اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

شخصیت های فرفره های انفجاری در واقعیت

داستان از کجا شروع می شود؟

لباس پلیس بچه گانه در تهران: داستان از آنجا شروع می شود که والت اویی در بازی فرفره گردانی هیچ تجربه ای ندارد و گاها مورد تمسخر افراد قرار می گیرد و به چشم بقیه او یک کارآموزی بیش نیست، ولی چیزی که هست این است که فرفره گردانی در خون این پسر است و با علاقه ای که در این زمینه دارد و با تلاش های زیاد و حیرت آورش یک شبه به یک جنگجو تبدیل می شود و همه را حیرت زده می کند.

نحوه ی بازی

  لباس جنگی بچه گانه:  رهاش کن! این جمله ای است که به هنگام شروع مسابقات می شنویم. بعد از شنیدن این جمله فرفره ها در رینگ یا استادیوم رها می شوند و همه ی تماشاچی ها با دهان های باز منتظر اند تا ببینند کدام فرفره می تواند فرفره ی دیگر را از میدان به در کند و موفقیت نصیب کدام یک از فرفره گردان ها خواهد شد. آنچه این کارتون را در بین افراد محبوب کرده است داستان فرفره ها و فرفره گردان ها، رقابت ها، رویاها، خشم ها، اشک ها و لبخند های آنها  می باشد. این مسابقات تماشاچی های زیادی دارد که هر کس در این مسابقه به طرفداری یکی از شرکت کننده ها در می آید و در نهایت امتیاز ها در طول مسابقه جمع می شوند و در انتها برنده معلوم می شود.

مسابقات کشوری فرفره انفجاری

لباس پلیس یگان ویژه:  داستان فرفره انفجاری و مسابقات بین فرفره گردان ها، برای این بچه ها در حدی بزرگ است که رویای شرکت در مسابقات بزرگ تر، خواب و خوراک را از آنها گرفته است و باعث شده است که آنها به این فرفره ها به طور جدی تری نگاه کنند. فرفره گردان ها در راه رسیدن به مقام قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و برای فرفره های خود ارزش و احترام زیادی قائل اند و در واقع آنها را جزئی از وجود خود می بینند و برای رسیدن به مسابقات کشوری و حتی نمایش این مسابقات در تلویزیون صبح تا شب رویا پردازی می کنند و سعی می کنند تا مهارت های مختلف را برای پیروزی در این نبرد بیاموزند.

شرط برنده شدن

 قواعد مسابقه و دانستن آنها، شرط اول شرکت در این مسابقات است. برخی از بچه ها برای آموزش قواعد این بازی و مسابقات هیجان انگیز آن، شب تا صبح و صبح تا شب می جنگند. البته که در این بین اعتماد به نفس هم می تواند عامل موثر دیگری برای رسیدن به موفقیت در این مسابقات باشد. چیزی که واضح است در این کارتون همه ی شرکت کننده های مسابقه فرفره های خود را برتر از فرفره های رقبا می بینند و همین مسئله باعث می شود جریانات تلخ و شیرینی در طی داستان اتفاق بی افتد. یکی از دلایلی که انواع فرفره های انفجاری در دنیای واقعی فروش دارند، برنده شدن در همین مسابقات در این کارتون می باشد. برای مثال یکی از محبوب ترین مدل ها، می باشد.

شیرینی های سریال

کل کل هایی که شرکت کننده های مسابقات فرفره های انفجاری با هم دارند، هیجان این سریال را دو چندان کرده است و در نهایت این نکته ی آموزشی را دارد که سخت کوشی در هر چیزی می تواند نتایجی باور نکردنی داشته باشد. به عقیده ی خیلی از طرفداران این سریال  گرد همایی ها و کل کل های شخصیت های این داستان شیرین ترین بخش این کارتون می باشد که با چاشنی هیجانات حاصل از مسابقات توانسته طرفداران را سرگرم خود کند. وجود همین کل کل ها سبب شد تا در میان تنوعی از اسباب بازی پسرانه که در بازار مشاهده می کنیم این فرفره ها فروش بیشتری داشته باشد.

فرفره گردان ها و اهداف آنها

 چیزی که در این داستان احساس می شود این است که آینده ی فرفره گردانی به دست این گروه از بچه هاست در نتیجه آنها برای رسیدن به قهرمانی در مسابقات، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در این راه شکست های متعددی می خوردند و با دوستان خود به رقابت می پردازند. حریف ها در این مسابقه گاهی می خواهند ناجوانمردانه برنده ی بازی باشند، اما چیزی که در این بازی مهم است اول تمرکز بر بازی و بعد دانستن قواعد و باور به خود و فرفره ی خود می باشد. حتی می توان مدعی بود که در دنیای واقعی نیز برای طرفداران این کارتون، خرید فرفره های اسباب بازی تنها یک خرید اسباب بازی ساده نیست.

چه کسی برنده ی میدان خواهد شد؟

برای فرفره گردان ها یک فرفره ی معمولی نیست و در واقع همراهان فرفه گردان ها  هستند و از لحاظ احساسی وابستگی شدیدی بین فرفره گردان ها و فرفره هاشان مشاهده می شود که در طول داستان شاهد این مسئله می باشیم. حمله ها و برخوردهای فرفره ها با هم در رینگ و یا  همان استادیوم و استقامتی که فرفره ها دارند، می تواند تعیین کننده ی برنده ی مسابقات باشد. البته در این بین تکنیک هایی که فرفره گردان ها به کار می برند را نباید دست کم گرفت. این تکنیک ها را می توان منحصر به فرد و البته مختص به هر فرفره ی خاص دانست. بیرون کردن فرفره های دیگر از رینگ تنها هدف یک فرفره گردان است که با استراتژی هایی که در مسابقه به کار می گیرد می تواند به آن هدف دسترسی پیدا کند و قهرمانی را از آن خود کند.

محبوبیت این کارتون در ایران

داستان فرفره انفجاری توانست در ایران و در بین بسیاری از کودکان و نوجوانان محبوبیت بی حد و مرزی به دست آورد. چرا که این کارتون سرشار از هیجانات بی حد و مرز می باشد. اگر قصد خرید این فرفره های انفجاری را دارید و یا می خواهید این فرفره های هیجان انگیز را به عزیزان خود هدیه دهید، با بهترین قیمت ها بهترین گزینه برای شماست.

دکمه بازگشت به بالا