برترین های کسب و کارعمومی

رزین پلی یورتان دو جزئی

رزین پلی یورتان دو جزئی منعطف یک رزین بر پایه پلی یورتان دو جزئی انعطاف پذیر است که با تزریق در ترک ها، درزهای هدایت کننده و انبساط به ژل انعطاف پذیر تبدیل می شود تا ترک ها را در درزهای راهنما و انبساط به طور دائم آب بندی و آب بندی کند. در ساختمان های عمرانی، ساخت تونل ها، بستن مخازن آب، چاه آسانسور و کارهای زیرزمینی استفاده می شود.

برای جلوگیری از نشت آب فعال، از تزریق رزین فوم پلی یورتان استفاده می شود و برای آب بندی دائمی، تزریق رزین الاستیک دو جزئی مورد نیاز است.

ویژگی ها و مزایا:

خاصیت ارتجاعی بالا محصولات سیماب رزین

قدرت نفوذ بالا به ترک ها و شکاف های بتن

آب بندی و درزبندی ترک ها و درزهای بتن

سازگار با محیط زیست

می توان از آن برای آب بندی و بستن درزهای کشسان سازه استفاده کرد

رزین پلی اورتان یکی از پرکاربردترین مواد در آب بندی و عایق بندی سازه ها می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با رزین پلی اورتان الاستیک دو جزئی آشنا کنیم. البته در صورت آشنایی با این ماده می توانید رزین پلی اورتان دو جزئی اصل و ارزان قیمت خریداری کنید. برای خرید این محصول توصیه می کنیم به فروشگاه معتبر رزین پلی یورتان دو جزئی مانند مانیسیل مراجعه کنید. ما کلیه محصولات مرتبط با عایق و آب بندی از جمله رزین پلی اورتان الاستیک دو بخشی Manisil را با قیمت و کیفیت عالی ارائه می دهیم.

خرید دو لایه رزین پلی اورتان الاستیک

همانطور که گفته شد برای جلوگیری از پخش شدن آب از رزین های مختلفی استفاده می شود. در چاپ یکی از متداول ترین روش های عایق کاری استفاده از رزین پلی یورتان است که با تزریق در ترک ها کف می کند. رزین های پلی اورتان رزین های چسبنده و نامحلول در آب هستند که به صورت پودر، مایع، امولسیون، فیلم، فوم، الاستومر و یورتان به فروش می رسند. در این ابزار ورق های پلی اورتان به کمک مواد افزودنی که بین ایزوسیانات ها و هیدروژن فعال مانند هیدروکسیل ایجاد می شود ساخته می شود. بد نیست بدانید که ایزوسیانات بسیار واکنش پذیر است. در نتیجه در طول پیشرفت واکنش، دما افزایش نمی یابد و واکنش در دمای محیط انجام می شود.

به طور کلی منشا رزین پلی یورتان می تواند طبیعی و مصنوعی باشد، این محصول در شرایط خاصی قوی و پایدار است. رزین های لاستیکی پلی اورتان معمولاً از پلیمرهایی به دست می آیند که ویسکوزیته بالایی دارند. این مواد را می توان با رزین های جامد مانند رزین اوره فرمالدئید، پوشش اپوکسی، پلی استر، پوشش پلی اورتان و … ساخت. برای جلوگیری از نشت مایع فعال و آب بندی دائمی، استفاده از دو رزین مصنوعی یک گزینه مناسب در نظر گرفته می شود. مقاومت رزین پلی اورتان در برابر ضربه و سایش یا پارگی قابل قبول است. مهم ترین خاصیت آن را می توان تهیه سریع و کامل این محصول در دمای اتاق دانست.

دو نوع از این رزین در بازار موجود است. یعنی مدل های تک جزئی و دو جزئی. رزین پلی اورتان دو جزئی از دو جزء تشکیل شده و بر پایه پلی اورتان انعطاف پذیر است. پس از تزریق فوری این رزین به داخل ترک، درز اجرایی و انبساط تشکیل ژل الاستیک می دهند که در نتیجه می توان به راحتی و با خیال راحت از این ماده برای آب بندی دائمی و بستن ترک های عملیاتی و انبساطی سازه ها استفاده کرد. آب بندی مخزن آب تونل آب بندی چاله بالابر و کارهای زیرزمینی

رزین پلی اورتان انعطاف پذیر دو جزئی

یکی از پرکاربردترین و مرغوب ترین انواع رزین های پلی یورتان الاستیک دو جزئی رزین تزریقی پلی اورتان می باشد. این یک محصول مایع نازک و بدون حلال بر پایه رزین پلی اورتان است که می تواند درزها را بپوشاند. این ماده چسبندگی بالایی دارد و به راحتی به هر سطحی می چسبد.

ویژگی های رزین پلی اورتان الاستیک دو جزئی

تفاوت بین یک و دو نوع پلی اورتان با استحکام زیادی به سطح می چسبد و لایه ای نازک، الاستیک و سخت بر روی سطح ایجاد می کند. از ویژگی های این رزین ها مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر اشعه UV و فرابنفش خورشید است. پلی اورتان یک جزئی از نظر برخی ویژگی ها مشابه رزین دو جزئی است و هر دو دارای مقاومت مکانیکی و حرارتی بالایی هستند. پلی اورتان دو جزئی از دو جزء رزین و سخت کننده ساخته می شود و اغلب در صنعت رنگ استفاده می شود.

مقاومت رزین پلی اورتان مشابه رزین اپوکسی تزریقی است، اما رزین پلی یورتان با مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش مشخص می شود. معمولاً برای پوشش کف و ایجاد سطوح براق و براق از یک پوشش دو جزئی پلی اورتان یا سرد استفاده می شود. ویژگی اصلی این محصول مقاومت بالای آن در برابر فرسایش و سایش و در برابر باران اسیدی است. با توجه به اینکه این محصول در فضاهای باز مانند پارکینگ های روباز، زمین های بازی، خطوط خیابان ها و مناطق حساس به عوامل محیطی استفاده می شود، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و گزینه مناسبی محسوب می شود. رزین های قالب گیری و مدل سازی پلی اورتان خواص مکانیکی عالی و انعطاف پذیری بالایی دارند.

با کمک این نوع رزین الاستیک می توان از انقباض و جمع شدگی در حین کالیبراسیون قطعات جلوگیری کرد و با حساسیت فوق العاده بالا ادامه داد. از دیگر ویژگی های استفاده از این رزین هزینه کم تهیه و ساخت قالب از آن است. افزایش سرعت، تطبیق پذیری خرید، قطعه سازی کم گردش از دیگر خواص رزین پلی یورتان در قالب، مدل و قطعه سازی است.

خواص و مزایای رزین پلی اورتان الاستیک دو جزئی

رزین پلی یورتان الاستیک دو جزئی ضخامت کمتری نسبت به سایر نمونه های مشابه دارد و به زمان خشک شدن کمتری نیاز دارد. چسبندگی استثنایی این محصول و انعطاف پذیری بالای آن در سطح، آن را به ماده ای پرکاربرد به ویژه برای عایق سازی تبدیل کرده است. بد نیست بدانید که این رزین دو جزئی کاملا دوستدار محیط زیست بوده و به دلیل مقاومت بالا، واکنش پذیری خوب و قدرت نفوذ بالا برای آب بندی و بستن درزهای کشسان سازه ها، ترک ها و درزها کاربرد فراوانی دارد. و تخلخل بتن.

کاربرد رزین پلی اورتان دو جزئی

هدف از خرید رزین پلی یورتان دو جزئی ضد آب، آب بندی و چسباندن الاستیک ترک ها و منافذ باریک در بتن، سنگ طبیعی یا آجر است. رزین پلی اورتان دو جزئی با سخت کننده که به عنوان پایه رنگ در صنعت رنگ استفاده می شود.

رزین پلی اورتان الاستیک دو قسمتی برای آب بندی پارکینگ ها، مخازن بتنی، تونل ها، اتصالات ویژه، اتصالات آب استفاده می شود. در واقع نوعی نرم کننده آب بدون حلال است، پایه رزینی دارد و غیر متخلخل است و در تماس با آب واکنش نشان نمی دهد، کند واکنش نشان می دهد و حجم آن را افزایش می دهد. چسبندگی بالایی دارد و به راحتی بر روی سطوح خشک و مرطوب استفاده می شود. دمای انجماد این ماده کم است و در برابر سرما و پارگی مقاومت خوبی دارد.

این محصول علاوه بر دو جزء پلی اورتان، مصارف عمومی فراوانی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پایه پلی اورتان دو جزئی از رزین پلی اتیلن ساخته شده و دارای مقاومت عالی در برابر ابریشم، مقاومت مکانیکی و مقاومت شیمیایی است. این پوشش برای پوشش بتن، آسفالت، اماکن بهداشتی، نظامی، ورزشی و صنعتی کاربرد دارد و تنها تفاوت آن با پوشش اپوکسی مقاومت ویژه آن در برابر اشعه ماوراء بنفش است.

نحوه استفاده از رزین پلی اورتان الاستیک دو جزئی Manisil

پس از خرید رزین پلی اورتان دو جزئی، باید نحوه استفاده از آن را بدانید. برای استفاده از رزین پلی یورتان الاستیک دو جزئی، سطح بتن مورد نظر باید حداقل 28 روز باشد. هنگامی که از رزین سطح مورد نظر استفاده می شود، باید از نظر کیفیت سطح، گچ و استحکام کششی مناسب باشد. رزین را می توان به طور عمده با کمک پرس دستی و پرس پدال، پمپ یک جزیی یا پمپ هوا یا پمپ پیستونی اعمال کرد. برای استفاده از پمپ دو جزئی استفاده از میکسر مخصوص فلزی ضروری است که کیفیت محصول شما را تضمین می کند.

کار با مخلوط کردن دو جزء پلیول و ایزوسیانات آغاز می شود. نسبت اختلاط این دو ماده نیز مشخص است. مطمئن شوید که همه چیز به جز سختی گیر از ظرف خارج شده باشد. این دو جزء را می توان با استفاده از همزن مخصوص به مدت 5 دقیقه با هم ترکیب کرد، پس از به دست آوردن مخلوطی همگن، رزین دو جزئی آماده است.

رزین تزریقی معمولاً با استفاده از پکر به داخل ترک تزریق می شود. اولین مرحله ایجاد سوراخی با قطر و فاصله مناسب در آن محل است، سپس سوراخ ها باید با فشار هوا از گرد و غبار پاک شوند تا در هنگام تزریق رزین، مواد به خوبی به بتن بچسبد. در مرحله بعد مواد بسته بندی داخل نخ قرار می گیرد و رزین دو جزئی تزریق می شود. برای پرکردن ترک های عمودی بهتر است از پایین این کار را انجام دهید.

نکاتی که باید در هنگام خرید درزگیرها و تقویت کننده های پلی اورتان دو جزئی در نظر گرفت

برای خرید رزین پلی اورتان دو جزئی برای تزریق و تقویت باید به چند نکته مهم توجه کنید که در طول این مقاله برای شما توضیح داده ایم.

پس از خرید این محصول، آن را روی سطح بدون روغن، موی اصلاح شده، ذرات شل، گرد و غبار و آلودگی بمالید.

لطفا توجه داشته باشید که رزین دو قسمتی حداکثر 27 دقیقه پس از اختلاط ماندگاری دارد.

هنگام استفاده از این رزین سعی کنید سطوح صاف و بدون درز و ترک ایجاد کنید.

مطمئن شوید که لاستیک ذوب نشده است.

بهترین دما برای چسباندن چسب دو بعدی پلی اورتان بین 5 تا 30 درجه سانتیگراد می باشد.

این محصول قبل از باز شدن تا 2 سال در محیط خشک و خنک با دمای 10 تا 30 درجه قابل نگهداری است.

هنگام خرید رزین پلی اورتان دو جزئی از اصل بودن فروشگاه و اصالت کالایی که سفارش می دهید اطمینان حاصل کنید.

برای خرید رزین پلی یورتان ضد آب دو جزئی بهتر است قبل از هر کاری کمی در مورد خواص و موارد استفاده محصول مطالعه کنید.

هنگام استفاده از محصول سعی کنید قبل از شروع کار، ناهمواری ها و ترک های سطحی را اصلاح کنید.

قیمت رزین پلی اورتان دو جزئی

قیمت رزین پلی اورتان دو جزئی در مقایسه با رزین اپوکسی بسیار مناسبتر است. این امر باعث محبوبیت بیشتر این محصول در بین مصرف کنندگان و افزایش تقاضا برای خرید شد. امروزه به دلیل نوسانات اقتصادی در بازار این رزین قیمت ثابتی ندارد و قیمت آن بر اساس عوامل زیادی تعیین می شود. قیمت پلی اورتان آلیفاتیک کمی بالاتر از سایر مدل های آروماتیک است. بنابراین، رزین های معطر و سایر اپوکسی ها بیشتر با رنگ های پایه و پوشش های رابط استفاده می شوند.

اما باید بدانید که پلی یورتان های آلیفاتیک دارای پوشش نهایی بالایی هستند و برای جلوگیری یا جلوگیری از خوردگی قطعات فولادی استفاده می شوند. انواع رزین پلی اورتان مرغوب را می توانید با قیمت بسیار مناسب و به صورت کاملا اورجینال از مجموعه مانیسیل تهیه کنید. برای خرید رزین پلی اورتان دو جزئی ارزان هم اکنون به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا