علمی و پزشکی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غرض‌ورزی‌ها را کاهش می‌دهد

شبکه / زنجان وزیر بهداشت گفت: معتقدان نباید با رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه مبارک رمضان به افراد بدخواه اجازه نیت و سو abuse استفاده را دهند.

سعید نمکی عصر امروز (15 آوریل) با اشاره به گذشته و مدیریت سه امواج سخت و خفقان آور تاج در سراسر کشور در مقر پیشگیری و کنترل تاج در استان زنجان گفت. در اوایل شیوع تاج ، با کمبود روبرو شدیم. با وجود همه تحریم های سرکوب کننده ماسک ها و ضد عفونی کننده ها ، آنها در مدت زمان کوتاهی توانستند در صحنه بین المللی برجسته شوند و اکنون این محصولات را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

وی خاطرنشان کرد که ما نه تنها در زمینه های بهداشت و سلامت ، بلکه در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی جهانی نیز سالها و سالهای سختی را پشت سر گذاشته ایم. : اکنون ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان است که زمانی صادر کننده واکسن کرونا و ویروس بوده و آماده صادرات به کشورهای دیگر است که این یک موفقیت مهم است.

یک مقام مسئول گفت هفته آینده ، موج بیماران سرپایی عروق ویروس کرونا در 14 ماه گذشته دشوارترین مدیریت بیماری عروق ویروس کرونا را تجربه می کنند ، اما با همدلی و هماهنگی ، مدیریت خردمندانه و استحکام تمام اندام ها به درستی مدیریت می شود. با افزایش بیماران سرپایی باقیمانده ، مسئولان دولتی باید با افزایش 16 نفر این بحران را مدیریت كنند ، زیرا اگر این گروه از بیماران در هفته آینده مدیریت نشوند ، هیچ تخت خالی در این بیمارستان جنسی وجود نخواهد داشت. مرکز سرپایی و تشخیص Quid-19

وزیر بهداشت در ادامه گفت امروز ما در کشور با طوفان و ویروس های جهش یافته عظیمی روبرو هستیم. تجربه ارزشمندی که طی 14 ماه به دست آورده ایم به ما امکان سوار شدن بر موجی از بیماری را می دهد و به دلیل خود و بیماری نمی توانیم به زانو در بیاییم ، اما هرچه تخریب پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بیشتر باشد ، موفقیت در بیماری دشوارتر است مدیریت.

نمکی با تأکید بر لزوم نظارت بر بیماران ترخیص شده از بیمارستان ، گفت: “بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در 70٪ از ریه ها که دیروز روشن بودند درگیر هستند زیرا روز 9 و 10 شیوع ناگهان بیمار شدند ، بنابراین برای بیماران ، تخلیه نباید به تنهایی رها شود ، بلکه باید از طریق تلفن انجام شود.

وی با تأکید بر پرهیز از سیاست در بحث تاج ، افزود: “این سیاست زدگی ها آرام بخش است و برخی می خواهند کل سیستم دولت ها ، دفاتر رهبران عالی و جمهوری اسلامی را از بین ببرند.” ما می خواهیم کرونا را به عنوان یک آفت بهداشتی ادغام کنیم و خوشبختی مردم را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه “حملات تبلیغاتی زیادی به واکسن کرونا در کره صورت می گیرد و باعث ایجاد فضای ناجوانمردانه می شود” ، ادامه داد: حتی در صورت وقوع تاج ، رعایت پروتکل و فاصله اجتماعی همچنان تنها راه مقابله با واکسن تاج است. “اما هنوز پروتکل را دنبال کنید.

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان از مrsمنان خواسته می شود دشمنان خود را بهانه نگیرند ، گفت: همانطور که می دانید دعای م ofمنان در این ماه مبارک موثرترین روش برای مدیریت بیماری عروق ویروس کرونا قلب است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا