردن جایگاه استاد اسپلینتر را دارد. اما او نیز گاهی به عنوان یک شخصیت تا حدودی تک بعدی ظاهر می‌شود.

در دنیای واقعی، افرادی که خودشان را وقف انجام کارهای خوب می‌کنند، فوق‌العاده هستند، اما اغلب در داستان‌های تخیلی این شخصیت‌ها می‌توانند کمی کسل‌کننده باشند. در اینجا نیز، لئوناردو بیچاره ما اغلب کسل کننده ظاهر می‌شود.

اپریل اونیل

مشکل اپریل اونیل نحوه برخورد اکثر اقتباس‌ها با این کاراکتر است. او یک شخصیت عالی است، یا حداقل پتانسیل این را دارد که یک شخصیت عالی باشد، اما این پتانسیل همیشه برآورده نمی‌شود. در اکثر اقتباس‌ها از لاکپشت های نینجا ، اپریل اونیل به کلیشه «» تقلیل می‌یابد.

گاهی اوقات او یک نینجاست، گاهی اوقات او دارای قدرت های ماوراء الطبیعه است، اما اغلب او فقط شخصیتی است که در مخمصه گیر افتاده و منتظر است لاک پشت‌ها ظاهر شوند تا نجاتش بدهند. منظور اینجا این است که این شخصیت لیاقتش بیشتر از این کلیشه‌هاست.

کرانگ

کرانگ در بسیاری از اقتباس‌ها ظاهر نمی‌شود، مانند کارتون Teenage Mutant Ninja Turtles در سال ۲۰۰۳ که کرانگ در آن فقط به عنوان یک کمیو بسیار کوتاه ظاهر شد. با این وجود، تأثیر کرانگ در این مجموعه زیاد بود و حضور این شخصیت در کارتون‌های اصلی به این معنی است که بسیاری از طرفداران کرانگ را عضوی جدا نشدنی از مجموعه لاکپشت های نینجا می‌دادند. بالاخره کرانگ هم تکنودروم خودش را می خواهد.

رافائل

چه کسی لاک‌پشتی را که واقعاً به دنبال شکست دادن Foot Clan است، دوست ندارد؟
بله، رافائل اساساً بتمنی است که لاک دارد. او برای سرکوب دشمنان لاکپشت‌ها از رفتن به بخش‌های تاریک شخصیتش نمی‌ترسد. همین نکته برای ایجا شخصیتی جالب کافی است، اما علاوه بر آن در نسخه‌های مختلف از رافائل، شاهد عدم اطمینان این شخصیت به خودش هستیم.

در واقع خشم و جستجوی رافائل برای رسیدن به عدالت پوششی است تا با آن نگرانی عمیقش از اینکه برای تیم ناکافی است را پنهان کند. رافائل قطعا یکی از برترین شخصیت‌های مجموعه در تمامی اقتباس‌های آن است.

شردر

بدون شک شردر بهترین ابرشرور در این لیست است، اینطور نیست؟ شردر در طول سال‌ها اقتباس‌های متفاوتی داشته است، از رقیب سرسخت اسپلینتر گرفته تا یک ربات فضایی، اما یک چیز همیشه ثابت باقی مانده است: شردر باحال است. حتی زره شردر باحال است. انگیزه‌های شردر برای کارهایی که می‌کند اغلب جالب هستند. ببینید، در کل شردر باحال است و این تنها چیزی است که نیاز داریم راجع به او بگوییم.

دوناتلو

لاک‌پشت‌ها جنگجویان درخشانی هستند و این چیزی است که ما همیشه شاهد آن هستیم، اما بدون دوناتلو آنها هرگز نمی‌توانستند قهرمان‌هایی که می‌شناسیم باشند. دوناتلو یک نابغه تمام عیار است که می‌تواند دو ماشین را با هم ترکیب کند و ابزاری خارق العاده بسازد.

بسیاری از قدرت‌های لاک‌پشت‌ها به توانایی مکانیکی رافائل متکی است. چنین هوشی را با چوب جنگی‌اش (بو) ترکیب کنید و حالا شما یک جنگنده قدرتمند و نابغه دارید که هیچ نیرویی جلو دارش نیست. اگر او طرف آدم خوب‌ها نبود با ابرشرور بسیار ترسناکی طرف می‌شدیم

 

 

دکمه بازگشت به بالا