برترین های کسب و کارعمومی

سیستم VRF چگونه کار می کند؟

کمپرسور اسپلیت هوا نوعی کولر گازی است که از اجزای متعددی مانند کمپرسور، لوله مویین، کندانسور و اواپراتور مانند هر کولر گازی دیگری تشکیل شده است. تفاوت این نوع تبدیل نوار در این است که از نوع متفاوتی از کمپرسور استفاده می کند.

هنگامی که اتاق به دمای مطلوب می رسد، اینورتر سرعت موتور را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و دمای مورد نظر حفظ شود. تفاوت این است که در یک اینورتر اسپلیت کانال از کمپرسور سرعت متغیر (اینورتر) استفاده می شود. به طور کلی کانال اسپلیت از دو مجموعه داخلی و خارجی تشکیل شده است که همانطور که گفته شد مهمترین اجزای آن کمپرسور، لوله مو، کندانسور و اپراتور می باشد. جدا از نوع کمپرسور استفاده شده در آن، درایو اسپلیت کانال تفاوتی با سایر سیستم های اسپلیت کانال ندارد. این محصول از اینورتر INOT استفاده می کند. لطفا برای خرید این محصول با نماینده اینورتر INOT خود تماس بگیرید.

به دلیل تفاوت در نوع کمپرسور، گاز در داکت اسپلیت اینورتر با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد و در واقع این نوع تجهیزات دوستدار محیط زیست هستند.

مبدل جداسازی کانال چگونه کار می کند

در داکت اسپلیت استاندارد از کمپرسورهایی استفاده می شود که تحت بار هستند و برق زیادی مصرف می کنند. در این سیستم ها وقتی کمپرسور روشن می شود حدود 16 آمپر جریان از برق ساختمان می گیرد (مثلا میتسوبیشی اسپلیت داکت 24000). حال فرض کنید دمای اتاق را روی 25 درجه تنظیم کرده اید. پس از یک دوره فعالیت و تغییر دمای محیط، داکت اسپلیت بلافاصله پس از رسیدن به دمای محیط تنظیم شده کمپرسور را خاموش می کند. حال اگر به دلایلی دمای محیط دوباره گرم یا سرد شود، کمپرسور دوباره شروع به کار کرده و با 16 آمپر به کار خود ادامه می دهد.

اما در کمپرسور اینورتر سرعت موتور متفاوت است. در این سیستم های اینورتر کانالی، کمپرسور به محض روشن شدن دستگاه نیازی به 16 آمپر برق ندارد و به تدریج با جریان های کم (مثلاً 9 آمپر) شروع به کار می کند و در مواقع لزوم از برق بیشتری برای تغذیه استفاده می کند. بنابراین اینورترهای اسپلیت کانال با نصف انرژی مصرفی کمپرسورهای معمولی کار خود را انجام می دهند و بر خلاف کمپرسورهای سنتی با رسیدن به دمای مطلوب خاموش نمی شوند. در عوض، همچنان با مصرف جریان کم 4 آمپر به صورت هوشمند کار می کند، بنابراین دمای اتاق تغییر زیادی نمی کند.

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290793-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2

سیستم VRF

VRF (مخفف Variable Refrigerant Flow) یکی از پیشرفته ترین تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است که با نام VRV (مخفف Variable Refrigerant Volume) نیز شناخته می شود.

یک سیستم Vrf شامل یک یونیت خارجی (یک واحد متراکم کننده متشکل از یک کمپرسور و یک کندانسور) است که در محیط باز خارج از ساختمان نصب می شود و چندین واحد داخلی (تهویه) در داخل ساختمان و در مکان های مختلف نصب می شود.

سیستم VRF چگونه کار می کند

در این سیستم Vrf مبرد مایع ناشی از چگالش در یونیت خارجی به شاخه های مختلف تقسیم شده و به یونیت داخلی رفته و پس از عبور از لوله انبساط وارد کویل خنک کننده DX می شود. از طرفی هوای ورودی به یونیت داخلی سیستم Vrf (هوای اتاق) از سیم پیچ عبور کرده و پس از کاهش دما به داخل اتاق دمیده می شود. بنابراین در سیستم های VRF از سیکل تبرید (Carnot) استفاده می شود.

از آنجایی که فناوری سیستم Vrf از یک کمپرسور دیجیتال یا یک کمپرسور اسکرول اینورتر استفاده می کند، سرعت جریان مبرد وارد شده به واحد تبادل حرارت داخلی ممکن است متفاوت باشد. به این ترتیب دمای هر فضا به راحتی با تغییر سرعت خنک کننده قابل کنترل است. واحدهای درون یک سیستم VRF بسیار شبیه به فن کویل ها هستند. تفاوت این است که به جای آب، مایع خنک کننده در داخل کویل ها جریان دارد.

هیت سینک را حرکت دهید و هیت سینک را پیچ کنید

چیلرهای اسکرول و چیلرهای اسکرو زیرمجموعه ای از چیلرهای تراکمی هستند که با توجه به نوع کمپرسور به کار رفته در آنها نامگذاری می شوند. یکی از فاکتورهای طبقه بندی چیلرهای تراکمی، نوع کمپرسور انتخاب شده توسط طراحان و سازندگان می باشد.

کمپرسور وسیله ای است که اختلاف فشار (از طریق فشرده سازی) ایجاد می کند و گردش مبرد را در چرخه تبرید بخار-تراکمی تضمین می کند. بنابراین داشتن تجهیزات تراکمی برای تبرید از جمله نوع یخچال تراکمی بسیار حائز اهمیت بوده و همواره مورد توجه قرار می گیرد.

انواع کمپرسور و یخچال عبارتند از:

روتاری ها

یک رول

متقابلا

بیست

سانتریفیوژ

در این میان می توان گفت که کمپرسورهای اسکرول و اسکرو در سال های اخیر به پرکاربردترین کمپرسورها در تبرید تراکمی تبدیل شده اند. در محدوده خاصی از ظرفیت های خنک کننده (معمولا بین 70 تا 840 کیلو وات)، هر دو کمپرسور را می توان در ساخت چیلرهایی مانند چیلرهای مارپیچی و پیچی استفاده کرد.

خنک کننده Mag-Scroll

کمپرسورهای اسکرول اغلب در چیلرهای اسکرول هوا خنک (5-100 کیلو وات در هر کمپرسور) و به ویژه در پروژه های تهویه مطبوع استفاده می شوند. این کمپرسور دارای دو سیم پیچ است که باعث افزایش فشار مبرد می شود. معمولا یکی از آنها ثابت است و دیگری بدون چرخش به صورت دایره ای می چرخد. بنابراین پس از دمیدن گاز مبرد به داخل سیم پیچ ثابت، گاز در اثر چرخش سیم پیچ بین دو سیم پیچ متراکم شده و در نهایت تحت فشار از مرکز سیم پیچ ثابت خارج می شود.

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290351-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

چیلر قند

کمپرسورهای اسکرو اغلب در کاربردهای با ظرفیت بالا (70-1070 کیلو وات در هر کمپرسور) و برای تهویه مطبوع صنعتی و تبرید چیلرهای اسکرو استفاده می شوند. این کمپرسورها از دو پیچ برای فشرده سازی مبرد استفاده می کنند. به طوری که همزمان مارپیچ گاز ورودی در فضای بین دو حلقه قفل شده و با آنها می چرخد. سپس پس از افزایش فشار در خروجی سنسور آزاد می شود.

سیستم لوله کشی 9.0 کیلووات یک لوله کشی رسانه ای تقسیم شده است. با سیستم تهویه مطبوع کانالی 9.0 کیلوواتی Midea از راحتی خالص در سراسر خانه خود لذت ببرید.

با داکت اسپلیت مدیا می توانید کل خانه خود را تهویه مطبوع کنید. داکت اسپلیت مدیا راحتی کامل خانه را با راه حل های تهویه مطبوع کانالی برای راحتی، کارایی، سهولت و قابلیت اطمینان واقعی به شما ارائه می دهد. گزینه های موجود عبارتند از:

7.1 کیلووات

9.0 کیلو وات

10.5 کیلو وات

12.5 کیلو وات

14.0 کیلو وات

17.0 کیلو وات

مشخصات داکت اسپلیت مدیا 9.0 کیلووات

سخت است

راحتی قابل اعتماد با واحدهای بیرونی ساخته شده برای مقاومت و آزمایش شرایط آب و هوایی سخت.

تکنولوژی گلدفین ضد زنگ

یک پوشش ضد خوردگی ویژه از سرمایه گذاری در کنترل آب و هوای خانه شما در برابر عناصر محافظت می کند.

مصرف انرژی با اینورتر کواترو DC

تکنولوژی اینورتر DC با عمر طولانی و مصرف انرژی به صرفه.

داکت اسپلیت مدیا راه حلی برای سرمایش یا گرمایش کل خانه است. سیستم لوله گردش خون با واحدهای داخلی و خارجی کار می کند. یونیت داخلی هوا را از طریق توری برگشتی در خانه شما می مکد، جایی که بسته به تنظیمات سیستم خنک یا گرم می شود و سپس آن را از طریق مجاری در فضای سقف یا دیوارها به داخل می دمد.

مدیا اسپلیت کانال فائدین

دمای خانه از یک نقطه تنظیم انتخاب شده برای بهینه سازی گرمایش و سرمایش در آسایش خانه شما. داکت اسپلیت مدیا دارای کنترل های هوشمند برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی است.

ترویج منطقه بندی هوشمند

در قبض برق صرفه جویی کنید

بدون به خطر انداختن راحتی

توزیع سیستم New Media Duct به این معنی است که همه می توانند از دما و جریان هوای خود لذت ببرند و شما می توانید با خاموش کردن جریان هوا در اتاق هایی که از آنها استفاده نمی کنید در انرژی و هزینه های جاری صرفه جویی کنید.

Midea پیشروترین شرکت فناوری در جهان است. رسانه های اجتماعی محیطی راحت ایجاد می کنند که در آن می توانید از اوقات با کیفیتی در خانه لذت ببرید.

در سال Media از زمان تأسیس در سال 1968، پیشرو جهانی در کالاهای مصرفی، تهویه مطبوع، روباتیک و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، و زنجیره‌های تامین لجستیک هوشمند بوده است. رسانه ها به بیش از 200 کشور ارسال می شوند.

رسانه جالب

چیلر مدیا اینورتر DC هوا خنک سری Aqua Tempo Super 2 جدیدترین چیلر مدیا اینورتر DC هوا خنک مدیا است. طراحی فشرده و عملکرد عالی آن را برای بسیاری از کاربردها مناسب می کند. خنک کننده های رسانه ای می توانند در حالت خنک کننده در دمای حداکثر 52 درجه سانتیگراد و دمای آب کمتر از 0 درجه سانتیگراد کار کنند. در کنار این محصول از رسانه پک فن استفاده شده است.

یک سوئیچ جریان آب و کنترل کننده کابل در خنک کننده مدیا تعبیه شده است که نصب را آسان می کند. یک ماژول هیدرولیک با پمپ آب و مخزن انبساط را می توان به صورت اختیاری برای سفارشی سازی برای برآوردن نیازهای نصب خاص اضافه کرد.

دستگاه های خنک کننده رسانه با اینورتر DC

بازده انرژی دارای رتبه A++

طیف گسترده ای از استفاده

نصب و سرویس آسان

مبدل حرارتی بسیار کارآمد

نمونه مسیر پیچ برای رسانه چیلر

چیلرهای پیچی هوا خنک Midea برای برآوردن نیازهای فعلی و آینده برای قابلیت اطمینان، بهره وری انرژی و کنترل هوشمند طراحی شده اند. چیلر اسکرو از بهترین فناوری موجود امروزی استفاده می‌کند: کمپرسورهای پیچی روتور دوقلو با دریچه‌های عملکرد متغیر که کاملاً با خنک‌کننده‌ها و کندانسورهای پیکربندی شده برای انتقال حرارت و راندمان بالاتر مطابقت دارند. چیلر مدیا مدل پیچ برای مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری و همچنین کارخانه ها و کارخانه های تولیدی ایده آل است.

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290347-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA

ویژگی های چیلر پیچی هوا خنک (T1-T3)

تمام هزینه ی مالکیت

عملکرد بی صدا

باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار می شود

انعطاف پذیری طراحی

نصب ساده و سریع

بسته رسانه ای پشت بام

سری کولر گازی سقفی مدیا برای ارائه راه حلی همه کاره برای سالن های بزرگ، انبارها یا سایر کاربردها طراحی و ساخته شده است. انعطاف پذیری طراحی سقف پکیج مدیا شامل طراحی فشرده است

عملکرد ویژه ضد خوردگی پشت بام پکیج مدیا برای مناطق ساحلی یا مناطقی که در معرض مواد اسیدی هستند مناسب است. اقدامات مختلفی برای اطمینان از عملکرد عادی و قابل اعتماد پک خورشیدی وجود دارد: حفاظت از جریان سیستم، حفاظت از فشار بالا/پایین، حفاظت روشن/خاموش سنسور دما و غیره. حفاظت سه فاز را می توان پیکربندی کرد.

طیف مدل های سقف تیرچه مدیا با ظرفیت های 22-105 کیلو وات

مقاومت در برابر خوردگی صفحات جعبه تست شده ASTM A 653 (فولاد صنعتی گالوانیزه G-90).

لوله های مسی مرغوب در تمامی عناصر سقف پکیج مدیا;

کمپرسورهای اسکرول بسیار کارآمد و قابل اعتماد تولید شده توسط Copeland، Hitachi و Danfoss

برد کنترل داخلی با عملکردهای کنترل، خود تشخیص، حفاظت، کنترل دما؛

درگاه خارجی برای بررسی فشار مایع خنک کننده (برای اتصال مانومتر).

اتصالات جانبی یا پایین کانال های هوای سقف رسانه ای در هنگام نصب مشخص شده و ورودی ها یا خروجی های هوای استفاده نشده با درپوش کانال بسته می شوند.

یک بخاری برقی اضافی نصب کنید. کارخانه نصب شده (در هنگام سفارش باید مشخص شود)

با المنت های گرمایش، ورودی هوا برای مخلوط کردن هوای تازه، فیلترهایی برای قاب هوای چرخان با راندمان اضافه شده سانروف پکیج Media وجود دارد.

کنترل از راه دور سیمی – دمای اتاق Midea KJR-12B شامل یک سنسور دمای یکپارچه است.

چرخ فن یک درایو تسمه V است، موتور یک “لغزنده” با کشش قرقره قابل تنظیم است، یک جایگزین ساده برای کیسه پرس دریچه وجود دارد.

بخاری های گازی توسط شرکت سازنده نصب نمی شوند و اختیاری نیستند، اما بخاری های گازی با پکیج اتوماسیون مشعل و مدیا قابل سفارش هستند.

داکت اسپلیت جنرال (مبرد R410A) یک کانال هوا یا کولر مرکزی که در پشت سقف کاذب یا شکسته نصب می شود که فضای داخلی کولر را کاملاً پنهان می کند. توزیع هوا نیز از طریق سیستم کانال های گرمایشی واقع در وسط سقف انجام می شود. مدل های داکت اسپلیت جنرال با مبرد محیطی R410A از 1.5 تن تا 5.0 تن و بزرگترین واحد 7.5 تن با مبرد R407C است. همه مدل ها بهینه انرژی و کارایی بالایی دارند. یک انتخاب ایده آل برای ویلا، خانه یا محل کار.

نصب داکت AC مشکل است و به دانش فنی و ابزار نیاز دارد. مهمترین جنبه نصب کانال عمومی، طراحی سیستم کانال است. قیمت بر اساس آن محاسبه می شود. برنامه ریزی و انتخاب درست باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. نصب اکثر کانال ها به فاصله بین یونیت های داخلی و خارجی، طول کانال، ارتفاع واحد و فضای موجود برای قرار دادن سیستم تهویه مطبوع بستگی دارد.

نگهداری استاندارد AC باید شامل موارد زیر باشد:

عیب یابی و بازرسی واحد تهویه مطبوع، عیب یابی کمپرسور.

بررسی وضعیت خط لوله

تجزیه و تحلیل تقسیم کننده های کانال

تمام اتصالات الکتریکی را بررسی کنید

تمیز کردن فیلترهای هوای معمولی

اواپراتور را با فشار آب بشویید

تمیز کردن واحد کندانسور با فشار آب (در صورت لزوم).

استفاده از مبرد از عسل برای شکستن تمام مبرد استفاده کنید (در صورت لزوم)

رفع اشکال جزئی که نیازی به جدا کردن دستگاه و تعویض قطعات ندارد.

هایسنس اسپلیت کانال

خط تهویه مطبوع هایسنس دارای پنج ظرفیت 2.5 کیلووات، 3.5 کیلووات، 5 کیلووات، 7.1 کیلووات و 9 کیلووات است که راه حل مناسب آب و هوا برای هر خانه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

همه مدل های داکت اسپلیت هایسنس دارای سنسور دیجیتال برای صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و همه مدل های داکت اسپلیت هایسنس از جدیدترین مبرد R32 استفاده می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که نقش خود را برای کمک به محیط زیست انجام می دهید. مدل‌های 5 کیلوواتی و 9 کیلوواتی دارای کنترل هوشمند Wi-Fi هستند و سایر مدل‌ها در آینده نزدیک این ویژگی را خواهند داشت. داکت اسپلیت هایسنس بسیار کم مصرف و کم صدا می باشد.

مشخصات فنی کانال اسپلیت اینورتر هایسنس

عملکرد سرمایش و گرمایش

مجهز به کیت اینورتر

بسیار کم مصرف

فوق العاده ساکت

کمپرسور غیر چرخشی

حاوی گاز R410

دارای ترموستات لمسی دیواری

قابلیت نصب کویل آبگرم

پوشه رسانه را تقسیم کنید

مجرای هوای مجزا برای مدیا با طراحی مناسب و کیفیت بالا موجود است. واحدهای کانالی AC اغلب یک انتخاب کاربردی تر برای خنک کردن یا گرم کردن مناطق بزرگی هستند که خارج از دسترس یا قدرت واحدهای نصب شده روی دیوار هستند، که می تواند توزیع یکنواخت هوا را در فضاهای بزرگ فراهم کند. داکت اسپلیت مدیا برای خانه ها، دفاتر باز، مغازه ها، مدارس، رستوران ها، ویلاها و هر فضای بزرگ دیگری ایده آل است. مزیت داکت اسپلیت مدیا سهولت در نصب و انعطاف پذیری است. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ بروید.

تقسیم کانال رسانه ای با قدرت بالا

این سری از لوله‌های اسپلیت مدیا برای حفظ پارامترهای دما در سوپرمارکت‌ها، انبارها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن، با کانال‌های بزرگ و گروه‌های شبکه‌های توزیع یا دیگر انواع واحدهای تامین هوا طراحی شده‌اند.

به عنوان یک قاعده، واحدهای داخلی در سقف، با سقف کاذب یا در اتاق های فنی مانند “اتاق های تهویه” نصب می شوند. یونیت های داخلی مجهز به فن های فشار قوی با فشار خارجی از 100 تا 250 Pa بسته به مدل هستند. همچنین می توان از آن برای اتصال مدارهای مبرد دو یا چهار لوله بین واحدهای داخلی و خارجی استفاده کرد.

فناوری‌های کانال رسانه توزیع‌شده با ظرفیت بالا

کانال اسپلیت با باله های آبی

این یک پیشرفت در فناوری لوله های رسانه ای حفاظت از خوردگی است. یک پوشش ضد خوردگی ویژه مبدل حرارتی محافظت در برابر شرایط جوی و اثرات محیطی تهاجمی را فراهم می کند. رنگ آن می تواند متفاوت باشد (آبی، سبز، طلایی یا بدون رنگ (لاک شفاف).

مخلوط هوای تازه با کانال رسانه تقسیم شده

سازماندهی هوای تازه – از طریق یک کانال جداگانه (در سیستم توزیع کانال های رسانه ای با چنین عملکردی، کانال معمولاً قطر کمی دارد و در کنار بزرگراه قرار می گیرد)

قابلیت داکت اسپلیت مدیا

در بین محصولات کولر گازی Midea، وقتی صحبت از فضاهای بزرگ می شود، دستگاه اسپلیت داکت Midea راحت ترین کولر گازی تجاری است.

اگر یک آپارتمان بزرگ، ویلا، دفتر کار در فضای باز، مرکز خرید یا هر فضای عمومی سرپوشیده دیگری برای خنک کردن دارید، کانال اسپلیت مدیا همان چیزی است که به دنبالش بودید. آیا می خواهید در صورت نیاز به تغییراتی از نصب مجدد کولر گازی مرکزی خودداری کنید؟ هدف اصلی داکت اسپلیت مدیا این است که زندگی شما را آسان و راحت کند. اکنون تعویض ورودی هوای عقب سریع و آسان است. بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع موجود را تحت تأثیر قرار می دهد. شرکت کولر گازی Midea همیشه به روز با آخرین تکنولوژی ها می باشد. اگر دستگاه های مدرن را ترجیح می دهید، Midea چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

یک سیستم رسانه تقسیم شده با عملکردهای زیر ارائه می شود:

با سرما کار کن

یخ زدایی خودکار؛

راه اندازی مجدد خودکار؛

رطوبت مستقل؛

الگوی خواب؛

پمپ تخلیه داخلی اختیاری؛

سوراخ برای هوای تازه

دریچه های هوای تازه برای تنظیم آسان طراحی شده اند.

دکمه بازگشت به بالا