اقتصادی

ساخت ٦٠ شناور داخلی تا پایان سال در دستور کار

ساخت کشتی های داخلی تا پایان سال در دستور کار داخلی قرار دارد

شبکه / هرمزگان دبیرکل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه های توسعه این سازمان برای افزایش حجم تجارت دریایی و سرمایه گذاری در بنادر استان هرمزگان ، گفت: تعداد آنها ٦٠ تا سال آینده است. به 7 هواپیما می رسد.

محمد راستاد صبح امروز (5 بهمن) از بنادر شرق هرمزگان از جمله تیاب ، کلاهی ، کارگان و سیریک با حضور رئیس جمهور دیدار کرد. در شورای اسلام ، نماینده مردم از بخش شرقی استان هرمزگان گفت: بندر در این زمینه.
وی در ادامه گفت: “وقتی طرح کامل شد ، بندر تجاری سیریک از نظر ظرفیت ، زیرساخت و روبنا ؛ از شرایط خوبی برخوردار خواهد بود و در عین حال برنامه مدون صادرات غیرنفتی و تجارت خارجی از این بندر در نظر گرفته شده است.
مدیر سازمان بندر و دریانوردی ، با توجه به پروژه ساخت بندر سیریک ؛ وی گفت: پیشرفت فیزیکی 4 درصدی وجود دارد و طبق برنامه تا پایان بهار سال آینده عملیاتی خواهد شد. سیستم گوارش در بندر شیرک نیز به خوبی کار می کند.
راستاد افزود: “طرح جامع بندر سیریک طی یک دوره 4 ساله و 3 فاز 5 ساله تصویب شده است ، و در چارچوب طرح جامع این بندر مشخص است که این پروژه ساختار روبنایی را کامل می کند. ما در بندر سیریک فعالیت های اقتصادی و تجاری داریم ما شاهد شکوفایی هستیم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا