علمی و پزشکی

روش خنک کردن سریع نوشیدنی گرم

رایگان:

در این تابستان گرم ، هنگامی که هوای بیرون بسیار گرم و خسته است ، می توانید مدت طولانی صبر کنید تا نوشیدنی مورد علاقه همه شما سرد شود. نوشابه ، آب میوه یا چای یخ زده. متأسفانه ، مگر اینکه نوشیدنی ما به اصطلاح یخ باشد ، یعنی به دمای نزدیکی به یخ نرسد ، ما راضی نخواهیم شد و دوست نداریم.

با این وجود ، همیشه یخچال وجود ندارد و ممکن است زمان کافی برای انتظار برای خنک شدن نوشیدنی وجود نداشته باشد. خوشبختانه ، لازم نیست نگران این ترفند جدیدی باشید که امروز یاد می گیرید. زیرا تقلب ما در چند دقیقه به تازه کردن نوشیدنی کمک می کند. به Rosato بپیوندید.

روش خنک کننده سریع نوشیدنی های گرم

اگر هوا گرم است و می خواهید به یک سوپر مارکت یا فروشگاه مواد غذایی بروید و نوشیدنی خنک مورد علاقه خود را بخرید ، تمام نوشیدنی های سرد از بین می روند و فقط نوشیدنی گرم باقی می ماند. یا بدتر اینکه ، فروشگاهی که برای نوشیدن شما نوشیده اید ، به هیچ وجه نوشیدنی سرد نمی فروشد. بسیار ناامید کننده است زیرا هیچ کس نوشیدنی های مضراب یا آب گرم را دوست ندارد. شما باید یک ساعت صبر کنید تا نوشیدنی در یخچال خنک شود.

اما ما این خبر خوب را می گوییم که دیگر نیازی به نگرانی نیست. این امر به این دلیل است که ترفندهای هوشمندانه می توانند کار درستی انجام دهند و نوشیدنی را در 2 دقیقه خنک کنند. یخچال و فریزر لازم نیست

چیزهایی که شما نیاز دارید

حال می خواهید بدانید که برای خنک کردن یک نوشیدنی گرم یا سرد در 2 دقیقه چه چیزی لازم است؟ بسیار ساده:

کاسه یا بشقاب بزرگ
اب
قالب یخ
نمک

چگونه بطری نوشیدنی گرم را به سرعت خنک کنید:

یک گلدان مهمانی بزرگ را برای یک نوع گل مدرن پر کنید. مقداری نمک را در آب بپاشید. بطری نوشیدنی را درون یک ظرف قرار داده و حدود 1 دقیقه هم بزنید. بعد از این مرحله بطری سودا را به مدت 1 دقیقه در ظرف بگذارید. این نوشیدنی اکنون یخ زده و آماده نوشیدن است.

منبع: روزی آتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا